O-Wquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik ben meer 1 jaar weggewezed, maar ik ben zo trots dat mij docher alle awards van mij gewonnen heeft _o_
jij jedient het helemaal
quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
ik ben meer 1 jaar weggewezed, maar ik ben zo trots dat mij docher alle awards van mij gewonnen heeft _o_
jij jedient het helemaal
O-W!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
jij jedient het helemaal
Hoor ik hier reunie?quote:
Ging je daar naartoe verhuizenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]![]()
Jij ook al?
Nou Patch, een jeugdhonk in Helmond was het toch?
Helaas. Er zijn wel parallellenquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:43 schreef mamamiep het volgende:
Is dat niet gewoon Hitchcock?
Met de soort films die hij heeft gemaakt/naam/beroep/leeftijd/etc.? Met wat preciesquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Helaas. Er zijn wel parallellen.
Ze zijn in dezelfde periode geboren, in dezelfde periode gestorven, ze waren beiden regisseurs en ze zijn allebei tot Amerikaan genaturaliseerd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:52 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Met de soort films die hij heeft gemaakt/naam/beroep/leeftijd/etc.? Met wat precies?
quote:
Leuk, nog in dit topic, dan kan een ander het nieuwe openenquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:29 schreef Sheridana het volgende:
Jean Renoir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |