En wanneer is dat zeker of dat vol zit of niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:54 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik hoorde gvd vandaag dat zo'n goedkoper studentenhuis misschien al vol zat. Studentenhuizen hebben daar van die grappige namen als Phi Kappa Psi of Alpha Phi. Elke keer moet ik dan weer denken aan Revenge of the Nerds of Road Trip.
Hopelijk weet ik dat morgenochtend wanneer ik een reactie krijg van LUC Programs.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wanneer is dat zeker of dat vol zit of niet?
Ah ok. Ik moet nog ff informeren wat ik ga doen op de NAU.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:42 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Hopelijk weet ik dat morgenochtend wanneer ik een reactie krijg van LUC Programs.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Pikkebaas het volgende:
tvp,
ga over twee maanden rondtrekken door west USA, wat parken bezoeken.
Is er iemand wel eens in Sea World San Diego geweest ?? Ik wil wel zo'n breakfast with Shamu maar is dat echt de moeite ??
Eigenlijk een beetje standaard, Yosemite, Bryce, Zion, Grand Canyon en Yosemite. Ik wilde ook naar Yellowstone maar dat ligt eigenlijk te ver uit de route. Verder nog Las Vegas, San Francisco en Los Angeles. Ik hoop de Universal Studios, Sea World en misschien Disney nog te zien.quote:
Waarom twee keer Yosemite?quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:50 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje standaard, Yosemite, Bryce, Zion, Grand Canyon en Yosemite. Ik wilde ook naar Yellowstone maar dat ligt eigenlijk te ver uit de route. Verder nog Las Vegas, San Francisco en Los Angeles. Ik hoop de Universal Studios, Sea World en misschien Disney nog te zien.
Wel in Seaworld Florida. Breakfast met Shamu lijkt me vrij lame. Wel cool is dat zwemmen met dolfijnen... Was toen redelijk door m'n geld heen, dus niet gedaan, maar die beesten zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Is er iemand wel eens in Sea World San Diego geweest ?? Ik wil wel zo'n breakfast with Shamu maar is dat echt de moeite ??
Typoquote:
Nah, ik hou niet van dolfijnen, vind ik net te. Beetje de hele dag lopen kwetteren en fluiten zo van kijk eens hoe leuk wij zijn. Beetje flipper uithangen enzo... Nee, doe mij die Orca's maar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wel in Seaworld Florida. Breakfast met Shamu lijkt me vrij lame. Wel cool is dat zwemmen met dolfijnen... Was toen redelijk door m'n geld heen, dus niet gedaan, maar die beesten zijn![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Nah, ik hou niet van dolfijnen, vind ik net te. Beetje de hele dag lopen kwetteren en fluiten zo van kijk eens hoe leuk wij zijn. Beetje flipper uithangen enzo... Nee, doe mij die Orca's maar.
Sequoia is mooi! Zijn wij ook geweest, echt een aanrader.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
TypoKrijg je er van als je en fokt en werkt tegelijk...... Ik bedoelde Sequoia (oid).
Yep kon het oude topic niet meer vinden... als iemand nog iets maakt voor midden en noord California is het helemaal compleetquote:
Ga je ook nog via death valley? dat is echt een schitterend park!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:50 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje standaard, Yosemite, Bryce, Zion, Grand Canyon en Yosemite. Ik wilde ook naar Yellowstone maar dat ligt eigenlijk te ver uit de route. Verder nog Las Vegas, San Francisco en Los Angeles. Ik hoop de Universal Studios, Sea World en misschien Disney nog te zien.
Lone Pine zijn wij ook nog geweest! We kwamen van ons hotel in Death Valley en Lone Pine zijn we toen naar een supermarkt geweest. Zo een aan de hoofdweg met een grote parkeerplaats er achter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:06 schreef mindwar het volgende:
[..]
Ga je ook nog via death valley? dat is echt een schitterend park!!
Mocht je toevallig via het stadje Lone Pine gaan.... ga dan zeker eens langs in de Alabama Hills...
Dat is een niet zo'n druk bezocht stukje amerika.. maar ZO mooi......
Yep, Death Valley ligt ook op de route. Daarom heb ik speciaal een Chevrolet Trailblazer met een 5.7 Hemi-V8 gereserveerd. Ik wil daar wel met de airco aan kunnen rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:06 schreef mindwar het volgende:
[..]
Ga je ook nog via death valley? dat is echt een schitterend park!!
Mocht je toevallig via het stadje Lone Pine gaan.... ga dan zeker eens langs in de Alabama Hills...
Dat is een niet zo'n druk bezocht stukje amerika.. maar ZO mooi......
De kustroute is alleen mooi als je geen last hebt van mist en dergelijke. Toen wij er waren was er natuurlijk net dikke mist waardoor we het strand niet eens konden zien liggen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Yep, Death Valley ligt ook op de route. Daarom heb ik speciaal een Chevrolet Trailblazer met een 5.7 Hemi-V8 gereserveerd. Ik wil daar wel met de airco aan kunnen rijden
Verder staat San Francisco (Alcatraz) en de kustroute tussen SF en LA ook op de route.
Ik heb er al zin in.
Nope. Nooit daar geweest. Laat het gewoon over me heen komen. Ik heb wat state maps aangevraagd en als ik die krijg dan ga ik de bezienswaardigheden wel plannen. Hangt er ook van af hoe heet het daar is in September.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:38 schreef mindwar het volgende:
Meteen nog een vraag
Nog speciale bestemmingen in Death Valley?
Ik ben behoorlijk gek van the devils golfcourse
CA is me niet gelukt. Ik heb in Google de homepagina's van de states gezocht en daar dan een informatie pakket aangevraagd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:36 schreef matthijst het volgende:
Pikkebaas, waar vraag je die state maps aan?
Zoek ze can CA, UT, NV en AZ
12 AM is 24.00uur. Middernacht dus. 12 PM is 12.00 's-middags.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:20 schreef stevengerrard het volgende:
Weet iemand tot hoelaat Disney land elke dag open is? ALs ik op de site kijk dan staat er namelijk dat ze vrijdag en zaterdag van 9.00 A t/m 12 a open zijn. Het lijkt me toch sterk dat ze maar 3 uur open zijn? Ik neem aan dat dit toch gewoon tot 12 uur snachts moet zijn?
Ja... Disneyland bestaat 50 jaar anders waren ze om 22:00 dicht. Vuurwerk in het weekend begint 21:30 en door de week vroeger (ik woon 800 meter dan Disneylandquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:20 schreef stevengerrard het volgende:
Weet iemand tot hoelaat Disney land elke dag open is? ALs ik op de site kijk dan staat er namelijk dat ze vrijdag en zaterdag van 9.00 A t/m 12 a open zijn. Het lijkt me toch sterk dat ze maar 3 uur open zijn? Ik neem aan dat dit toch gewoon tot 12 uur snachts moet zijn?
quote:
Gevondenquote:Probeer een local te vinden die 2 voor de prijs van 1 tickets voor jullie kan kopen.
Je kan ze ook in Amerika bij de parken zelf kopen en zelfs bij de hotels. In ieder geval, wij hebben onze California Citypass bij ons hotel in Anaheim gekocht (Howard Johnson).quote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef stevengerrard het volgende:
Kan je die ook bij een vvv kopen?
Volgens mij mag je naar die parken geen eten en drinken meenemen dacht ik......quote:Op zondag 22 mei 2005 10:38 schreef stevengerrard het volgende:
Vraagje nog: Wat is een goedkope supermarkt? Want ik zie het niet zitten om in disneyland zelf alles te halen. Typisch nederlands ik weet het. Maar ik wil gewoon een rugtas met eten en drinken meenemen. Wat voor een soort supermarkten heb je daar dan? Hier was ik gewoon naar een ah, edah of aldi gereden. Is het daar wallmarkt?
Jawel hoor. Wij hadden in ieder geval telkens een flesje water of iets dergelijks bij en de vrouw voor ons bij de controle van de tassen had gewoon een paar lunchpakketjes bij d'r. Werd niets van gezegd. Deze controle is alleen bedoeld voor wapens of iets dergelijks.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:41 schreef Pikkebaas het volgende:
Volgens mij mag je naar die parken geen eten en drinken meenemen dacht ik......
Doe ik even een kleine spam...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:46 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nope. Nooit daar geweest. Laat het gewoon over me heen komen. Ik heb wat state maps aangevraagd en als ik die krijg dan ga ik de bezienswaardigheden wel plannen. Hangt er ook van af hoe heet het daar is in September.
Als je me niet zat te negeren had ik je alle antwoord gegeven.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:38 schreef stevengerrard het volgende:
We hebben een hostel genomen in los angeles. Het is iets langer rijden, maar dan hebben we ook de tijd om los angeles te bekijken. We hebben 2 dagen disney ingepland, dus dat moet goed komen.
Vraagje nog: Wat is een goedkope supermarkt? Want ik zie het niet zitten om in disneyland zelf alles te halen. Typisch nederlands ik weet het. Maar ik wil gewoon een rugtas met eten en drinken meenemen. Wat voor een soort supermarkten heb je daar dan? Hier was ik gewoon naar een ah, edah of aldi gereden. Is het daar wallmarkt?
visum heb je alleen nodig als je van plan bent om langer dan een half jaar op vakantie te gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 12:19 schreef stevengerrard het volgende:
is een visum trouwens verplicht? Ik had namelijk begrepen van niet. Het is toch een vakantie?
>90 dagen is visum (i-94 form)quote:Op maandag 23 mei 2005 04:19 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
visum heb je alleen nodig als je van plan bent om langer dan een half jaar op vakantie te gaan![]()
vanaf volgend jaar moet je wel een visum aanvragen als je op vakantie gaat, tenzij je een paspoort met biometrische info hebt.
Wat was het trouwens geweldig weer dit weekend.Hele weekend 28 graden, maar niet gelijk zo benauwd zoals in Nederland. Hele weekend aan het strand gezeten (net terug) echt fantastisch (american chicks zijn heel erg oké
).
Je hebt nu 3 optiesquote:Op maandag 23 mei 2005 05:18 schreef Powderfinger het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk (zal wel komen door de hoge temperatuur
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |