Frustratie?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heerlijk, die reacties van die kneus uit Rotterdam..
Heerlijk die frustratie!
Fijn dat je het zelf even aangeeft... hopeloosquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Frustratie?![]()
Pure haat, niks frustratie.
Mijn vroegere psychiater wist mij een tijd geleden al te melden dat hulp te laat was...sorry Heatwave.
![]()
Was nog leuker toen ik de beelden zagquote:Op donderdag 14 april 2005 11:17 schreef JaWi het volgende:
Ik dacht gisteren dat mijn tv kapot was. FCDB 4 doelpunten in een wedstrijd.
En helemaal als er Rotterdammers bij betrokken zijnquote:Op donderdag 14 april 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
er bestaat geen beter vermaak dan leedvermaak
Denk inderdaad dat je dat minderwaardigheidscomplex nooit meer kwijtraakt.. Misschien toch eens nadenken over een andere club? Slecht voor je bloeddruk dit hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Frustratie?![]()
Pure haat, niks frustratie.
Mijn vroegere psychiater wist mij een tijd geleden al te melden dat hulp te laat was...sorry Heatwave.
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heerlijk, die reacties van die kneus uit Rotterdam..
Heerlijk die frustratie!
Een portie zelfkennis zou kennelijk geen overbodige luxe zijn...........quote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben gezellig en ik ben normaal, heb zelfs hersens. Sportief niet, maar ach, je kan niet alles hebben.
Ik walg ook van jou en al die stinkjoden hier. Ben dan de enige die er openlijk voor uitkomt, maar weet zeker dat er hier nog anderen zitten, die net dat beetje meer verstand hebben en zich inhouden.
Conclusie: Ga kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |