abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26212673
Hier verder met de BrEeZaH reeks deeltje 18.
Vorige deel: BrEeZaH #18

Lees wel even onderstaande regels door, om het toch nog leuk te houden .

Regels
Wat niet mag!
- Niet toegestaan om weer het Break Out forum gek te maken. Of andere Fora
- Mensen totaal belachelijk maken
- Emailadressen plaatsen

Geen eindeloze slowchat, geen gebash, geen discriminatie, geen generalisatie, geen geouwehoer. Bij overschrijding van 1 van deze regels is de reeks weer gesloten!

Wat wel mag:
- kansloze cu2 site's plaatsen
- lekkere breezerchicky's plaatsen

En gewoon de de normale regels op Fok!

Profielen site's
http://www.webmeiden.nl
http://www.cu2.nl
http://www.sugababes.nl
http://www.vote4me.nl
http://www.almererulez.nl
http://www.superdudes.nl
http://www.happygirls.nl
http://www.yourprofile.nl/

Antibreezah front:
http://www.breezahforum.tk Voor en door Fokkers!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!

http://images.sugababes.nl/user_pics/73/73523_61f80257a3.jpg

http://www.sugababes.nl/breezergirl15/pics

succes maar weer
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_26212723
TVP
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2005 @ 06:33:15 #3
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_26213769

[ Bericht 58% gewijzigd door ne0n op 14-04-2005 06:48:16 ]
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_26213891
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_26214706
zie net een gast van 18 of 19 een breezer wegwerken op het nieuws op nederland 2
ging over het alcoholgebruik onder jongeren
pi_26214909
hallo
  donderdag 14 april 2005 @ 10:26:10 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26216079
TVP
Maareuh: kunnen we ook niet weer een Rolleman-veriant maken?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 14 april 2005 @ 10:37:27 #8
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_26216327
Kom op met die foto's

TVP
  donderdag 14 april 2005 @ 10:39:58 #9
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_26216396
Sugababes ligt down door werkzaamheden aan server ofzo....
  donderdag 14 april 2005 @ 10:49:16 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_26216603
Ik d8 dat sugababes foto's niet meer mochten? maar anyway....ik ben er 1 dag niet, meteen alweer een nieuw deeltje snelheid!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_26216627
Maak kennis met Brego: student Farmacie, onze nieuwe moderator van de Wachtkamer en vriendlief van collega Mai! Samen met ‘oude rot’ Sonic babbelen zij over het moderatorschap en alles wat daarbij komt kijken. Dus wil je weten wat het SB / SD-crewmembership inhoudt? Lees dan snel verder!

Om het eeuwige mysterie nu eens eindelijk uit de wereld te helpen: hoe word je crew?
Mai: “Nou, je maakt eerst je broek los en dan…”
Brego: “Nee hoor, het begint met je een beetje serieus op te stellen op het forum.”
Mai: “Ja, als je forum-mod wilt worden is het handig om positief op te vallen op het forum. Het gaat erom dat de andere crewleden het idee krijgen dat je een verrijking voor het team kunt zijn. Dus schrijf geen breezer en niet schelden of discrimineren. Als je iets wijs en nuttigs hebt te melden, maak je meer kans om ooit gevraagd te worden dan wanneer je je kinderachtig opstelt en scheldt of doelloos post. Laat zien dat je een brede interesse hebt en blijf vooral jezelf!”
Brego: “Het is eigenlijk net als in een relatie: jezelf zijn en op niks rekenen. Ik dacht eerst: ‘ik zou dat best wel kunnen, maar de crew bepaalt zelf wel wanneer en waar ze iemand nodig hebben’.”

Brego, dat Mai al in de crew zat was zeker wel een voordeel?
Brego: “Je doelt waarschijnlijk op het feit dat wij iets hebben. Mai en ik spraken elkaar voor het eerst op MSN op eerste kerstdag. Toen hebben we tot vijf uur ’s nachts zitten chatten! Ik kende haar wel langer. Op de site was ze mij al eerder in positieve zin opgevallen. Zij heeft mij vervolgens ook als mogelijk crewlid voorgesteld aan de rest.”
Mai: “Ik was gezien de situatie misschien niet de juiste persoon om hem te noemen, maar ik vond mezelf wel objectief genoeg om te zeggen dat hij een goede kandidaat was en daarom heb ik zijn naam genoemd. Bovendien beslis ik er niet alleen over. Toen ik hoorde van een medisch forum dacht ik ‘verrek, dat is iets voor Ralph!’. Jazeker, de apotheker, haha! Als mensen daar problemen mee hebben, dan moeten ze zelf maar bij me komen en niet achteraf moeilijk doen. Hij is gewoon goed en niet omdat wij toevallig iets met elkaar hebben!”
Sonic: “Als moderator doe je sowieso niet aan vriendjespolitiek.”

Hebben jullie dan zoveel commentaar op Brego’s aanstelling gekregen?
Mai: “Ja, vooral als ze kwaad zijn.”
Brego: “Inderdaad. Als de leden boos zijn, komt deze kwestie nog wel eens boven tafel.”
Mai: “Mensen denken dat iedereen zich de crew binnen kan slijmen. Wat een onzin!”

Maar je hebt wel naar je zin?
Brego: “Nou, ik geef bij deze onmiddellijk toe dat ik de laatste weken een beetje te vaak offline ben geweest. Maar ik heb het verder goed naar mijn zin. Je bent net iets actiever met de site bezig dan normaal. Voorheen zat ik op het forum en wilde ik zo graag nutteloze posts weghalen. Niet zozeer uit ergernis, maar gewoon omdat sommige reacties de discussie verpestten!”
Mai: “Het is ook niks persoonlijks, maar we ruimen gewoon de rotzooi op en houden daarmee de discussie op gang.”
Sonic: “Precies! Dan zie je voor de zoveelste keer reacties staan als ‘kweet niet’ of ‘boeiend’. Reageer dan niet!”
Brego: “In mijn forum vind je ook veel topics over ziektes, waarin mensen dan posten: ‘ik heb het zelf niet, maar wel lullig dat jij het wel hebt’. Kijk, zoiets is wel leuk medelevend, maar heeft natuurlijk totaal geen waarde! Die persoon stuur ik dan een berichtje. Nee, daar geef ik in principe geen gele kaart voor. Ik haal gewoon de post weg.”

Kun je als forum-moderator nog wel gewoon voor je plezier posten?
Brego: “Natuurlijk! In de Wachtkamer heb ik mijn verantwoordelijkheden, maar op de andere fora post ik gewoon als mezelf en niet als moderator.”
Mai: “Je blijft een gewone forumer, alleen met bepaalde privileges. Ik blijf Maaike, en wanneer ik niet meer mezelf zou kunnen zijn zou ik stoppen met moderaten.”

Zijn jullie strenge moderators?
Brego: “Ik ben behoorlijk streng, Mai is een stuk soepeler. Over een eerste gele kaart doe ik niet zo moeilijk, die geef ik gewoon. Als ik vind dat ik een tweede moet geven, waarschuw ik meestal eerst even in een berichtje, tenzij ze het te bont maken.”
Sonic: “Ik meestal ook. Verder let ik ook op de tijd tussen twee overtredingen. Als er een week tussen zit, is het natuurlijk een ander verhaal als mensen zich maandenlang netjes hebben gedragen en dan per ongeluk in de fout gaan.”
Brego: “Mijn grootste ergernis is offtopic of nutteloze posts. Van breezer heb ik in de Wachtkamer eigenlijk weinig last.”
Mai: “Mensen die niks van een onderwerp afweten en toch reageren zijn ook vervelend. Weet wat je zegt of blijf weg uit Het Lagerhuis! Laatst zei iemand dat de VVD links is. Kom op zeg!”

Zijn de forumregels op SB / SD eigenlijk wel duidelijk genoeg?
Brego: “Ik moet eerlijk bekennen: nee, niet altijd. Maar we zijn ermee bezig, mensen!”
Mai: “Als mensen voor de eerste keer posten op het forum, is het misschien een goed idee als ze dan automatisch een mailtje of berichtje krijgen met daarin de tekst: ‘welkom op het forum! Lees hier even de forumregels door’.”

Jullie moeten soms lastige beslissingen nemen die sommige mensen niet in dank zullen afnemen. Hebben jullie veel last van scheldpartijen?
Sonic: “Je moet inderdaad soms sterk in je schoenen staan. Als je een gele kaart uitdeelt, krijg je wel eens vervelende reacties. Maar als je even jouw kant van het verhaal rustig uitlegt, valt het op zich wel mee. Laatst kwam ik een profiel tegen van een 40-jarige vrouw met daarop halfnaakte foto’s. Daar heb ik haar toen een gele kaart voor gegeven, hoewel het net niet over de grens ging. Ik heb toen met haar een discussie gehad en uitgelegd dat we gewoon veel klachten binnen kregen. Toen hebben we afgesproken dat ze de volgende keer een waarschuwing zou krijgen.”
Mai: “Een eerste gele kaart is ook niet zo erg. Je moet het gewoon zien als een waarschuwing, zo van: ‘let er even op!’.”
Brego: “Ik sta wel altijd achter mijn beslissingen en kom er ook nooit op terug. Ik gaf onlangs een waarschuwing aan iemand die tot twee keer toe een nutteloos topic probeerde te openen, toen was ik gelijk weer een racist en kreeg ik allerlei ziektes naar mijn hoofd geslingerd.”
Mai: “Je moet dan wel een dikke huid hebben en het niet persoonlijk aantrekken, anders kun je je er wel heel rot door voelen. Het is handig als je goed kunt relativeren. Je moet mensen gewoon persoonlijk aanspreken en iemand soms ook gewoon gelijk geven als hij dat heeft!”
Brego: “Nogmaals: het is niks persoonlijks. Het is gewoon onze taak om het forum in de gaten te houden.”
Mai: “Je houdt gewoon de discussie levend door de rotte appels eruit te vissen. De vaste forummensen waarderen dat ook zeer.”
Brego: “Klopt! In de periode dat er veel haat-topics waren sloot ik een topic. Kreeg ik gelijk een berichtje van *carolien* , waarin ze vertelde dat ze blij was dat ik hierop lette. Heel erg leuk!”

En natuurlijk zitten er een paar leuke voordeeltjes aan het crewmembership. Extra ruimte in je messengerbox bijvoorbeeld…
Brego: “Daar doe je het niet voor! Natuurlijk krijg je een paar leuke extraatjes, maar dat mag geen drijfveer zijn.”
Sonic: “Bovendien heb je die ruimte gewoon nodig om je werk goed te kunnen doen! Het is gewoon zonde als mensen je niet kunnen bereiken, omdat je inbox vol zit. Geloof me, niemand doet het voor die rechten.”
Mai: “Ik wist ook helemaal niet dat er voordelen bijzaten. Ik ging uit van wat meer rechten, logisch. Maar meer ruimte in je messengerbox is leuk, maar nee.. Daar doe ik het niet voor! Ik ben sowieso geen berichtenmens.”

pi_26216638
En als je die foto's van die moderators ziet
  donderdag 14 april 2005 @ 10:55:57 #13
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_26216732
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:51 schreef Beach het volgende:
En als je die foto's van die moderators ziet
Wat ben jij op uiterlijk gefixeerd zeg. Is dat ook in je dagelijks leven een probleem of kun je dat allemaal hier kwijt?
pi_26216888
Deel 19 ... gaat snel
Что было, то прошло..
pi_26216905
PartyPeeps2000 mag trouwens best in de OP.
pi_26216978
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:55 schreef TripleM het volgende:

[..]

Wat ben jij op uiterlijk gefixeerd zeg. Is dat ook in je dagelijks leven een probleem of kun je dat allemaal hier kwijt?
pi_26217153
www.funkybabes.nl
www.funkyhunks.nl

daar zitten nu alle sugababes en superdudes

Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 14 april 2005 @ 11:16:40 #18
34663 SpeedyGJ
pi_26217174
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:15 schreef Jett het volgende:
www.funkybabes.nl
www.funkyhunks.nl

daar zitten nu alle sugababes en superdudes
Jah en ze hebbel alle smilies van FOK! gejat!
  donderdag 14 april 2005 @ 11:17:42 #19
34663 SpeedyGJ
pi_26217240

Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26217416
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]

Klik
photoshop ontdekt ofzo
pi_26217503
quote:
Op donderdag 14 april 2005 01:44 schreef Beach het volgende:
TVP
slettebak [@] gmail.com
pi_26217530
tvp
  donderdag 14 april 2005 @ 11:33:08 #24
34663 SpeedyGJ
pi_26217589
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:27 schreef Timmai het volgende:

[..]

photoshop ontdekt ofzo
Meer paint
pi_26217664
Wat hebben die mensen toch allemaal met Twix?!?

Heeeeele slechte verkapte tvp..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')