abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26600827
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:53 schreef Felysium het volgende:
.

en voor MUUS: je kan wel heel stoer doen, dat je het allemaal zo goed hebt en dat er niks aan de hand is,

Blijf lekker in de hel.

Folter-mod? Hoe kom je erop?
Blaaaaaaat. .

Ik stel normale vragen en geef normaal mijn mening. Jíj gaat daarentegen net weer een stapje verder en ik raad je aan om dat niet te doen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26600845
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Kjew op 29-04-2005 17:04:10 ]
pi_26605060
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:35 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Mat Herben..

hoe mis kan het zijn
Zijn politieke voorkeur heeft volgens mij niets te maken met de vrijmetselaars.

En voor wat betreft de NWO en het omverwerpen van de huidige wereld zoals wij die kennen.... die is ook alleen maar goed voor sommigen en voor de rest goed omdat het het enige is dat ze kennen. Omverwerping hoeft niet per definitie slecht te zijn. Als dat al het doel is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_26605301
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:06 schreef displission het volgende:
Heeft vrijmetselarij sowiezo iets met opkomend racisme te maken/danwel met terroristen/nazi lui?

En nog een vraagje..is het hun bedoeling om de wereldorde omver te gooien zoals wij die kennen?

Is de pyramide naar beneden gericht slecht?
Puur naar de vorm kijken zoou ik zeggen dat een pyramide met de punt naar beneden iets kan bevatten of ontvangen. Maar ook dat de positie ervan niet stabiel is.
De pyramide met de punt naar boven kan over iets heen staan. Dat kan dus iets verbergen maar ook beschermen.
Volgens mij kunnen beide dus zowel positief als negatief gezien worden. Net als alles in het leven. Het yin en yang.
Net als vodoo en aanverwanten niet perse positief of negatief hoeven te zijn. Het is maar wat je verkiest ermee te doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26605673
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou ik ben wel benieuwd hoeveel smeergeld deze gekregen heeft om zomaar opeens voor de JSF te kiezen, terwijl pim er tegen was
Na een gesprek met de Amerikaanse ambassadeur was hij -Fortuyn- ook voor.
pi_26608543
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:08 schreef Fonkmeistah het volgende:
Gewenning mijn waarde Muus, aan een occult symbool wat je kinderen dmv tekenfilms onbewust gaan associeren met iets leuks. daar merken ze nu nog niet zo veel van maar later als ze ouder worden en geconfronteerd worden met de occulte organisatie achter het symbool zullen ze er veel ontvankelijker voor zijn omdat ze het nog steeds onbewust associeren met iets leuks.

En toch he...

Nu zie ik jouw reply weer en dan zit ik me wat af te vragen. Jij en ik hebben vroeger ook tekenfilmpjes gekeken en wij zijn er toch niet toegankelijker van geworden? Dezelfde symbolen zullen ons toen ook regelmatig onder onze neusjes zijn gewreven, maar keken we als kind al zo bewust dan? Herinner jij je nog 10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
We worden allemaal dagelijks geconfronteerd met die symbolen, maar trappen we er daarom sneller in?
Oi!
pi_26610648
Muus kijk even voor de gein naar dat type met peuk in der bek (onder je nick)
Ik zie er zo ie zo al zeven dus daar ben je al in getrapt voor de rest kan ik er zo'n paar honderd noemen en dat is helemaal niet moeilijk.

Moeilijker is het los te laten.........

Ach wat maakt het ook allemaal uit morgen avond is het WALPURGISNACHT en de dag daar op is het BELTANE en dan spelen er zich allemaal heel andere zaken.

vrijdag 29 april 2005 @ 23:54:29 #108
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26610849
quote:
10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
kat
muis
braadpan
hondenhok
riem
vissen
schop in zn hol
Thoooooom
kaas

enz

ik bedoel hiermee dat het onderbewuste anders gespeeld werd dan nu !
quote:
We worden allemaal dagelijks geconfronteerd met die symbolen, maar trappen we er daarom sneller in?
herhaling werkt maar om nou van de braadpan een syndroom te gaan maken ?
pi_26610882
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:46 schreef dodeca het volgende:
Muus kijk even voor de gein naar dat type met peuk in der bek (onder je nick)
Ik zie er zo ie zo al zeven dus daar ben je al in getrapt voor de rest kan ik er zo'n paar honderd noemen en dat is helemaal niet moeilijk.

Moeilijker is het los te laten.........

Ach wat maakt het ook allemaal uit morgen avond is het WALPURGISNACHT en de dag daar op is het BELTANE en dan spelen er zich allemaal heel andere zaken.
Zeven wat? Leg eens duidelijker uit.
Oi!
pi_26610926
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:54 schreef merlin693 het volgende:

[..]

kat
muis
braadpan
hondenhok
riem
vissen
schop in zn hol
Thoooooom
kaas

enz

ik bedoel hiermee dat het onderbewuste anders gespeeld werd dan nu !
Hoe anders? Het onderbewuste van de mens is toch nog hetzelfde gebleven? Moet men het nu ineens duidelijker inwrijven?

Maar ja, stomme vraag eik, want iedereen zal nu hier dingen gaan opnoemen die men LATER heeft ontdekt in oude tekenfilms dmv research. Over je iets herinneren is dan geen sprake meer. .
Oi!
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:00:47 #111
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26610987
zie dit ... http://www.revelation-mov(...)ion_trailer_330k.wmv .. word jij dan niet beinvloed ?
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:01:53 #112
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26611010
quote:
Maar ja, stomme vraag eik, want iedereen zal nu hier dingen gaan opnoemen die men LATER heeft ontdekt in oude tekenfilms dmv research. Over je iets herinneren is dan geen sprake meer. .
hmmmmm....daar zou je gelijk in kunnen hebben daar Disney een player was !.
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:03:52 #113
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26611061
komop MUUS als het een waaarheid is dan
quote:
Hoe anders? Het onderbewuste van de mens is toch nog hetzelfde gebleven? Moet men het nu ineens duidelijker inwrijven?
dan word het met media beinvloeding pas duidelijker...en jij weet het vesrchil tussen kijk gedrag van jouw kind nu ,en jij toen !
  zaterdag 30 april 2005 @ 01:51:57 #114
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26612795
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 21:57 schreef MUUS het volgende:
En toch he...

Nu zie ik jouw reply weer en dan zit ik me wat af te vragen. Jij en ik hebben vroeger ook tekenfilmpjes gekeken en wij zijn er toch niet toegankelijker van geworden? Dezelfde symbolen zullen ons toen ook regelmatig onder onze neusjes zijn gewreven, maar keken we als kind al zo bewust dan? Herinner jij je nog 10 specifieke dingen uit tekenfilms die je zag toen je een kleuter was?
de symbolen hoef je niet perse bewust te zien maar je onderbewustzijn registreert ze weldegelijk. laatst is er nog een serie op tv geweest die ging over mindcontrol waarin een persoon beweerde alle acties van de kandidaten te kunnen voorspellen, hij gaf daarbij twee reclame designers de opdracht een logo te ontwerpen voor een bepaald item. toen ze klaar waren met het ontwerp liet de presentator zijn voorspelling zien van wat ze zouden gebruiken in hun ontwerp en het klopte exact , wat was de truuk..
Op de route die de twee candidaten naar de studio hadden afgelegd hadden de programma makers borden met delen van die designs neergezet en niet eens opvallend. de kandidaten hadden die borden niet bewust gezien aangezien ze gewoon voorbij flitste tijdens de rit. toch had hun onderbewustzijn die borden geregistreerd en kwamen ze naar boven als "originele ideeën" tijdens het ontwerpen. ze waren zelf erg verbaasd toen ze de videobeelden van de route terugzagen incl. de voorwerpen die ze gebruikt hadden in hun design.

reclame makers exploiteren deze zwakte van de menselijke psyche al vele jaren. kijk maar naar films.. de held drinkt coca cola, jij wil ook coca cola. de held draagt een armani zonnebril dus jij wil ook een armani zonnebril. het is een subtiele programmering maar hij werkt wel. hij word ook op een negatieve manier gebruikt. Zo zie je de laatste tijd erg veel duitse auto's die total loss gereden worden of andere mankementen vertonen in de film. en gaat de bijv. britse range rover nooit kapot..

Of tom en jerry invloed op ons heeft gehad ? verschijnt er bij jouw een grijns op je gezicht als je je inbeeld dat je Iteejer een enorme optater geeft ?
Voel je niet een onwijze drang om iedereen te slaan na het zien van een bruce lee film omdat het je dan een gevoel van stoerheid geeft ?
Maak je ruzie met je vriend na het kijken van een willekeurig feministisch zeik mannen af programma ?

De tekenfilms van vroeger hebben zeker invloed op ons gehad. al was er toen misschien niet sprake van aanwezigheid van occulte symbolen aangezien er toen veel meer gelet werd op wat er werd uitgezonden. maar aggressie zat er zeker in, ook dubbelzinnige grapjes zinsspelend op sex. een van de resultaten ervan is dat we bijvoorbeeld veel luchtiger denken over oorlog.

het gedrag wat ons hierdoor is aangeleerd valt onder het gezegde
"je weet niet wat je hebt todat je het kwijt bent"

maar muus zeg mij eens wat jij het intro geluidje van www.jetix.nl hoort zeggen. ( pagina vernieuwen om het nog een keer te luisteren )
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 30 april 2005 @ 02:01:54 #115
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26612876
De ver-amerikanisering van nederland is ook gedeeltelijk een resultaat van de ( teken ) films van mighty mouse tot superman alles amerikaans was cool.. waardoor je alleen al bij het zien van een amerikaanse vlag je net zo stoer voelde als je helden uit de "tekenfilms" en nog steeds denkt dat Mc donalds lekker eten is want het is amerikaans..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 30 april 2005 @ 08:13:28 #116
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_26613865
Kan er iemand nog antwoord geven op mijn vorige vragen aub?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_26615944
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
iemand die iets zinnigs kan maken uit het openings geluidje van www.jetix.nl ?

neukme
maar als je nog eens goed luister hoor je...
sex
brainspoeling?
pi_26616058
ach, after all is het feest vandaag.
ik ga de koningin maar eens even opzoeken en haar keihard in haar reet neuken (net zoals hansje teeuwen deed..)
de zuurste gebakjes zijn het lekkerst.
je moet er even doorheen maar dan...
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:25:48 #119
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26618730
Ik heb net een herhaalmail naar Jetix gestuurd maar die lui weigeren om te reageren
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26618951
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Blaaaaaaat. .

Ik stel normale vragen en geef normaal mijn mening. Jíj gaat daarentegen net weer een stapje verder en ik raad je aan om dat niet te doen.
Offtopique: NEE MUUS je avatar is vandaag oranje We gaa neraan
pi_26622777
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 11:31 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

neukme
maar als je nog eens goed luister hoor je...
sex
brainspoeling?
Whoaahaaha, ik dacht echt dat het aan mijn vreselijk vunzige brein lag dat ik dat hoorde. Blij dat ik niet de enige ben.
Tja, als de NWO 3 kwart van de mensheid wil uitroeien is onveilige sex wel een goed medium. Dan is het wel handig om het onderbewuste van de jeugd daarmee te overspoelen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:42:48 #122
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26627672
Je hoort inderdaad "sex" ..
en dat voor een zender waarvan de doelgroep kinderen tussen de 4 en dertien jaar is..

het lijkt erop dat ze hun missie, het verneuken van kinderen, vrij serieus nemen..
pi_26634727
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 20:42 schreef Fonkmeistah het volgende:
Je hoort inderdaad "sex" ..
en dat voor een zender waarvan de doelgroep kinderen tussen de 4 en dertien jaar is..

het lijkt erop dat ze hun missie, het verneuken van kinderen, vrij serieus nemen..
ik hoor nog steeds jetix
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  zondag 1 mei 2005 @ 17:30:55 #124
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26644319
Mja, ik hoor ook Jetix. Op zo'n semi-hippe, hypere, vetcoolgave toon. ( . )
Oi!
  zondag 1 mei 2005 @ 17:49:12 #125
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26644713
We zouden natuurlijk, geheel in "truth" style, kunnen stellen dat zowel muus als beestje dermate onder occulte invloeden staan dat zij niet in staat zijn te horen wat werkelijk gezegd word.

of gewoon dat ze k*t speakertjes hebben danwel dat ze simpelweg liegen. want ik heb het nog aan ander mensen laten horen en die horen toch echt gewoon sex..

Maar Muus laat jij gerust jouw kinderen genieten van Jetix, dan kijken we over 15 jaar hoe het met ze gaat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')