Nopequote:
Of een vette boete, te voldoen aan ElisaB (rekeningnummer wordt automatisch toegezonden)quote:Op donderdag 14 april 2005 15:13 schreef Scorpie het volgende:
en dan de doodstraf erop zetten, of minimaal een 30 dagen ban
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest dan, want wat jij beschrijft is niet het probleem. Het zou een probleem zijn wanneer jij (ik noem maar wat) een kruiwagen te koop aanbiedt en een andere user gaat in jouw topic proberen zijn kruiwagen te verkopen.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat een boete te grof is, maar begrijp wel dat het vervelend is. Aan de andere kant, als ik iets aanbied (een paar keertjes gedaan) en er zijn meerdere reacties, dan ga ik gewoon van bovenaf beginnen, zelfs al heeft iemand anders meer geboden. Als die transactie niet lukt, dan pas kijk ik naar de tweede reageer-text.
Nou, precies... en dat vinden de meeste topic-starters, dus willen we daar nu iets officieler van af. Er werd altijd wel ingegrepen, maar eerlijk gezegd dacht ik altijd dat het meer een kwestie van goed fatsoen was om het niet te doen en het dus niet iets was wat in de faq hoefde. Maar de laatste tijd lijkt het wel gemeengoed te worden en dat maakt V&A er niet leuker op.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef buitenbeentje het volgende:
Het is anders goed bagger als je denkt iets verkocht te hebben en komt een of andere klootviool die het zelfde aanbied tegen een lager bedrag waardoor jij met je spul blijft zitten. Ik zou er in iedergeval "not amused" mee zijn.
Ow ja, op zich kun je aan het verschijnsel op zich (dat iemand het zelfde aanbiedt, maar er minder voor hoeft te hebben) niets doen; waarom zou je ook. Dat is namelijk gewoon vraag en aanbod, marktwerking, weet ik veel. Maar niet in elkaars topics, want dat is onbeschoft. Tenminste, dat vind ik. Nou is het op zich weinig boeiend wat ik ervan vind, maar wat wel boeiend is, is dat het topic-starters stoort en voor irritatie zorgt.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef buitenbeentje het volgende:
Het is anders goed bagger als je denkt iets verkocht te hebben en komt een of andere klootviool die het zelfde aanbied tegen een lager bedrag waardoor jij met je spul blijft zitten. Ik zou er in iedergeval "not amused" mee zijn.
En natuurlijk die vette boete, te voldoen door overmaking op mijn rekening. Dan kan ik elk weekend met een V&A-er naar keuze uit etenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef iamredleader het volgende:
Sorry, dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Dit soort gedrag is veel erger dan wat ik beschreef. Mee eens in dit geval dat een ban van een week tot een maand niet geheel ongepast zou zijn. Bedankt voor de uitleg!
Ik betaal de boete graag als ik daarna met je uit eten magquote:Op donderdag 14 april 2005 15:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En natuurlijk die vette boete, te voldoen door overmaking op mijn rekening. Dan kan ik elk weekend met een V&A-er naar keuze uit eten
(owkee, dan niet)
Kaap jij dit topic, betaal de boete, ik en ElisaB gaan zaterdagavond uitquote:Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef Skv het volgende:
Mag ik dit topic kapen?
Oe, coooolquote:Op donderdag 14 april 2005 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik betaal de boete graag als ik daarna met je uit eten mag![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |