ach jezek, da's een kutstreek. wat zegt je vader ervan ??quote:op vrijdag 15 april 2005 00:02 schreef _arual_ het volgende:
verraden. de vriendin van mijn vader blijkt grove leugens over mijn (overleden) moeder rond te strooien. dat moet ze niet doen, daar ben ik niet blij mee.
die sliep al toen ik thuiskwam, maar gaat het vast goedpraten of ontkennen. mijn vader is getransformeerd tot een flexibel stukje klei dat alleen door vriendinlief gekneed kan worden.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:08 schreef thunderchild het volgende:
[..]
ach jezek, da's een kutstreek. wat zegt je vader ervan ??
lekker type is het dan, had ze bij niet hoeven te proberen . . .quote:op vrijdag 15 april 2005 00:11 schreef _arual_ het volgende:
die sliep al toen ik thuiskwam, maar gaat het vast goedpraten of ontkennen. mijn vader is getransformeerd tot een flexibel stukje klei dat alleen door vriendinlief gekneed kan worden.
tot haar grote frustratie ben ik wat minder buigzaam - en dat moet ik dus wel ontgelden. nou ja. ik ga maar weer eens naar het plafond boven mijn bed staren.quote:op vrijdag 15 april 2005 00:15 schreef thunderchild het volgende:
[..]
lekker type is het dan, had ze bij niet hoeven te proberen . . .
....zolang het geen zelfmoordbrief of doodsbedreiging was; respect!quote:op vrijdag 15 april 2005 00:30 schreef qyroz het volgende:
ik heb net één van de moeilijkste mailtjes van mijn leven gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |