abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26776125
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dus jij vond al die wandelingenop zondag leuk ? wie markeert er dan wat
Wat is er mis mee dan? Of wat zou er mis mee moeten zijn? Ik ben liever buiten ergens aan het zijn dan dat ik binnen vegeteer.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  Eindredactie Games vrijdag 6 mei 2005 @ 13:15:33 #102
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26776170
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:53 schreef wonko het volgende:

[..]

Ach...het is blijven hangen in een bad trip gok ik zo. Of de drank van gister is vandaag nog niet verwerkt.
ach, discusieren met drogredenen is ook discusieren zeg ik maar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26776290
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom je je zinnen zo vreemd formuleert

Desalnietemin lijkt mijn geaardheid niet echt van belang dan wel irrelevant in dit topic, off-topic dus

Ik denk dat het allesbehalve irrelevant is in jouw geval. Immers, als jij geen probleem zou hebben met homosexualiteit, dan zou je niet zo vaak en emotioneel beladen reageren op topics over dit thema. Mijn zinnen heb ik jip en janneke achtig geformuleerd speciaal om op jouw level begrijpbaar uitleg te geven aan jou. Jij was immers degene die net aangaf het allemaal niet te begrijpen. Ik kwam je dus tegemoet. Aardig, niet?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:25:12 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26776372
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:20 schreef Poeliepoelie het volgende:

[..]

Ik denk dat het allesbehalve irrelevant is in jouw geval. Immers, als jij geen probleem zou hebben met homosexualiteit, dan zou je niet zo vaak en emotioneel beladen reageren op topics over dit thema.
Precies, je verwoordt nu op een hele mooie manier precies datgene wat ik al 4 jaar probeer te verkondigen c.q. propageren op Fok!
quote:
Ik kwam je dus tegemoet. Aardig, niet?
Zekers, ik was vergeten je daar voor te bedanken. Bij deze : tnx

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26776398
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies, je verwoordt nu op een hele mooie manier precies datgene wat ik al 4 jaar probeer te verkondigen c.q. propageren op Fok!
[..]

Zekers, ik was vergeten je daar voor te bedanken. Bij deze : tnx

Kijk eens aan! Geweldig hoor!
pi_26776431
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ach, discusieren met drogredenen is ook discusieren zeg ik maar
Je moet wat met je kater.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:28:21 #107
13462 BansheeBoy
pi_26776444
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:26 schreef Poeliepoelie het volgende:

[..]

Kijk eens aan! Geweldig hoor!
Weet ik

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_26776493
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet ik

Gaan jullie nu samen douchen?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:32:43 #109
13462 BansheeBoy
pi_26776549
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:30 schreef wonko het volgende:

[..]

Gaan jullie nu samen douchen?
MUAHAHAHAAHAHAH

Ik lig hier helemaal in een deuk

Waar haal jij in Godsnaam die conclusie vandaan?

pi_26776570
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef robh het volgende:

Gemeente sluit natuurgebied af wegens vrijende homo's
.

Hoewel je je kunt afvragen waar deze (vaak getrouwde) 'heteros' nu aan hun trekken gaan komen, nu ze hun auto's met kinderzitjes op de achterbank steeds minder vaak op (nachtelijke) parkeerplaatsen mogen parkeren.
pi_26776678
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

MUAHAHAHAAHAHAH

Ik lig hier helemaal in een deuk

Waar haal jij in Godsnaam die conclusie vandaan?

Jullie zijn ineens zooooo lief tegen elkaar.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 13:43:47 #112
13462 BansheeBoy
pi_26776814
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef Poeliepoelie het volgende:

[..]

Totaal geen bewijs dat jij geen homo bent hoor. Je reageert me net ff te heftig en te vaak op die onzinnige homo-discussies om over te komen als iemand die daar geen thema mee heeft. Jij hebt er heel duidelijk iets mee uit te vechten voor jezelf. Wat ik al zei: ik als hetero-vrouwtje, pik die latente homo's er altijd zo uit. Ze doen exact even afwerend en reageren net zo heftig emotioneel als jij en monus en vele anderen.
Dat is niet erg, maar hooguit irritant omdat je die oorlog lekker met jezelf moet uitvechten en niet over de ruggen van mensen die reeds uit de kast zijn.
Die mannen die die andere mannen op parkeerterreinen en in de natuurgebieden opzoeken om sex met elkaar te hebben zijn ook voor de buitenwereld heel "gelukkig getrouwd" met een vrouwtje. Juist die hypocriete kereltjes doen - wanneer ze zijn uitgekontebonkt met een andere vent in de bosjes en zij zijn weer teruggekeerd bij moeder de vrouw -, net zo achterbaks over homosexualiteit als jouw soort. (Misschien ben jij wel enige in je soort, laat dit ajb. geen discussiepunt worden).

Trouwens, ga eens naar een sexuoloog als je duidelijkheid wilt hebben omtrent je sexuele geaardheid als dat je zo hoog zit en leg hem/haar je probleem voor. Zij vragen per uur heel wat euro's, en ik doe het hier nu voor de kat ze achterwerk.
Ik sla hier net een SjoSji open van 1995 uitgave 3 en zie EXACT dezelfde tekst staan waarin de Kolonel dit zegt tegen Sjimmie Je zit gewoon de SjoSji over te typen

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 06-05-2005 13:45:35 (Kastanjeboom) ]
pi_26777011
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik sla hier net een SjoSji open van 1995 uitgave 3 en zie EXACT dezelfde tekst staan waarin de Kolonel dit zegt tegen Sjimmie Je zit gewoon de SjoSji over te typen

Sorry hoor...maar ik heb hier de Pep van 18 januari 1972 en daar staat het ook al in.
pi_26777222
Kun je nagaan, het gedrag is van alle tijden. .

Kast-homo trouwt met meisje, doet stoer en hetero, maar stiekem komt ie in park en parkeerplaats aan z'n trekken.

Anne-Frank-plantsoen-taferelen met jonge marokkaantjes, die anders hun pimp-scooter niet kunnen betalen.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:30:35 #115
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_26779345
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef Poeliepoelie het volgende:

[..]

Totaal geen bewijs dat jij geen homo bent hoor. Je reageert me net ff te heftig en te vaak op die onzinnige homo-discussies om over te komen als iemand die daar geen thema mee heeft. Jij hebt er heel duidelijk iets mee uit te vechten voor jezelf. Wat ik al zei: ik als hetero-vrouwtje, pik die latente homo's er altijd zo uit. Ze doen exact even afwerend en reageren net zo heftig emotioneel als jij en monus en vele anderen.
Dat is niet erg, maar hooguit irritant omdat je die oorlog lekker met jezelf moet uitvechten en niet over de ruggen van mensen die reeds uit de kast zijn.
Die mannen die die andere mannen op parkeerterreinen en in de natuurgebieden opzoeken om sex met elkaar te hebben zijn ook voor de buitenwereld heel "gelukkig getrouwd" met een vrouwtje. Juist die hypocriete kereltjes doen - wanneer ze zijn uitgekontebonkt met een andere vent in de bosjes en zij zijn weer teruggekeerd bij moeder de vrouw -, net zo achterbaks over homosexualiteit als jouw soort. (Misschien ben jij wel enige in je soort, laat dit ajb. geen discussiepunt worden).

Trouwens, ga eens naar een sexuoloog als je duidelijkheid wilt hebben omtrent je sexuele geaardheid als dat je zo hoog zit en leg hem/haar je probleem voor. Zij vragen per uur heel wat euro's, en ik doe het hier nu voor de kat ze achterwerk.
Zo masterpieceofshit je bent geen homo maar een travestiet die op mannen valt.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:33:59 #116
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_26779466
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je nagaan, het gedrag is van alle tijden. .

Kast-homo trouwt met meisje, doet stoer en hetero, maar stiekem komt ie in park en parkeerplaats aan z'n trekken.
Ja, je hebt er vreemde homos tussen zitten.
quote:
Anne-Frank-plantsoen-taferelen met jonge marokkaantjes, die anders hun pimp-scooter niet kunnen betalen.
Jonge marokkaantjes die werken is altijd
pi_26781342
Teveel gehomobash, misschien later de homobash post eruit pikken om de thread weer open te gooien, voorlopig dicht.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')