Daar gaat ik dus ff polshoogte nemen... bedankt!quote:Op zondag 6 november 2005 14:24 schreef -Carioca- het volgende:
Hmmz, ik zit me net te realiseren, misschien is het ook wel aardig eens even bij Kniest te informeren. Die hebben zelfs tegenwoordig een vestiging in Enkhuizen, vlak naast het havenkantoor van de Oude Haven. Die hebben ook wel aardige prijzen meestal, maar weet natuurlijk niet of ze ook laarzen maat 48 hebbenMaar bellen kan nooit kwaad, en voor jou is het tenminste in de buurt
![]()
Ja zeker, nu wordt het pas spannend. Over een week ofzo zijn ze het dichts bij de Zuidpool (dus het slechtste weer). Ik hoop dat de ABN AMRO 1 zijn voorsprong kan behouden (vast welquote:
jah, ik heb ook wel weer zin in het zeilseizoen. Dit seizoen ga ik nog meer werken bij mijn zeilschool dan vorig jaar. Gewoon fulltime van april t/m oktoberquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:25 schreef m0nica het volgende:
Zin om weer te zeilen!
Vandaag weer post van de zeilschool, wanneer ik beschikbaar ben om les te geven komend seizoen. Werd spontaan vrolijk bij het idee aan weer een paar mooie weken op het water (en de avonden op de wal... haha)
Daar wilde ik ook heen..quote:Op zondag 29 januari 2006 09:30 schreef Airelle het volgende:
Gister naar Boot 2006 geweest. En wat leuke Musto kleding voor de helft van de prijs ingekocht
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |