abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2005 @ 23:45:45 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_26261512
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Classic-PC het volgende:
Geen spoilers maar liters !
Displacement is no replacement for BOOST!!!

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_26261998
Wat ik altijd doe:

Als er weer eens zo'n opgefokte sjonnie naast me komt staan die helemaal strak staat van de testosteron die helemaal gefixeerd op het stoplicht is ineens gas geven terwijl het nog rood is, moet je zien hoe snel ie er vandoor gaat

Wel even van tevoren kijken of het kruispunt vrij is

Met een beetje geluk heeft ie nog een boete voor het door rijden ook
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:21:19 #53
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_26262270
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 08:31 schreef ASroma het volgende:
ik daag altijd uit

[afbeelding]

mooie brommer
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:30:05 #54
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_26262432
dit komt me bekend voor! Dat je af en toe uitgedaagd wordt op de weg is nog daar aan toe. Maar er zitten een paar mensen bij, die snappen het gewoon niet.

Een vriend van mij mocht een keer in een Porsche GT3 rijden. Elk normaal mens snapt dat die er bijna niet uit te rijden zijn, al helemaal niet door een verrot ouwe Mazda. Maar wat doen de heertjes in de Mazda met spoiler voor het stoplicht?.. juist, die gaan staan gassen als een malloot... dan snap je het toch niet?

duidelijk natuurlijk dat de Mazda alleen een zwarte flits zag toen de Porsche weg reed.
pi_26262473
Ik snap dat toch al niet. Van die mensen die denken dat het echt een wedstrijdje is Ik rijd om ergens te komen, als je wil racen ga je maar naar zandvoort...

Ach, als zij er nou al lol aan beleven maakt het niet uit. Het enige irritante is dat die GTI-mietjes alles verbouwen aan die baggerkarren. En het lompste is nog wel dat ze er een andere uitlaat ondergooien die een tyfusgeluid maakt... heel leuk als ze 's ochtends vroeg naar hun pauperbanen gaan en ik er last van heb...
  zaterdag 16 april 2005 @ 00:35:58 #56
17114 Pistol_Pete
pi_26262546
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 00:32 schreef Rapaille het volgende:
Ik snap dat toch al niet. Van die mensen die denken dat het echt een wedstrijdje is Ik rijd om ergens te komen, als je wil racen ga je maar naar zandvoort...

Ach, als zij er nou al lol aan beleven maakt het niet uit. Het enige irritante is dat die GTI-mietjes alles verbouwen aan die baggerkarren. En het lompste is nog wel dat ze er een andere uitlaat ondergooien die een tyfusgeluid maakt... heel leuk als ze 's ochtends vroeg naar hun pauperbanen gaan en ik er last van heb...
vooral 's ochtends in de file, moet die radio weer zo hard Maarja daar staan ze dan in de file in hun opgevoerde, verlaagde, uitgebouwde Golf GTi van minimaal 10 jaar oud, op weg naar hun baantje als magazijnmedewerker .... sneu

edit: over het algemeen hangen ze in PTA rond
pi_26262765
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef PatrickM het volgende:

is dus een verkapte "ik-heb-een-750cc-supersport-en-vind-dit-stoer-en-wil-dit-aan-de-wereld-kwijt-maar-durf-eigenlijk-geen-gas-te-geven" topic
Iedere oetlul kan gasgeven... En ja tuurlijk rij ik ook weleens te hard, maar als het echt goed hard is dat doe ik dan wel ergens in een gecontroleerde omgeving en niet zoals jij, als ik op je posts af moet gaan, op de openbare weg met alle opstakels... alsof je als je een supersport hebt continue als een bezetene op topsnelheid moet gaan rijden...

En het gaat hier niet om te hard rijden, het gaat hier om de irritatiefactor 100 van de opgefokte kneusjes die iedereen, vooral schijnbaar motoren, zitten te irriteren met hun macho gedrag...

[ Bericht 3% gewijzigd door tvdleur op 16-04-2005 01:12:58 ]
pi_26263307
Hoeveel kilometers heb je eigenlijk ervaring op de motor en wanneer rij je motor (op wat voor dagen/weertypes)?
pi_26263404
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:49 schreef tvdleur het volgende:
Hey, ff kijken wat voor rijstkoker je had Ik ben van de motor onvrede tegenover getunede petjes auto's klaagbaak topic. Moet zeggen dat deze auto er heel netjes uitziet!

Past ook prima bij het brik wat ik rij, keertje samen oprijden? Dezen hebben wel dezelfde imago... niet te gek, maar wel "stijl"

[afbeelding]

greetz
Lijkt me gezellig!
En dan wachten totdat we onszelf terug vinden in Gespot deel 15394817
I found the love but it didn't last
Wonderful Days belong to the past
I don't know where I stand, what I'm to do
tried to forget and i'll find someone new
pi_26263511
dagen / weertypes maakt me op zich niet zoveel uit... als je zin hebt om te rijden dan heb je zin Ik heb mn rijbewijs nu wat langer dan een maand omdat het er eindelijk maar van moest komen en de motor heeft er in die tijd 3587 km er op zitten, de afgelopen ruime maand de afgelopen jaren ingehaald zullen we maar zeggen... De jaren hiervoor vrij veel in het buitenland geweest en wat men hier lichte motoren vind gehuurd.... Al met al zou ik naar schatting op + / - 13.000 ervaringskilometers uitkomen...
pi_26263784
Typisch mooi-weerrijder dus. Vandaar dat je geen/nauwelijks ervaring hebt met waar je daadwerkelijk op moet letten. Advies, neem een VRO cursus en leer waar je wel op moet letten, i.p.v. dat je alleen maar oplet of er wel of niet een sjonnie met je wil racen

En over mij, ik rij dagelijks door de file in de spits hier rond Den Haag, en geloof me dat je je eigen mateloos gaat irriteren aan linksplakkers die 10 km te langzaam rijden en het verdommen om naar rechts te gaan wanneer er ruimte is, en mensen die je in de file snijden omdat ze een gaatje vinden in de baan die 1cm per uur sneller rijdt en daarbij vergeten te spiegelen, dode hoek kijken en knipperen. Vandaag toevallig nog mooi met een auto op moeten schuiven om niet platgereden te worden. En wat was het, een of andere dooie burgertrut in een Ford Focus
pi_26264090
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 01:59 schreef PatrickM het volgende:
Typisch mooi-weerrijder dus. Vandaar dat je geen/nauwelijks ervaring hebt met waar je daadwerkelijk op moet letten. Advies, neem een VRO cursus en leer waar je wel op moet letten, i.p.v. dat je alleen maar oplet of er wel of niet een sjonnie met je wil racen

En over mij, ik rij dagelijks door de file in de spits hier rond Den Haag, en geloof me dat je je eigen mateloos gaat irriteren aan linksplakkers die 10 km te langzaam rijden en het verdommen om naar rechts te gaan wanneer er ruimte is, en mensen die je in de file snijden omdat ze een gaatje vinden in de baan die 1cm per uur sneller rijdt en daarbij vergeten te spiegelen, dode hoek kijken en knipperen. Vandaag toevallig nog mooi met een auto op moeten schuiven om niet platgereden te worden. En wat was het, een of andere dooie burgertrut in een Ford Focus
Waarom heb je hier een andere toon dan in het motor topic? Is dat om de eer hoog te houden Mooi weer rijder... vertel dat maar aan de weergoden een maand terug... Maar wat jij verteld over den haag ken ik van de ring rotterdam en het stukje gouda - reeuwijk, Zo'n wereldvreemde boer ben ik nou ook weer niet... Op de 1 of andere manier irriteer ik me daar minder aan dan aan mensen die expres stompzinnige acties uitvoeren, en dat zijn altijd die petjes... Dat bedoel ik.... Kan best begrijpen dat jij je meer aan de ondoordachtzaamheid van de medeweggebruiker ergert, dat zie ik maar als een ingecalculeerd risico....
pi_26265354
  zaterdag 16 april 2005 @ 09:25:23 #64
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_26265417
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:09 schreef tvdleur het volgende:
Okee, ik heb dan een gsxr750 met 116 pk die er agressief uitziet....
tja dan vraag je er zelf om he....
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_26265504

als ik het goed begrijp is het er zo'n ene... eentje van begin '90...
Old-school luchtgekoelde gixxer... Maare, om nou te zeggen dat ze er aggresief uitzien
Oubollig en old-school is meer van toepassing...
pi_26265593
That thing still has propellors man
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:45:00 #67
17114 Pistol_Pete
pi_26267039
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 01:59 schreef PatrickM het volgende:

ik heb de gevolgen van zo´n incidentje gezien, waar het niet goed ging. Dat zag er niet zo best uit voor de motorrijder.

Veel motorrijders hebben geen besef wat ze aan het doen zijn in de file. Je kent ze wel, langzaamrijdend verkeer situaties op de snelweg. Op allebei de banen ligt de snelheid rond de 90 a 100 km per uur en dan komt er met 120 doodleuk een motorrijder tussen auto en vrachtwagen knallen, auto ervoor is net voorbij de vrachtauto gaat met richtingaanwijzer aan naar de rechterbaan en bats, motorrijder moet hard in de remmen, valt, en krijgt een vrachtauto over zich heen....weer een motorrijder kapot
pi_26267114
Daarom rij ik altijd met hooguit 15 tot 20 km p/h snelheidsverschil door een file. En daar waar in/uitvoegstroken zijn, soms zelfs met maar een stapvoetssnelheidsverschil...
Dan kan je tenminste nog uitwijken/anticiperen naar aanleiding van andermans gedragingen...
  zaterdag 16 april 2005 @ 12:00:11 #69
17114 Pistol_Pete
pi_26267310
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef PatrickM het volgende:
Daarom rij ik altijd met hooguit 15 tot 20 km p/h snelheidsverschil door een file. En daar waar in/uitvoegstroken zijn, soms zelfs met maar een stapvoetssnelheidsverschil...
Dan kan je tenminste nog uitwijken/anticiperen naar aanleiding van andermans gedragingen...
Probleem is dat er motorrijders zijn, die alles wat niet minimaal 120 gaat een file vinden. Dus ook bij verkeer van 100KM/u even overal lekker tussendoor schieten. Als je met 120 KM/u tussen een vrachtauto en een auto die 100KM/u rijden durft door te schieten, heb je een deathwish. Dit soort motorrijders rijden meestal op van die cheape semi-racemotors en vinden zich helemaal de man. Meestal van hetzelfde soort volk als in een CRX-je of verlaagd golfje, alleen dan op 2 wielen.
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:29:52 #70
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_26270960
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef PatrickM het volgende:
laat me raden, elke motorrijder die wel sneller rijd ga je ook nog expres ophouden?

je komt in dit topic wel heeeeel erg over als iemand die perfect rijd en alles beter weet
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_26271045
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:29 schreef super_honda het volgende:

je komt in dit topic wel heeeeel erg over als iemand die perfect rijd en alles beter weet
Eens
pi_26271153
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:29 schreef super_honda het volgende:

[..]

laat me raden, elke motorrijder die wel sneller rijd ga je ook nog expres ophouden?

pi_26271200
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Eens
pi_26271429
ik rij niet perfect, rij meestal lekker door, doe genoeg wat officieel niet mag... perfect... neuh...
En nee, als iemand sneller is dan dat ik ben, krijgt 'ie gewoon de ruimte hoor file of geen file. Maar ik hou me in de file toch liever aan de gedragscode voor file rijden. Als er dan onverhoopt wat gebeurd ben ik iig niet de lul...
pi_26271982
Volkswagen Golf is sowieso erg gay. En wat volk dat er in rondrijdt ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')