Niet waar.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb op al jouw mails gereageerd!
We zijn er gewoon nog niet uit
Ik vind het wel iets voor jouquote:
Ben je ziek?quote:Op donderdag 14 april 2005 08:58 schreef erodome het volgende:
Nadat Erodome heeft aangegeven te willen stoppen met SEX zoeken wij een nieuwe moderator. Dit zal dan vooral voor overdag zijn. Heb jij interesse en enige affiniteit met het SEX forum en lijkt het jou leuk om een bijdrage te leveren aan FOK!, schroom dan niet en stuur een mail met daarin een duidelijke motivatie waarom wij jou geschikt zouden achten naar forum@fok.nl voor dinsdag 19 april 20.00 uur.
Seks is voor hippies.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:45 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Bioslock bedoeld want ik vind sex vies.![]()
Ik heb meerdere personen, dat weet je tochquote:Op donderdag 14 april 2005 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben je ziek?
Wat praat je afstandelijk over jezelf.
Zo sta ik wel bekend, ja.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:50 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Bevestig je hiermee mijn beeld van jou dat je eigenlijk langharig hippietuig bent?
Ik vind het slap om mijn hoofd verantwoordelijk te houden voor de alcoholica die ik tot mij neem.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hey, alsof jij zo goed bij je hoofd bent.
Blijkbaar niet en de ingezonden sollicitaties spraken dus ook niet aan.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
blijkbaar dus niemand zelf kunnen vinden..?
Nope, mijn all time favorite wil niet, helaas, maar de redenen snap ik goed, verder hebben we nog wat rondgekeken waar ook niets uit is gekomen en nu gaan we het zo proberen en komen de mailtjes aan de beurt...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
blijkbaar dus niemand zelf kunnen vinden..?
Als ik me niet vergis is het het handigste om er een mod bij te hebben die voornamelijk in de avond tijd heeft...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat je in huis hebt, je online tijden enzo, en er wordt natuurlijk gekeken naar je affiniteit met het forum en je voorgeschiedenis.
Ik ga geen namen noemen, iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten, maar deze had ik geweldig gevonden voor dit forum onderdeel...quote:
Nee hoor, helemaal nietquote:Op donderdag 14 april 2005 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr staat in de op dat er voornamelijk voor overdag iemand nodig is.
In de C/P staat overdag en jij zegt 's avonds?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:17 schreef erodome het volgende:
Als ik me niet vergis is het het handigste om er een mod bij te hebben die voornamelijk in de avond tijd heeft...
Online tijden vergeten te vermelden.quote:Probeer met zo'n mailtje gewoon een beetje entho over te komen(buiten info geven van wanneer je kan enzo), maak er wat leuks van zou ik zo zeggen...
mea culpaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten, maar deze had ik geweldig gevonden voor dit forum onderdeel...
ja dat las ikquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat las ikwas maar een geintje.
en terechtquote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Aventura het volgende:
, maar je wilt wel de juiste persoon op de juiste plek zien
Ik ben gevraagd... Heb in eerste instantie ja gezegd, maar is uiteindelijk toch niet doorgegaan omdat ik veel bezig ben met mijn studie en FOK! echt vrijblijvend wil houden, maw, als ik zin heb dan ben ik er en anders niet. En tja, Modden is dan wel vrijwillig, het is zeker niet vrijblijvend, aangezien een Mod toch moet zorgen dat de boel blijft draaien en alles netjes blijft verlopen...quote:Op donderdag 14 april 2005 20:16 schreef Lu_uK het volgende:
hebben jullie innovative al gevraagt?
Of is die te weinig online?
* innovative leest topic door en trekt conclusie...quote:
ah dat dacht ik al, naja als je maar blijft posten vind ik het ook goedquote:Op donderdag 14 april 2005 20:41 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd... Heb in eerste instantie ja gezegd, maar is uiteindelijk toch niet doorgegaan omdat ik veel bezig ben met mijn studie en FOK! echt vrijblijvend wil houden, maw, als ik zin heb dan ben ik er en anders niet. En tja, Modden is dan wel vrijwillig, het is zeker niet vrijblijvend, aangezien een Mod toch moet zorgen dat de boel blijft draaien en alles netjes blijft verlopen...
Dus vandaar...
Dat blijf ik zeker... alleen dan wanneer ik zin heb en omdat ik iets interessant vind, niet omdat ik mensen terecht moet wijzen of de boel een beetje in de gaten moet houden (en face it, vaak genoeg slowchat oid... waar onze modjes altijd heel goed op reageren)quote:Op donderdag 14 april 2005 20:58 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ah dat dacht ik al, naja als je maar blijft posten vind ik het ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |