abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2005 @ 15:58:32 #26
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_26223962
Misschien helpt het als user A bij z'n topic blijft ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_26224014
Ik ben voor het preventief bannen van alle user A's.
Die lui lopen toch alleen maar te zeiken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_26224089
Ik denk dat het handigste is als dit zo spoedig mogelijk in de FAQ van de V&A komt, en dat ElisaB er op de volgende action_radio iets over zegt. Of zo.

Trouwens, ik kan ook lekker koken, hoor.... hoef je niet eens uit eten te gaan!
pi_26224558
Of een andere suggestie: maak sub-forumpjes met bepaalde gebieden waar mensen hun waar kunnen aanbieden/zoeken. Een beetje zoals eBay en marktplaats, dan kunnen mensen ook vergelijken wat er zoal is, en raakt hun post niet zo snel onderaan. 'Tis maar een ideetje, hoor, als het niet goed is kun je het op een normale manier zeggen (dit omdat sommige users het fijn vinden dingen meteen de grond in te boren als ze er zelf niet op zijn gekomen of omdat ze het niet een goed idee vinden).
  donderdag 14 april 2005 @ 16:33:40 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_26224924
Zo, even een heleboel reacties in een keer:
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Misschien helpt het als user A bij z'n topic blijft ??
Tsja, zou kunnen. Maar 24 uur lang F5-en is ook geen pretje. Je moet toch gewoon een topic kunnen openen, vervolgens naar school / werk / de buurvrouw gaan en later ff kijken naar de reacties?
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik bied ook gratis MIJN toevoeging aan de FAQ aan..

Wees er snel bij, voordat ElisaB terug is
Ik ben er al weer. Snel hè!
Wat had jij aan te bieden?
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:00 schreef Skv het volgende:
Ik ben voor het preventief bannen van alle user A's.
Die lui lopen toch alleen maar te zeiken.
Dat kan ook nog natuurlijk. Of we doeken heel V&A op, dan is het probleem ook verholpen. Persoonlijk voel ik meer voor het tijdelijk uitzetten van notoire chronische veelplegers
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat het handigste is als dit zo spoedig mogelijk in de FAQ van de V&A komt, en dat ElisaB er op de volgende action_radio iets over zegt. Of zo.

Trouwens, ik kan ook lekker koken, hoor.... hoef je niet eens uit eten te gaan!
Ik kan niet lekker koken; slechts functioneel

Het gaat over een paar dagen in de faq. Daar is geen speciale reden voor, behalve dan dat ik er nu geen zin in heb Owkee, da's niet waar; ff kijken of er hier nog nuttige of noodzakelijke toevoegingen opborrelen en nog even overleggen met mister Adelante.
quote:
Op donderdag 14 april 2005 16:19 schreef iamredleader het volgende:
Of een andere suggestie: maak sub-forumpjes met bepaalde gebieden waar mensen hun waar kunnen aanbieden/zoeken. Een beetje zoals eBay en marktplaats, dan kunnen mensen ook vergelijken wat er zoal is, en raakt hun post niet zo snel onderaan. 'Tis maar een ideetje, hoor, als het niet goed is kun je het op een normale manier zeggen (dit omdat sommige users het fijn vinden dingen meteen de grond in te boren als ze er zelf niet op zijn gekomen of omdat ze het niet een goed idee vinden).
Is al eens vaker geopperd en er is ook al eens een lijstje met gewenste sub-sub-fora gemaakt. Die werd erg lang

Het lastige is dat het met modden wat onoverzichtelijk wordt: nu staan binnen V&A alle actieve topics bovenaan in de lijst. Als het sub-sub-fora worden, dan moet je steeds al die sub-fora openen om te kijken of er iets gaande is. En verder is 'van bovenaf' aangegeven dat het niet echt gewenst is om een onderverdeling te gaan maken.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_26226377
Je hebt gelijk, er is niet echt een handige manier om dit te doen die ik zo snel zie. Dan ben ik nog wel "slechts" een maandje of 8 actief op fok, maar het is duidelijk dat als er 1 user 1 iets aanbied, en er zijn heel veel users die dit doen, dat zo'n voorwerp binnen een mum van tijd onderaan de active topics lijst komt. En dan wordt er nog geschopt, zodat het bovenkomt.

Uiteindelijk gaat het in dit topic erover dat het kapen niet toegestaan is, en dat een gepaste straf terecht zou zijn. In het geval van een waarschuwing danwel een (beperkte) ban, ben ik het met de moderator(s) eens.
  donderdag 14 april 2005 @ 18:57:41 #32
33954 ElisaB
pi_26228692
quote:
Op donderdag 14 april 2005 17:26 schreef iamredleader het volgende:
Je hebt gelijk, er is niet echt een handige manier om dit te doen die ik zo snel zie. Dan ben ik nog wel "slechts" een maandje of 8 actief op fok, maar het is duidelijk dat als er 1 user 1 iets aanbied, en er zijn heel veel users die dit doen, dat zo'n voorwerp binnen een mum van tijd onderaan de active topics lijst komt. En dan wordt er nog geschopt, zodat het bovenkomt.
Dat klopt en dat is inderdaad een beetje een gebrek van V&A. Aan de andere kant heeft het ook iets positiefs: doordat alles bij elkaar staat, ziet de regelmatige bezoeker ook de topics waar ie normaalgesproken niet naar op zoek zou zijn.

Maar inderdaad is het grootste 'probleem' wat mij betreft dat het wat omhandig modden is. Nu is dat niet de reden om het niet te doen hoor, maar als je mij zou vragen wat ik erop tegen zou hebben, dan is het dat. Gelukkig ga ik er niet over.

Mocht er nog eens iemand een geweldig idee hebben, dan houden we ons aanbevolen. Met die kanttekening dat veel ideeen technische aanpassingen behoeven en dat het team van devvers voorlopig - lees de komende maanden - de handen vol heeft aan andere (belangrijkere) wijzigingen, toevoegingen en aanpassingen.
quote:
Uiteindelijk gaat het in dit topic erover dat het kapen niet toegestaan is, en dat een gepaste straf terecht zou zijn. In het geval van een waarschuwing danwel een (beperkte) ban, ben ik het met de moderator(s) eens.
Persoonlijk heb ik er geen last van. Maar al verschillende keren hebben users aangekaart dat het gebeurde. En dat ze ervan balen. Ik kan het me goed voorstellen en het staat iedereen (nou ja, bijna iedereen) vrij een eigen topic te openen, dus is dit wmb een prima toevoeging op de faq.

pi_26228793
Als ik met een superidee kom, zal ik het laten weten. Helaas is dat er op dit moment nog niet! En voor de rest, helaas ben ik niet vaak genoeg betrouwbaar genoeg online om mezelf als moderator op te geven, bovendien weet ik niet of ik nou zo'n goede moderator zou zijn. Maar goed, ik heb respect voor degene die het wel doen, en begrijp dat er soms problemen zijn.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:08:29 #34
117398 Petrie
de enige echte!
pi_26228972
nog een idee voor de sub-sub fora.. wellicht die PI's voor een topic ( die je in de AT van V&A ziet staan) aanpassen en een icoon voor [GEZ] en 1 voor [TK] maken?
  donderdag 14 april 2005 @ 19:12:25 #35
33954 ElisaB
pi_26229097
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef Petrie het volgende:
nog een idee voor de sub-sub fora.. wellicht die PI's voor een topic ( die je in de AT van V&A ziet staan) aanpassen en een icoon voor [GEZ] en 1 voor [TK] maken?
Ik vind het helemaal geen gek idee
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 19:13:09 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26229117
Ban dan gewoon alle usersname's met 1 letter...
Opgelost
slotje
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 19:13:38 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26229134
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:08 schreef Petrie het volgende:
en [TR] dan?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 19:13:55 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26229144
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

en [TR] dan?
[GRATIS]
  donderdag 14 april 2005 @ 19:15:14 #39
33954 ElisaB
pi_26229177
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ban dan gewoon alle usersname's met 1 letter...
Opgelost
slotje
Shit, waarom kom ik nooit op die simpele oplossingen
  donderdag 14 april 2005 @ 19:26:45 #40
112892 Anguisy
The Enema Bandit
pi_26229535
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:38 schreef ElisaB het volgende:

User A komt terug van z'n werk en treft een compleet verkloot topic aan

User A treft een topic aan waarin alle aanbiedingen voor z'n neus zijn weggekaapt

Dit heet 'topic-kapen' en het is voor de TS rete-irritant.
Waar zijn de modjes die zulke dingen in de gaten zouden moeten houden dan?

Vroeg ik mij zo af.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:28:42 #41
33954 ElisaB
pi_26229590
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:26 schreef Anguisy het volgende:

Vroeg ik mij zo af.
Goede vraag en ik weet het antwoord: ze zitten niet 24/7 achter het beeldscherm te F5-en in afwachting van...
pi_26229615
quote:

[..]

Vroeg ik mij zo af.
Tjah, ik vraag me ook wel eens af wat de modjes naast Fok! doen.
Eigenlijk zouden ze niks anders mogen doen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 14 april 2005 @ 19:32:52 #43
33954 ElisaB
pi_26229706
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:28 schreef ElisaB het volgende:
Goede vraag en ik weet het antwoord: ze zitten niet 24/7 achter het beeldscherm te F5-en in afwachting van...
Ow, dat was de vraag niet

Waar ze zijn: op school, in bed, in de winkel, op de bank voor de buis, op een begrafenis, bij de dokter, op het sportveld, bij familie of vrienden, in de tuin, onder de douche, op het werk, achter de potten en pannen, in de auto onderweg naar [insert bestemming], bij het postkantoor, bij de kapper, op een ander onderdeel van FOK!, op het strand, op de Efteling, op een crew-meet, bij de politie, aan de keukentafel achter de krant, op de verjaardag van een broertje, buiten met de hond, bij de tandarts, even boven om de kinderen op bed te leggen, even boven om wéér de kinderen in bed te leggen, weer even boven om voor de laatste keer de kinderen in bed te leggen, voor het raam aan de telefoon, in het wijkgebouw vanwege een buurtvergadering, aan de plas om even uit te rusten, uit eten, etc...
  donderdag 14 april 2005 @ 22:48:49 #44
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_26235255
quote:

[..]

Vroeg ik mij zo af.
Ja inderdaad ja

Wat is nu de toegevoegde waarde van een sociaal leven als je de hele dag V&A topics in de gaten mag houden op missende tags, topic-kapers en richtprijzen
  donderdag 14 april 2005 @ 22:52:50 #45
33954 ElisaB
pi_26235378
quote:
Op donderdag 14 april 2005 22:48 schreef Wrinex het volgende:
Wat is nu de toegevoegde waarde van een sociaal leven als je de hele dag V&A topics in de gaten mag houden op missende tags, topic-kapers en richtprijzen
Ik heb geen idee, maar als ik er onverhoopt achterkom, dan ben jij de eerste die het hoort!
pi_26236601
]
Alberto checkt de kaap-topic
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  vrijdag 15 april 2005 @ 15:07:31 #47
33954 ElisaB
pi_26249224
schopje van de dag
pi_26274900
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 15:07 schreef ElisaB het volgende:
schopje van de dag
ik wil met je uit eten
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_26275062
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:13 schreef Scorpie het volgende:
en dan de doodstraf erop zetten, of minimaal een 30 dagen ban
wat is precies het verschil?
pi_26275150
waar ik me altijd groen en geel aan erger, geen idee of t al gezegd is, is dat, als je iets aanbiedt, mensen er regelmatig als de kippen bij zijn om te roepen :maar daar kost dit nieuw [iets duurder] [of zelfs goedkoper!]

je vraagt toch niet om een taxatie, maar wilt iets verkopen d.m.v. onderhandelen hier, of zie ik dat verkeerd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')