ow jah, okequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:53 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het was haar request... En ze stopte als ik stopte met spelen... What do you expect a guy
to do 4 fukks sake...
Je bent te goed voor deze wereld...quote:
tombraider, hoe kunnen we anders concurreren met die pixxeltietenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar wat ik me nu eigenlijk wel ben gaan afvragen nu het toch meer en meer over Gamen gaat dan de handelingen onder tafel:
2. Bij welke games zijn de vrouwen hier het snelst geneigd om iets te doen.![]()
Nou ik vond t nogal moeilijk om me op t spelletje te focussen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar wat ik me nu eigenlijk wel ben gaan afvragen nu het toch meer en meer over Gamen gaat dan de handelingen onder tafel:
1. Bij welke games is het nu het lekkerst.
2. Bij welke games zijn de vrouwen hier het snelst geneigd om iets te doen.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:06 schreef MarMar het volgende:
beledig me nou niet he, IK zou nogsteeds bijtenzij niet..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Niet....quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
tombraider, hoe kunnen we anders concurreren met die pixxeltieten
OMGquote:Op woensdag 13 april 2005 21:11 schreef Anguisy het volgende:
Ik zal haar dan vriendelijk verzoeken op te rotten, want ik ben bezig!!![]()
Herkenbaar, erg leukquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:26 schreef GnAgn het volgende:
Hahaha ja je vriendin neuken terwijl ze aan de telefoon is, is wel leuk..
Vooral als ze dan dr moeder aan de lijn had en zij maar de best doen om niet te gaan kreunen
En mij boos aankijken omdat ik door ging met stoten wheheheh
Lolz idd.quote:
Same here... mensen die een topic een jaar na dato nog opgraven moet men met een dikke plank slaan. Al is dit natuurlijk wel een aardig topic.quote:
Gives a whole new definition to the words ''deap throat''quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lijkt kut voor d'r als je in één keer uit frustratie op springt als je een keer kapot in het spel gaat..
1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
1. Bij welke games is het nu het lekkerst.
Wat willen?quote:
Och wanneer je maar genoeg betaald, of voor de radio gaat werken, kan alles maar zo veranderenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:42 schreef Xtinction het volgende:
Doing your 2 favorite things at once... wat is daar raar aan?
Zou het ook wel een leuke verrassing vinden, maar helaas, is me nog niet overkomen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:34 schreef star_gazer het volgende:
Is dit de droom van de compunerd ofzo?
Hey trut, zout op, ik zit net de bom de defusen
ik bedoel, waarom perse onder een game? Hier zet je de pc toch voor uitquote:Op woensdag 5 april 2006 23:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat willen?
Gepijpt worden tijdens een game?
Man, je zou altijd gepijpt moeten kunnen worden.
* TheThirdMark gaat nog maar eens ''de stam van de holebeer'' lezen.
Och, maakt de Sims wel heel realistisch in 1xquote:Op zondag 9 april 2006 15:26 schreef Johrizz het volgende:
[..]
ik bedoel, waarom perse onder een game? Hier zet je de pc toch voor uit![]()
Een schouder massage? Bofkont, ik kwam niet verder dan een goed gesprek waarbij ik niet oplette :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef Darkwolf het volgende:
Toen ik Oblivion zat te spelen achter mijn notebook (XPS 2 van DELL) kwam het niet verder dan een schouder massage.
Maar ok ik zat dan ook in de woonkamer en op de bank zaten haar ouders!
Beetje jammer weer!
Neen dit doen ze alleen als jij ze aandacht geeft hoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef dvdk het volgende:
Hey ik vroeg me af of je ooit wel eens bent verrast door je vriend(in) terwijl je zat te internetten of een pc spelletje zat te spelen
dat hij/zij je spontaan begint te pijpen/beffen.
Kzie het al helemaal voor me, zit ik c&c generals te spelen of te fifa'en....wordt er ineens lekker aan m'n pik gezogen.
Wie heeft hier al ervaring mee gehad en hoe beviel het?
mvg...
dvdk
Mijn vriendin ownt met mario kart dsquote:Op donderdag 14 april 2005 11:13 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vriendin gamed weleens mee op de XboXGisteren versloeg ze mij en mijn beste vriend met Burnout 3
Owja; ze ownt met Mario Kart 64
Tijdens muziek maken kan ie daar toch ook wel ff een pauze inlassen... It's the best inspirationquote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik hoef mijn vriendje niet te storen als hij muziek aan het maken is. Internetten weet ik niet. Zou het eens moeten testen als hij gaat MSN'en.
hehehehequote:Op donderdag 13 april 2006 11:35 schreef MutedFaith het volgende:
Ik mocht van m'n ex niet eens gamen als zij erbij was. Dan kwam ze aandacht tekort vond ze.
Misschien dat het daarom nu mijn ex is.
volgens mij hebben wij dezelfde vriendin gehadquote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmmm zo'n vriendin zou ik ook wel willen, bij mijn ex kwam nooit wat spontaan, ik moest altijd het initiatief nemen en dan vond ze het ook alleen maar goed als we in bed lagen of onder de douche stonden ofzo
Zat ze helemaal onder?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:51 schreef Frozen_Ice het volgende:
yeah BJ tijdens CSS ik schoot alleen niets meer raak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |