abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26272156
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 09:36 schreef PatrickM het volgende:
[afbeelding]

als ik het goed begrijp is het er zo'n ene... eentje van begin '90...
Old-school luchtgekoelde gixxer... Maare, om nou te zeggen dat ze er aggresief uitzien
Oubollig en old-school is meer van toepassing...
http://images.google.nl/images?q=gsxr750&hl=nl&btnG=Google+zoeken
.
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_26272287
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 01:59 schreef PatrickM het volgende:
En mensen die je in de file snijden omdat ze een gaatje vinden in de baan die 1cm per uur sneller rijdt en daarbij vergeten te spiegelen, dode hoek kijken en knipperen. Vandaag toevallig nog mooi met een auto op moeten schuiven om niet platgereden te worden. En wat was het, een of andere dooie burgertrut in een Ford Focus
Dat is JOUW verantwoordlijkheid. Het tussen de file doorrijden met een motor wordt gedoogd. Als er iets misgaat is het JOUW fout en niet van die burgertrut in d'r focus. Daarnaast ben jij in de file kwetsbaar en niet zij. Daarom is het ook logischer dat zij minder goed uitkijkt dan jij.

Ik maak zelf altijd ruimte voor motorfietsen en ik spiegel constant. Ook als ik niet van baan verwissel. Over het algemeen zijn motorrijders hele sociale rijders. Maar soms komen ze als debielen tussendoorzetten. En als ik jouw avonturen in de file zo eens lees....

Mijns inziens zou een motor maar met 5-10 km per uur snelheidsverschil tussen een file moeten doorlaveren. Maar soms gaan die knuppels 40 km/u harder dan de rest. En als motorrijder weet je dat er van die niet-spiegelende types in de file rijden. Ik zou het iig niet doen.
pi_26272340
quote:
Alleen welke is het nou he
pi_26272345
quote:
TS geeft aan dat z'n GSX-R750 116 pk heeft. Zoek op bikez.com en gij zult vinden wel model het is...

GSX-R750 van '91 heeft 116 pk

Zit nog al wat verschil tussen de verschillende generaties, dus erg kort door de bocht om via google op GSXR750 te zoeken

Hier trouwens nog een ubergeil plaatje van een GSX-R 750 K5 (huidige generatie)

Is van Romius
pi_26272397
Oh, en begrijp me niet verkeerd, want ik vind old-school gixxer cool , maar zijn absoluut niet te vergelijken met de supersports zoals ze nu gemaakt worden en rond rijden
pi_26272415
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:27 schreef PatrickM het volgende:

[..]

TS geeft aan dat z'n GSX-R750 116 pk heeft. Zoek op bikez.com en gij zult vinden wel model het is...

GSX-R750 van '91 heeft 116 pk

Zit nog al wat verschil tussen de verschillende generaties, dus erg kort door de bocht om via google op GSXR750 te zoeken

Hier trouwens nog een ubergeil plaatje van een GSX-R 750 K5 (huidige generatie)

[afbeelding]
Is van Romius
Mja, ik bedoelde er alleen mee dat je wel een erg triest plaatje bij had gepakt zo in zo'n hoekje, het mag dan wel niet zo'n nieuw model zijn maar er zijn wel betere plaatjes te vinden .

pi_26272500
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:30 schreef Zebbie het volgende:

[..]

Mja, ik bedoelde er alleen mee dat je wel een erg triest plaatje bij had gepakt zo in zo'n hoekje, het mag dan wel niet zo'n nieuw model zijn maar er zijn wel betere plaatjes te vinden .
Ja euh, ik trok ook maar de eerste de beste plaatje van het model gixxer wat TS hoogstwaarschijnlijk heeft

Hier iig een link naar de website van Suzuki over 20 jaar Gixxer: http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=prcdIsHcPvMvJaGmEnJ
pi_26272541

Hier een pic van een '90 model gixxer
pi_26272594
En hier de moeder aller Gixxers

pi_26272619
quote:
Je kent ze wel: de type petjes die in uitgebouwde golfjes, crxjes en wat al niet meer de weg onveilig maken. Het lijkt er bijna op alsof een verlaagd veertje hier en donkere raampjes daar de auto zo 100 km sneller laten rijden
En als het nou een golf vr6 is? of een CRX Vtec ?
Die wagens mag jij dan wel dom vinden, maar rijden doen ze zeker!

Ik ben trouwens oud-eigenaar van een Honda CRX, en ben geen petje-rijder. Ook niet laagopgeleid, zit op een HBO opleiding..

Maar goed, ga maar lekker door met stempelen!
pi_26272656
Hier een correcte pic van de Gixxer die TS hoogstwaarschijnlijk heeft.

pi_26272676
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:40 schreef Jasperaldo het volgende:

[..]

En als het nou een golf vr6 is? of een CRX Vtec ?
Die wagens mag jij dan wel dom vinden, maar rijden doen ze zeker!

Ik ben trouwens oud-eigenaar van een Honda CRX, en ben geen petje-rijder. Ook niet laagopgeleid, zit op een HBO opleiding..

Maar goed, ga maar lekker door met stempelen!
Misschien bedoelt hij:

Niet in alle auto's zit een petje, maar alle petjes hebben zo'n auto? .

pi_26273278
Zo, terug van een paar uurtjes rijden, hier nog prima te doen vandaag... helaas (weer) net het voorval golf GTI inclusief stuk regenpijp eronder meegemaakt die weer zn haantjesgedrag naar zn hooggeblondeerde vriendin moest laten zien en daarbij bijna een overstekend scootertje in meenam *zucht*

Die laatste gixxer is inderdaad die ik heb.... wel in andere kleurstelling
pi_26273492
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:39 schreef PatrickM het volgende:
En hier de moeder aller Gixxers

[afbeelding]
The Mothership
pi_26273598
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef tvdleur het volgende:
Zo, terug van een paar uurtjes rijden, hier nog prima te doen vandaag... helaas (weer) net het voorval golf GTI inclusief stuk regenpijp eronder meegemaakt die weer zn haantjesgedrag naar zn hooggeblondeerde vriendin moest laten zien en daarbij bijna een overstekend scootertje in meenam *zucht*

Die laatste gixxer is inderdaad die ik heb.... wel in andere kleurstelling
Hier heeft er ook 1 iets met zijn uitlaat gedaan waardoor je meer ronken hoort....maar geen prestatiewinst. Puur om op te vallen, want een mooi geluid is het ook weer niet (ook een Golf)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')