Okee, twee verzoekjes zijn voor mij genoeg. Ik zal wel ff zorgen dat ie werkt. Binnen twee minuten zou die wel weer moeten werken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:20 schreef Tha_T het volgende:
Die FTP-verinding werkt iig niet
Zo vatte ik het ook niet op hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef Tha_T het volgende:
Was niet lullig bedoelt hoor. Was maar een losse opmerking
Maar hij werkt iig weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:29 schreef classpc het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook niet op hoor.
Maar ik had na geen reacties te hebben gekregen de ftp account weer verwijderd.
Ik wil niet zeuren hoor maar filmpjes en foto's kan hier echt ontiegelijk snel gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:32 schreef classpc het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dataverkeer ik morgenochtend heb
Boeit me toch niet. Ik heb 10 Gyg dataverkeer te verbruiken en een site met amper dataverkeer, dus dat is niet erg.
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor maar filmpjes en foto's kan hier echt ontiegelijk snel gaan![]()
Vergis je niet
quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef classpc het volgende:
ff googlen naar breezah brengt ons deze link
http://home.planet.nl/~kram0544/breezah/
Er is wel een ongecensureerd geslachtsdeel op te zien, vandaar dat ik de plaatjes niet gepost heb.
Zo had ik laast een filmpje van 10 MB op fok gezegt.quote:
Dan gooi ik de ftp morgen wel weer dicht. Hebben de mensen hier ook genoeg tijd om te experimenteren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo had ik laast een filmpje van 10 MB op fok gezegt.
Binnen 1 dag zat ik aan 35 gig aan dataverkeer![]()
ubb... da's met de [img] tags he?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:56 schreef Stienn het volgende:
Zorg ff in dat scriptje van uploaden dat ie gelijk de ubb code geeft! is wat makkelijker!
Kloptquote:
Maar wel eentje met een CU2, en ze is bisexueel. Zou het soms een BrE3zAh-zijn die in de ontkenningsfase zit en zich dus verkleed als gothicquote:
nee dat is Amy Lee, zangeres van Evanescencequote:Op zaterdag 16 april 2005 23:01 schreef HuHu het volgende:
Maar wel eentje met een CU2, en ze is bisexueel. Zou het soms een BrE3zAh-zijn die in de ontkenningsfase zit en zich dus verkleed als gothic
* SpeedyGJ is het hiermee eensquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef LSDsmurf het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als jongen met een meidenblad
Hij is rukker.quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef LSDsmurf het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als jongen met een meidenblad
Vinnie Jonesquote:Op zondag 17 april 2005 11:31 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
Blijkbaar is de bacardi man Vinnie Jones niet erg populair op Breezah gebied, want ik zie hem nergens.
Lekkerquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:42 schreef classpc het volgende:
ff googlen naar breezah brengt ons deze link
http://home.planet.nl/~kram0544/breezah/
Er is wel een ongecensureerd geslachtsdeel op te zien, vandaar dat ik de plaatjes niet gepost heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |