Wat is er mis mee dan? Of wat zou er mis mee moeten zijn? Ik ben liever buiten ergens aan het zijn dan dat ik binnen vegeteer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus jij vond al die wandelingenop zondag leuk ?wie markeert er dan wat
ach, discusieren met drogredenen is ook discusieren zeg ik maarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:53 schreef wonko het volgende:
[..]
Ach...het is blijven hangen in een bad trip gok ik zo. Of de drank van gister is vandaag nog niet verwerkt.
Ik denk dat het allesbehalve irrelevant is in jouw geval. Immers, als jij geen probleem zou hebben met homosexualiteit, dan zou je niet zo vaak en emotioneel beladen reageren op topics over dit thema. Mijn zinnen heb ik jip en janneke achtig geformuleerd speciaal om op jouw level begrijpbaar uitleg te geven aan jou. Jij was immers degene die net aangaf het allemaal niet te begrijpen. Ik kwam je dus tegemoet. Aardig, niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom je je zinnen zo vreemd formuleert![]()
Desalnietemin lijkt mijn geaardheid niet echt van belang dan wel irrelevant in dit topic, off-topic dus
Precies, je verwoordt nu op een hele mooie manier precies datgene wat ik al 4 jaar probeer te verkondigen c.q. propageren op Fok!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:20 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
Ik denk dat het allesbehalve irrelevant is in jouw geval. Immers, als jij geen probleem zou hebben met homosexualiteit, dan zou je niet zo vaak en emotioneel beladen reageren op topics over dit thema.
Zekers, ik was vergeten je daar voor te bedanken. Bij deze : tnxquote:Ik kwam je dus tegemoet. Aardig, niet?
Kijk eens aan! Geweldig hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, je verwoordt nu op een hele mooie manier precies datgene wat ik al 4 jaar probeer te verkondigen c.q. propageren op Fok!![]()
[..]
Zekers, ik was vergeten je daar voor te bedanken. Bij deze : tnx![]()
Je moet wat met je kater.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ach, discusieren met drogredenen is ook discusieren zeg ik maar
Weet ikquote:
Gaan jullie nu samen douchen?quote:
MUAHAHAHAAHAHAHquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef robh het volgende:
Gemeente sluit natuurgebied af wegens vrijende homo's
Jullie zijn ineens zooooo lief tegen elkaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
MUAHAHAHAAHAHAH![]()
![]()
Ik lig hier helemaal in een deuk![]()
![]()
Waar haal jij in Godsnaam die conclusie vandaan?
Ik sla hier net een SjoSji open van 1995 uitgave 3 en zie EXACT dezelfde tekst staan waarin de Kolonel dit zegt tegen Sjimmiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
Totaal geen bewijs dat jij geen homo bent hoor. Je reageert me net ff te heftig en te vaak op die onzinnige homo-discussies om over te komen als iemand die daar geen thema mee heeft. Jij hebt er heel duidelijk iets mee uit te vechten voor jezelf. Wat ik al zei: ik als hetero-vrouwtje, pik die latente homo's er altijd zo uit. Ze doen exact even afwerend en reageren net zo heftig emotioneel als jij en monus en vele anderen.
Dat is niet erg, maar hooguit irritant omdat je die oorlog lekker met jezelf moet uitvechten en niet over de ruggen van mensen die reeds uit de kast zijn.
Die mannen die die andere mannen op parkeerterreinen en in de natuurgebieden opzoeken om sex met elkaar te hebben zijn ook voor de buitenwereld heel "gelukkig getrouwd" met een vrouwtje. Juist die hypocriete kereltjes doen - wanneer ze zijn uitgekontebonkt met een andere vent in de bosjes en zij zijn weer teruggekeerd bij moeder de vrouw -, net zo achterbaks over homosexualiteit als jouw soort. (Misschien ben jij wel enige in je soort, laat dit ajb. geen discussiepunt worden).
Trouwens, ga eens naar een sexuoloog als je duidelijkheid wilt hebben omtrent je sexuele geaardheid als dat je zo hoog zit en leg hem/haar je probleem voor. Zij vragen per uur heel wat euro's, en ik doe het hier nu voor de kat ze achterwerk.![]()
Sorry hoor...maar ik heb hier de Pep van 18 januari 1972 en daar staat het ook al in.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sla hier net een SjoSji open van 1995 uitgave 3 en zie EXACT dezelfde tekst staan waarin de Kolonel dit zegt tegen SjimmieJe zit gewoon de SjoSji over te typen
Zo masterpieceofshit je bent geen homo maar een travestiet die op mannen valt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
Totaal geen bewijs dat jij geen homo bent hoor. Je reageert me net ff te heftig en te vaak op die onzinnige homo-discussies om over te komen als iemand die daar geen thema mee heeft. Jij hebt er heel duidelijk iets mee uit te vechten voor jezelf. Wat ik al zei: ik als hetero-vrouwtje, pik die latente homo's er altijd zo uit. Ze doen exact even afwerend en reageren net zo heftig emotioneel als jij en monus en vele anderen.
Dat is niet erg, maar hooguit irritant omdat je die oorlog lekker met jezelf moet uitvechten en niet over de ruggen van mensen die reeds uit de kast zijn.
Die mannen die die andere mannen op parkeerterreinen en in de natuurgebieden opzoeken om sex met elkaar te hebben zijn ook voor de buitenwereld heel "gelukkig getrouwd" met een vrouwtje. Juist die hypocriete kereltjes doen - wanneer ze zijn uitgekontebonkt met een andere vent in de bosjes en zij zijn weer teruggekeerd bij moeder de vrouw -, net zo achterbaks over homosexualiteit als jouw soort. (Misschien ben jij wel enige in je soort, laat dit ajb. geen discussiepunt worden).
Trouwens, ga eens naar een sexuoloog als je duidelijkheid wilt hebben omtrent je sexuele geaardheid als dat je zo hoog zit en leg hem/haar je probleem voor. Zij vragen per uur heel wat euro's, en ik doe het hier nu voor de kat ze achterwerk.![]()
Ja, je hebt er vreemde homos tussen zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je nagaan, het gedrag is van alle tijden..
Kast-homo trouwt met meisje, doet stoer en hetero, maar stiekem komt ie in park en parkeerplaats aan z'n trekken.
Jonge marokkaantjes die werken is altijdquote:Anne-Frank-plantsoen-taferelen met jonge marokkaantjes, die anders hun pimp-scooter niet kunnen betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |