zo'n UFO? Hoe'n UFO?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef Steve-O het volgende:.
Ik heb een tijdje geleden zo'n ufo gekocht blijkt dat dat ding het alleen binnen doet.
Ik zal straks weer eens een statieportret makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Dat doe je dan goed, al die gadgets op je 17e
Mesa heeft alleen een foon, mx510, sennies en een steutelmusketon
Mja en wat desktop-systeempjes, niet veel bijzonders.
Had ik ook, had naar een uurtje ofzo me pols gekneusdquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
En natuurlijk ontbreekt de powerball ook niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
dan doe je het verkeerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Had ik ook, had naar een uurtje ofzo me pols gekneusd
Heb ik een paar jaar geleden van mijn werkgever gekregen voor kerstmisquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
Dat is al de 2e keer dat je dat zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal straks weer eens een statieportret maken
En jou rechterhand was dus al zwaar afgetraindquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik een paar jaar geleden van mijn werkgever gekregen voor kerstmisHij dacht kennelijk dar er aan mijn rechterhand nog iets getraind moest worden
![]()
Maar goed dat ding ligt dus ergens op een vuilstort nu
Dat heb ik MAAAAAAAAAAAANDEN terug al eens gezegd idd, en toen had ik er geen zin in uiteindelijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat je dat zegt
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En jou rechterhand was dus al zwaar afgetraind
[afbeelding]
En dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:44 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon krijgt neigingen Dr_Flash op die foto te kopieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |