Hoe wil je dat met vakantie dan doen? zeker eind augustusquote:Op donderdag 14 april 2005 15:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik loop 6 maanden stage, 4 dagen in de week. heb ik zelf voor gekozen. Kon ook kiezen voor 5 maanden, 5 dagen in de week. Dus vandaar(en ik ben al over de helft van mijn stage
)
Kan ik ook, 1x per 2 weken althans... ze werken hier 36 uur per week, als je dan 1 week van 40 uur draait heb je de volgende week recht op 1 dag vrijquote:
nee, ik loop tot begin juli stage (7 juli om precies te zijn) en ik ga 10 juli op vakantie (ITALY HERE I COME!)quote:Op donderdag 14 april 2005 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hoe wil je dat met vakantie dan doen? zeker eind augustus?
Rimini toevallig? Dat is zoooooo cool!quote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ik loop tot begin juli stage (7 juli om precies te zijn) en ik ga 10 juli op vakantie (ITALY HERE I COME!)
ik ben meteen na de kerstvakantie begonnen
Dat verklaart het ik ben begonnen 31 Januari moet t/m 01 april, dus ook net over de helftquote:Op donderdag 14 april 2005 15:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, ik loop tot begin juli stage (7 juli om precies te zijn) en ik ga 10 juli op vakantie (ITALY HERE I COME!)
ik ben meteen na de kerstvakantie begonnen
Ambtenaar zekerquote:Op donderdag 14 april 2005 15:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kan ik ook, 1x per 2 weken althans... ze werken hier 36 uur per week, als je dan 1 week van 40 uur draait heb je de volgende week recht op 1 dag vrijdat is wel beter, jammer genoeg heb ik vorige week dat al gedaan dus moet ik deze week weer voluit
ik ben ook al in rimini geweest, dus het staat wel op de planning. maar ik ga eerst naar het lago maggiore, dan naar pisa en dan zie ik t wel.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rimini toevallig? Dat is zoooooo cool!Ben ik ook geweest, beste vakantie allertijden
![]()
dan ben je toch al klaarquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dat verklaart het ik ben begonnen 31 Januari moet t/m 01 april, dus ook net over de helft
hmm ik zat bij een zandstrand, maar ik zat dan ook met mijn hotel net buiten rimini (rimini viserba ofzo) het is nu alweer 4 jaar geleden en met de hoeveelheden alcohol die ik toen op had, is het niet vreemd dat ik het nu niet meer zo goed weetquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Rimini heeft een fijn kiezelstrand he??
Rimini heeft veel lekkere mokkels en zeer goede discothekenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
Rimini heeft een fijn kiezelstrand he??
En het is peperduur, ik ga naar Salou: goedkoper + fijner strandquote:Op donderdag 14 april 2005 15:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Rimini heeft veel lekkere mokkels en zeer goede discotheken
oa:
Baia Imperial
Altromundo (zooo vet!)
Hoi nieuwelingquote:
Nou ik zit zelf op een Helpdesk ICT dus niet echt ambtenaar, maar het is wel een ambtenaren contract ja... vorige stage had ik dat ook al, dat is echt wel beterquote:Op donderdag 14 april 2005 15:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ambtenaar zeker
had ik op mijn vorige stage ook, lekker is dat!
1:06, ik ga er nog 1 roken.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:50 schreef JDude het volgende:
Nog 1:10
Dikke vinger jij blijft tot 6quote:Op donderdag 14 april 2005 16:04 schreef Houniet het volgende:
dikke vinger, ga eerder naar huis toe.. ik zorg dat ik 6 uur thuis ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |