een zwaar vervormde stem die jetix zegt zodat het bij de rest van de site pastquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:13 schreef Fonkmeistah het volgende:
iemand die iets zinnigs kan maken uit het openings geluidje van www.jetix.nl ?
Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasiequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:38 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
of jij het nou leuk vind of niet, of jer er wel of niet zelf op zou komen om te doen, betekend niet dat er geen andere mensen zijn die dat wel doen en dat zelfs erg grappig vinden om te doen.
Je gaat toch niet op je eigen houtje het bestaan van symboliek en de toepassing ervan door de millenia's heen zitten ontkennen ? . Sommige lui gaan nou eenmaal prat op het plaatsen van herkennings symbolen die alleen herkenbaar zijn voor ingewijden. veel van die symbolen hebben dubbele betekenissen en verwijzen naar andere symbolen. zo werkt dat nou eenmaal.
waarom noemt unilever z'n magnum serie ijsjes naar de zeven zonden ? . toeval ?
of om je kinderen te conditioneren door zonden als lust , hebzucht, etc. te laten associeren met het genots gevoel van het eten van een ijsje. met als resultaat een programmering van je onderbewustzijn met "hebzucht is lekker".
Het zijn geen doorsnee eikels die dit soort dingen verzinnen, er zitten complete denktanks achter die alle psychologische en sociologische effecten hiervan uitwerken,
Dus kijk gewoon eens een middagje naar de programma's van jetix met je kinderen, let dan op gedragsveranderingen en vraag je vervolgens nog eens af waarom een kinderzender een aggressief ogend logo gebruikt.
Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:45 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik zou echt een sprookjesboek gaan schrijven met zón fantasie![]()
Als je zo smart was schreef je wel niveau i.p.v nivoquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik eens wat serieuze boeken gaan lezen ipv van hier te laten zien wat jouw nivo is met dit soort opmerkingen..![]()
Haha.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:58 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Shin Chan is immers de Antichrist.
Lees maar: Openbaringen 35 : 11
Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
[afbeelding]
Shin Chan is tofquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Shin Chan is immers de Antichrist.
Lees maar: Openbaringen 35 : 11
Gelijk met de Zoon zal het Beest terug komen. Hij zal jongen werpen en zijn zoon zal Chin-Sem heten en een Rijk van het Kwaadin het oosten opbouwen. Via duivelaanbidders (Jetix) zal hij u en uw broeders doden in naam van Satan. De jongeling zal u zijn onreine delen openbaren en hij zal het de Blotebillenboogie noemen. De dwaas zal uw dochters willen verkrachten en dwaasheid verspreiden. Behoedt u voor Chin-Sem en geloof in de God van Jozef, Isaac en Jacob. Chin-Sem zal het Satanskind zijn. Zo staat het geschreven, en zo zal het uitgevoerd worden.
[afbeelding]
quote:On a dark desert highway
Cool wind in my hair
Warm smell of colitas
Rising up through the air
Up ahead in the distance
I saw a shimmering light
My head grew heavy, and my sight grew dim
I had to stop for the night
There she stood in the doorway
I heard the mission bell
And I was thinking to myself
This could be Heaven or this could be Hell
Then she lit up a candle
And she showed me the way
There were voices down the corridor
I thought I heard them say
Welcome to the Hotel California
Such a lovely place
Such a lovely place (background)
Such a lovely face
Plenty of room at the Hotel California
Any time of year
Any time of year (background)
You can find it here
You can find it here
Her mind is Tiffany twisted
She's got the Mercedes bends
She's got a lot of pretty, pretty boys
That she calls friends
How they dance in the courtyard
Sweet summer sweat
Some dance to remember
Some dance to forget
So I called up the Captain
Please bring me my wine
He said
We haven't had that spirit here since 1969
And still those voices are calling from far away
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say
Welcome to the Hotel California
Such a lovely Place
Such a lovely Place (background)
Such a lovely face
They're livin' it up at the Hotel California
What a nice surprise
What a nice surprise (background)
Bring your alibies
Mirrors on the ceiling
Pink champagne on ice
And she said
We are all just prisoners here
Of our own device
And in the master's chambers
They gathered for the feast
They stab it with their steely knives
But they just can't kill the beast
Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back to the place I was before
Relax said the nightman
We are programed to recieve
You can check out any time you like
But you can never leave
Is ook een succes hier.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:05 schreef SPK het volgende:
Die serie van die 5 doet het ook goed op Jetix is een hit hier
Dus je bent zo geworden door Tom en jerry he`quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is ook een succes hier.. Da's ook een simpele tekenfilm met de belevenissen van een vijfling.
Tuurlijk heeft Jetix series waar geweld in voorkomt, maar dat is toch niks nieuws? Tom en Jerry slaan elkaar al tig jaar de hersenen in en daar ben ik toch ook niet rotter van geworden..
Ja hij lag erg voor de hand wel jaquote:
Alexsandor LaVeyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |