Welke gefinancierd kunnen worden door een extra trekking van de Postcodeloterij ofzo..... dat er van elk lid ¤ 10 van de rekening extra kan worden afgeschreven.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
E.e.a. uiteaard gecombineerd met een landelijke TV-actie, alsmede ook tevens T-shirt met opdruk.
Ik verwacht over niet al te veel tijd gesponsorde PI's die zulks zullen gaan bekostigen. Dit dient nog wel te worden kortgesloten met dhr. Roodbol overigens.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:44 schreef Ender_W het volgende:
Welke gefinancierd kunnen worden door een extra trekking van de Postcodeloterij ofzo..... dat er van elk lid ¤ 10 van de rekening extra kan worden afgeschreven.
oh ja, voor een belangrijk doel als dit is dit dus niet met een simpel telefoontje te voorkomen, dit moet in 10-voud met een behoorlijke verklaring worden aangevraagd.
JE PI!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
blauw
Newbie.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
pi?
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
pi?
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik val in de catagorie lui teringleier, daarnaast interesseren smiley's me geen ene ruk en PI's nog minder.
Sowieso is het toch godsgeklaagd dat je godverdegodverredomme overal van die kutsmileys bij moet zetten omdat hersenloze personen anders niet begrijpen dat je post wel eens een tikkeltje sarcastisch zou kunnen zijn. Of juist dat je post sarcastisch is, maar je niet dirrekt op je niet zondige EO pik getrapt moet zijn.
SMILEY'S EN PI'S ZIJN DERHALVE GEWOON KUT EN NEE IK BEN GODVERREDOMME GEEN NEWBIE!!!!
Neen.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
dat is de enige blauwe lamlul
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Vraag aan opa:
Was er 'vroeger' ook zo'n snel-invoeren-van-je-post balkje zonder PI's wat het posten makkelijk maakt?!?!?11?!1!1
NOU?!?11?!?! NOU?!?!1?!
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen.
!quote:Op woensdag 13 april 2005 20:57 schreef cyberstalker het volgende:
.
Ooit wel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
sterf
Mede wel ja.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:05 schreef Kluupkluup het volgende:
Daardoor komt het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |