quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:47 schreef Hik het volgende:
[..]
UIO heeft het over een hammam niet over HAM![]()
![]()
![]()
Als het alleen aan mij zou liggen, Diego. Overigens ligt Granada nu met een straatlengte voor. Maar ja, dat is ook de enige stad met een voorstel. De discussie wil dan ook nog niet echt losbreken.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet zeuren UIO, het wordt toch Granada
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat ik dat leuke, hippe hotel helemaal voor niks heb nagezocht?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Om even een tipje van de sluier te lichten alvast het volgende:
Waar wij allen een voorstel over Tallinn verwachtten, kwam collega Dennis met een voorstel voor een andere stad! [afbeelding]
Het kwam voor ons ook als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:34 schreef k_man het volgende:
Is dit een verkapte manier om te zeggen dat ik dat leuke, hippe hotel helemaal voor niks heb nagezocht?
Had je ook al een hipquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het kwam voor ons ook als een donderslag bij heldere hemel.
Welnee, je hebt niks gemist. Het hippe hotel in Granada heet iets als Grande Luna Me Granada, maar de link werkte niet en de naam ben ik natuurlijk vergeten op te schrijven.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef Limlander het volgende:
Had je ook al een hiphotel in Granada dan? Heb ik iets gemist
![]()
Daar zijn we al eens met een groep van kantoor geweest. We verkennen nu dus andere steden voor het volgende groepsuitje.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:55 schreef Rnnz het volgende:
Is Barcelona niks voor jullie?
gezien dit lijstje kan ik maar 1 conclusie trekken... AMSTERDAMquote:Op woensdag 13 april 2005 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
1. Voedsel
2. Vrouwen Nachtleven
3. Voetbal
4. Goedkope taxi's
5. Terrasjes
6. Cultuur en andere bezienswaardigheden
7. De mogelijkheid tot het huren van fietsen, dan wel een georganiseerde fietstocht door de stad.
Mooi land, maar buiten de grote steden vreselijke mensen. Komend weekend ga ik Las Vegas voorverkennen. Boulder hebben we nu wel gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:26 schreef Limlander het volgende:
Hé UIO, hoe is het in de States. Are there things to do in Denver when you're dead?
![]()
Wellicht handig om te weten dat we met ons kantoor gevestigd zijn in Amsterdam en de meesten van ons daar ook wonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef kroegtijger het volgende:
gezien dit lijstje kan ik maar 1 conclusie trekken... AMSTERDAM
ok, ik gok erop dat jullie toch wat exotischer willen; Wroclaw lijkt me wel wat voor jullie dan...
andere opties:
Madrid, Londen (niet echt goedkoop; zeker het nachtleven niet)
Sanne!!! Jij mooie lieve topicvervuiler van me!quote:
Je gaat hem weer deleten he? Ik wist het!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sanne!!! Jij mooie lieve topicvervuiler van me!
Gedraag je je nog een beetje in mijn afwezigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |