abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26253695
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
iemand die iets zinnigs kan maken uit het openings geluidje van www.jetix.nl ?

een zwaar vervormde stem die jetix zegt zodat het bij de rest van de site past
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_26254153
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

of jij het nou leuk vind of niet, of jer er wel of niet zelf op zou komen om te doen, betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doen en dat zelfs erg grappig vinden om te doen.

Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? . Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.

waarom noemt unilever z'n magnum serie ijsjes naar de zeven zonden ? . toeval ?
of om je kinderen te conditioneren door zonden als lust , hebzucht, etc. te laten associeren met het genots gevoel van het eten van een ijsje. met als resultaat een programmering van je onderbewustzijn met "hebzucht is lekker".

Het zijn geen doorsnee eikels die dit soort dingen verzinnen, er zitten complete denktanks achter die alle psychologische en sociologische effecten hiervan uitwerken,

Dus kijk gewoon eens een middagje naar de programma's van jetix met je kinderen, let dan op gedragsveranderingen en vraag je vervolgens nog eens af waarom een kinderzender een aggressief ogend logo gebruikt.

Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasie
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:58:19 #28
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_26254468
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef SPK het volgende:

[..]

Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasie
Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_26254526
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..
Als je zo smart was schreef je wel niveau i.p.v nivo
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:11:21 #30
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26254764
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
Haha.
Mooie quote.
pi_26256487
wie had dat ooit gedacht !
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:47:35 #32
95998 -DailaLama-
pi_26256844
Shin Chan is immers de Antichrist.

Lees maar: Openbaringen 35 : 11
Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:58:23 #33
95998 -DailaLama-
pi_26257089

Openbaringen 54: 18

Wanner uw broeders niet meer naar het Huis van Christus keren, zal de HEER Cheron Spittas sturen, de Hoer van Satan. Zij zal magie en tovernarij toe staan door haar slavin Maria te sturen. Mijdt haar! Zij zal sodomie toe staan en het heilige verbond tussen man en vrouw willen vernietigen door haar slaaf Kornal te sturen. Mijdt hem! Zij zullen niet het Koninkrijk van God betreden.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:45:24 #34
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_26258136
Ik houd niet zo van dit soort dingen. Niet dat ik hier direct een vereniging van satanvereerders achter zie, maar ik vertrouw dit soort dingen gewoon niet omdat het een beetje achterbaks is.
pi_26261821
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:

Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
[afbeelding]
pi_26262035
als je die image002 in 001 verandert heb je net een iets grotere versie
=)
pi_26262646
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:

[afbeelding]
Shin Chan is tof
  zaterdag 16 april 2005 @ 03:25:10 #38
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26264613
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
quote:
On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light
My head grew heavy, and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here

Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say

Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies

Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave
  zaterdag 16 april 2005 @ 03:27:12 #39
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26264628
Ik ben het helemaal met de topicstarter eens. Het logo heeft wel wat weg van een kat, en zoals iedereen weet zijn katten duivelse beesten en zouden allemaal per direct uitgeroeid moeten worden. Ook bestaat de naam uit 5 letters, net als satan, en al zijn volgelingen die ook allemaal namen gebruiken van 5 letters. En het feit dat het logo de kleur rood (van bloed natuurlijk) in zich heeft is ook niet mis!

There is consciousness in all things.
pi_26265264
En die 5 letters verwijzen ook nog eens duidelijk naar het pentagram, het teken dat we weer terug zien in de oortjes van het beestje (helaas is de symboliek achter het pentagram niet eenduidig). En dan nog het boze alziende oog, deze case is zo klaar als een klontje! Zijn de subliminal messages al gespot? (volgens mij zag ik in een miliseconde een Magnum Lust voorbij komen!)
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:16:30 #41
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26270593
En daar komt nog eens bij dat het alziende oog (hoewel iets off-center) net boven de top van de piramide uitsteekt die tevoorschijn komt als je een lijn om de 2 voetjes trekt en het rondje weghaalt, dus de Illuminati/Vrijmetselaars zitten hier ook wel degelijk achter! En de ruimte tussen de lijnen van de E zijn verschillend, die is boven kleiner dan onder, wat overeenkomt met de Golden Ratio, wat dezelfde ratio is als waar het menselijk lichaam in verdeeld is (een klein deel boven en een groter deel beneden de helft, tis niet precies 50/50). Dit moet dus de kinderen voorstellen die JETIX kijken, en de voet van het poppetje staat recht boven de E, wat zoveel betekent als dat elk kind vooral niet moet proberen om uit de grijze massa (vandaar de kleur grijs!) te steken maar vooral precies hetzelfde te doen als ieder anders, en dat de illuminati er anders wel voor zorgt dat dat gebeurt, door eens flink op het leven van dat kind te gaan staan!

zaterdag 16 april 2005 @ 14:25:03 #42
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_26270841
Ik heb iets heel belangrijks ontdekt! De reptielen zitten achter het JETIX kanaal!

Even wat uitleg:

Zoals iedereen weet komen de Reptielen van het Orion sterrenstelsel. Als je nu een plaatje van het Orion sterrenstelsel pakt, en en een kopie ervan horizonaal omdraait en erover heen legt, zie je dat het heel erg overeen komt met het JETIX logo!

Kijk maar:

JETIX Logo:

Orion:

Dus het zijn de reptielen die de mensheid proberen over te nemen, die nu door middel van deze nieuwe campagne proberen te toekomstige volwassenen ook voor zich te winnen! Vandaar ook al die zwaar agressieve programma's op JETIX natuurlijk!

pi_26271629
Zoek en gij zult vinden.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26271915
Die serie van die 5 doet het ook goed op Jetix is een hit hier
pi_26272428
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef SPK het volgende:
Die serie van die 5 doet het ook goed op Jetix is een hit hier
Is ook een succes hier. . Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.

Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_26272476
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Is ook een succes hier. . Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.

Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden. .
Dus je bent zo geworden door Tom en jerry he`
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:21:19 #47
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_26273648
hehehehe inkopper !
pi_26274181
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:21 schreef merlin693 het volgende:
hehehehe inkopper !
Ja hij lag erg voor de hand wel ja
Maar het is wel zo dat Tom en Jerry mekaar ook altijd de hersens insloegen,dus er is qua televisie niet veel veranderd ook.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 april 2005 @ 17:08:46 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26274753
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 03:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Qué?
Alexsandor LaVey
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_26274939
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')