Ze lopen allebei wat te klooien en hebben allebei een aantal kansen gekregen. Lyon maakt alleen veel overtredingen, maar heeft nog geen grote gevolgen gehadquote:Op woensdag 13 april 2005 21:36 schreef Noca het volgende:
[..]
HahaLyon kan het alleen bijhouden door veel overtredingen te maken. De weegschaal klapt toch echt PSV zijn kant op.
Dat is niet correct! De reglementen van de UEFA schrijven voor dat altijd een return moet worden gespeeldquote:Op woensdag 13 april 2005 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was in de heenwedstrijd ook niet het geval. Als dat zo was, was deze terugwedstrijd al overbodig geweest.
Volgens mij zei hij "Vennegoor van Hesselink".quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens Cruyff heeft PSV een nieuwe spits... van Gennevoor.....
flikker op man, lyon heeft 2 doelpogingen op goal gehad waarvan 1 raak. PSV 3 op doel, 4 off-target. PSV heeft meer balbezit en er wordt procentueel het meest op de helft van Lyon gevoetbald. PSV verdient gewoon meer.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef Cheiron het volgende:
Lyon gewoon iets beter. Geen echte kansen voor beide teams. Toch vermakelijk om naar te kijken.
Gennegoor van Hesselingquote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "Vennegoor van Hesselink".
En vorige week verdiende Lyon weerquote:Op woensdag 13 april 2005 21:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
flikker op man, lyon heeft 2 doelpogingen op goal gehad waarvan 1 raak. PSV 3 op doel, 4 off-target. PSV heeft meer balbezit en er wordt procentueel het meest op de helft van Lyon gevoetbald. PSV verdient gewoon meer.
Hoe Cruijff hem ook noemt. Het is de enige speler die m.i. niet helemaal op zijn plaats is in dit PSV..quote:Op woensdag 13 april 2005 21:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij "Vennegoor van Hesselink".
Nee andersomquote:
dan ga je toch fijn in dat topic verder postenquote:Op woensdag 13 april 2005 21:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En vorige week verdiende Lyon weer
Bouma heeft een beetje last van de drukquote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat is er lachen aan Bouma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |