2 min nog jah!quote:Op donderdag 14 april 2005 14:58 schreef Mr-Z het volgende:
ahum... hoe laat is het![]()
![]()
![]()
tot ziens mensen en nog veel sterkte!!!!
Voor mij ook en dat zijn echt 2 lange uurtjesquote:
Gaat dat dan zomaarquote:Op donderdag 14 april 2005 15:08 schreef Houniet het volgende:
ik neem mooi een bus eerder.. word gek hier man tering
Hoe doe je dat? 4dagen werkenquote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet ook nog 2 en een halfuur... maar daarna WEEKEND!!!
jewel hoor.. ze zijn hier redelijk soepelquote:Op donderdag 14 april 2005 15:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gaat dat dan zomaar? je zult toch echt tot 18.00 moeten
![]()
ach ik heb vandaag 1 geluk.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
jewel hoor.. ze zijn hier redelijk soepel![]()
en anders zie je me om 17.30 wel in klaagbak![]()
Goeie prestatie, spannend voetbal maar geen mooie wedstrijdquote:Op donderdag 14 april 2005 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ach ik heb vandaag 1 geluk.
Ben helemaal euforisch omdat psv gister een geweldige prestatie geleverd heeft met zeer mooi voetbal. En daarom heb ik vandaag al iets van 10 wedstrijdverslagen gelezen! Mooi is dat!
Kluivert mag vertrekken, hopelijk naar ajaxquote:Op donderdag 14 april 2005 15:18 schreef Houniet het volgende:
ik zit al vanaf 9 uur te fokke.. te erg
Ik loop 6 maanden stage, 4 dagen in de week. heb ik zelf voor gekozen. Kon ook kiezen voor 5 maanden, 5 dagen in de week. Dus vandaarquote:
Aannamens voorin waren matig ja. Combinatiespel (vooral op het middenveld) vond ik super. Snelle korte tikjes. Ze kregen medespelers makkelijk gevonden, en waren naar mening een stuk gevaarlijker dan Lyon. Over 2 wedstijden gezien vond ik de teams gelijkwaardig. Beide waren thuis de betere. Maar gelukkig trok PSV aan het langste eindquote:Op donderdag 14 april 2005 15:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Goeie prestatie, spannend voetbal maar geen mooie wedstrijdheel erg onrustig. Vennegoor/Farfan konden geeneens een bal aannemen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |