zo'n UFO? Hoe'n UFO?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:15 schreef Steve-O het volgende:.
Ik heb een tijdje geleden zo'n ufo gekocht blijkt dat dat ding het alleen binnen doet.
Ik zal straks weer eens een statieportret makenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:12 schreef Geqxon het volgende:
Dat doe je dan goed, al die gadgets op je 17e
Mesa heeft alleen een foon, mx510, sennies en een steutelmusketon
Mja en wat desktop-systeempjes, niet veel bijzonders.
Had ik ook, had naar een uurtje ofzo me pols gekneusdquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
En natuurlijk ontbreekt de powerball ook niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
dan doe je het verkeerdquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Had ik ook, had naar een uurtje ofzo me pols gekneusd
Heb ik een paar jaar geleden van mijn werkgever gekregen voor kerstmisquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:24 schreef Steve-O het volgende:
Dat is al de 2e keer dat je dat zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal straks weer eens een statieportret maken
En jou rechterhand was dus al zwaar afgetraindquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik een paar jaar geleden van mijn werkgever gekregen voor kerstmisHij dacht kennelijk dar er aan mijn rechterhand nog iets getraind moest worden
![]()
Maar goed dat ding ligt dus ergens op een vuilstort nu
Dat heb ik MAAAAAAAAAAAANDEN terug al eens gezegd idd, en toen had ik er geen zin in uiteindelijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat je dat zegt
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
En jou rechterhand was dus al zwaar afgetraind
[afbeelding]
En dan?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:44 schreef Geqxon het volgende:
* Geqxon krijgt neigingen Dr_Flash op die foto te kopieren
Dat is de power van de PTA slowchat teamquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze SC gaat ineens wel als een tierelier trouwens
PTAquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is de power van de PTA slowchat team![]()
Ja waar is D.Rose eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent de enigste uit PTA toch hierquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nix over PTA is leukquote:
Daar moet je 18 voor zijn wannabeequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Ja weet ik veel
Maar de meet moet gewoon een keertje gebeuren, lekker naar een of ander ranzig gay-cafe![]()
![]()
Altijd lachen daar
![]()
Maar hou wel de handen op de kont
Dat lijkt me niet wenselijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:13 schreef ook_gek het volgende:
straks krijgen we nog het centrale gay gadgets tipic
Oh je bent nog niet uit de kast begrijp ik alquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh je bent nog niet uit de kast begrijp ik al
lange tenen. Nou sorry danquote:
Bier is viesquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja okee, ook wel weer een punt
Biertje maar?
quote:Een grote knikkerbaan voor op je ijskast.Alle rails zijn voorzien van magneten dus je kan ze makkelijk op hangen en weer verplaatsen.
Je kan er veel plezier mee hebben maar je kan ook briefjes en kaarten mee op hangen en het staat nog leuk ook.
zag die ook al op die site jaquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:25 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Geweldig dit. Een knikkkerbaan voor op de koelkast![]()
[..]
Ook bestquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bier is vies
Doe maar maar een vodka Ju
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |