Ga eens dood.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:20 schreef SilverSpirit het volgende:
58734 Gijsjes schijten uit hun reet
Je sig zegt het alquote:
Kom jij nu pas je bed uitrollen????quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kom jij nu pas je bed uitrollen????![]()
terug van de tandartsmag gezellig naar de kaakchirurg om al mijn verstandskiezen te laten trekken... dag laatste beetje intelligentie
![]()
Ik zeg steeds tegen die tandarts "Laat maar zitten, ik heb geen last van ze!"quote:Op donderdag 14 april 2005 12:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kom jij nu pas je bed uitrollen????![]()
terug van de tandartsmag gezellig naar de kaakchirurg om al mijn verstandskiezen te laten trekken... dag laatste beetje intelligentie
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je sig zegt het alLaatste kans om hier niet meer te posten.
Wordt helemaal depri van die icon !quote:
Ja ik ook, klamp me aan die dingen vast. is me jaren gelukt maar ze was standvast, moet nu echt gebeuren anders krijg je er dadelijk last van en ben je verder van huisquote:Op donderdag 14 april 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zeg steeds tegen die tandarts "Laat maar zitten, ik heb geen last van ze!"
neequote:Op donderdag 14 april 2005 13:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja ik ook, klamp me aan die dingen vast. is me jaren gelukt maar ze was standvast, moet nu echt gebeuren anders krijg je er dadelijk last van en ben je verder van huis
Dat zegt ie dan ook.. waarop ik antwoord, "dan zie je mij het wel vragen"quote:Op donderdag 14 april 2005 13:05 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja ik ook, klamp me aan die dingen vast. is me jaren gelukt maar ze was standvast, moet nu echt gebeuren anders krijg je er dadelijk last van en ben je verder van huis
Eentje ben ik er al kwijt, toen deed ze het zelf, maar die dingen zijn dus net zo gehecht aan mij als ik aan hen. Dus ze rukt zich suf, en kreeg hem er uiteindelijk wel uit, maar was niet zo'n succes (voor haar, mij maakte het niet zoveel uit) Ze durft niet meerquote:Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zegt ie dan ook.. waarop ik antwoord, "dan zie je mij het wel vragen"
Maar doet jou tandarts dat niet zelf dan? Deed ie een keer bij mij.. je voelt er niks van hoor, dat niet. Kan me nog wel herrineren dat ie me toen een bebloede kies liet zien en zei " kijk, hier zit nog een stukje bot van je kaak.." ...
quote:Elijah Wood onthult opvolger Xbox
Uitgegeven: 12 april 2005 15:09
Laatst gewijzigd: 12 april 2005 15:20
LOS ANGELES - Acteur Elijah Wood zal het MTV-programma presenteren waarin de nieuwe Xbox wordt onthuld. Microsoft zal de opvolger van de Xbox presenteren tijdens de Electronic Entertainment Expo (E3), een groots spelcomputerevenement in Los Angeles. De presentatie van de nieuwe Xbox zal wereldwijd worden uitgezonden door MTV.
Het televisieprogramma -MTV Presents: The Next Generation Xbox Revealed- zal worden gepresenteerd door acteur Elijah Wood, bekend van zijn rol als Frodo in Lord of the Rings. Wood schijnt een fervent Xbox-gamer te zijn.
Daarnaast zullen ook andere celebrities de revue passeren en zal de band The Killers een optreden geven. Vrijdag 13 mei zendt MTV het programma uit om 19:30.
De opvolger van de Xbox heeft codenaam Xenon, maar gaat volgens andere bronnen Xbox 360 heten. Wanneer de spelcomputer in de Nederlandse winkels ligt is nog niet bekend, maar naar verwachting is dat aan het einde van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |