quote:Op woensdag 13 april 2005 21:12 schreef tonks het volgende:
Ultieme nerd fantasie
Zoiets bestaat al. Genaamd een penisvibrator wel grappig ding om te zien. Hebben we een maatje voor zen verjaardag gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Binnenkort wordt er echt door zo'n nerd een gat in je computer uigevonden waar je dan je lul in kunt steken en dat je dan door je computer wordt verwend, let maar op![]()
![]()
omg echt waar ?quote:Op donderdag 14 april 2005 10:25 schreef erodome het volgende:
Euuhhhmmmm volgens mij is er al iets in die strekking
www.fu-fme.comquote:Op donderdag 14 april 2005 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Binnenkort wordt er echt door zo'n nerd een gat in je computer uigevonden waar je dan je lul in kunt steken en dat je dan door je computer wordt verwend, let maar op![]()
![]()
Wat triest...quote:Op donderdag 14 april 2005 10:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
www.fu-fme.com
wel een enorm oude hoax natuurlijk
Whehe, als hij fanatiek aan gamen doet dan schopt tie je erafquote:Op donderdag 14 april 2005 10:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wat triest...
Dan klim ik tochliever bovenop mijn vriend terwijl hij aan het gamen is
Nee ik ook niet, alleen als dat achterlijke zwaar onrealistische programma despered housewives er op is mag ik een uurtje. Ze heeft mij onder haar duim, ze chanteert ook heel graag 3x raden met watquote:Op donderdag 14 april 2005 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik mocht gewoon nooit gamen van mn vriendin als ze er was
Echt nietquote:Op donderdag 14 april 2005 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Whehe, als hij fanatiek aan gamen doet dan schopt tie je eraf
En jij pikt dat? mooi stom. Onthoudingquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, alleen als dat achterlijke zwaar onrealistische programma despered housewives er op is mag ik een uurtje. Ze heeft mij onder haar duim, ze chanteert ook heel graag 3x raden met wat![]()
![]()
Je laat je wel gebruikenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, alleen als dat achterlijke zwaar onrealistische programma despered housewives er op is mag ik een uurtje. Ze heeft mij onder haar duim, ze chanteert ook heel graag 3x raden met wat![]()
![]()
Ik ga voor mijn eerst ingeving..... GEEN SEX MEERquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
![]()
Ja, goed kut is dat, he... Je word er zo gek van dat je voortaan bij eerste dates gaat vragen: ey, maar je slikt wel met enige regelmaat, he?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmmm zo'n vriendin zou ik ook wel willen, bij mijn ex kwam nooit wat spontaan, ik moest altijd het initiatief nemen en dan vond ze het ook alleen maar goed als we in bed lagen of onder de douche stonden ofzo
Nou nee dat is dan ook weer overdreven, ik zeg eerder.... EY maar je neemt zelf toch ook wel sexinitiatief he ?!?!?!quote:Op donderdag 14 april 2005 11:49 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ja, goed kut is dat, he... Je word er zo gek van dat je voortaan bij eerste dates gaat vragen: ey, maar je slikt wel met enige regelmaat, he?
Nee ik ook niet..... ook niet als ik gewoon in mn stoel zat aan het werk or whatever ......quote:Op donderdag 14 april 2005 11:55 schreef Scorpie het volgende:
maar ik ben nog nooit gepijpt tijdens gamen helaasch (FF WEER ONTOPIC)
Anders lees je ff het hele topic, was je erachter gekomen dat die site al een x genoemd isquote:Op donderdag 14 april 2005 13:10 schreef JapyDooge het volgende:
http://www.fu-fme.com/ <-- de oplossing voor hetzelfde als ze NIET bij je is...
woeps srry! kreeg de link van iemand over msn!quote:Op donderdag 14 april 2005 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Anders lees je ff het hele topic, was je erachter gekomen dat die site al een x genoemd is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |