Tja, ik lachte die mensen altijd uit die een beetje hun tijd op Fok! zaten te verdoen.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit elke dag van 8.30 tot 17.00 op stage..... en ja elke dag hetzelfde liedje, bijna geen ene fuck te doen, dus wat doe je dan de hele dag ??? inderdaad... FOKKEN
Ja hier ook ongeveer hetzelfde.. een heel school jaar stage in een groot industrieel bedrijf. De eerste helft stond ik vooral in de productie en de tweede helft (nu dus) zit ik van 7 tot 15.00, 4 dagen in de week op kantoor aan m'n verslagen te werken die ik in princiepe ook in een paar weekjes af zou kunnen krijgen. Maar ja.. het houd je van de straat zeggen zequote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen is ook hetzelfde he![]()
Ik ben gelukkig net over de helft van mijn stage. Nog 47,5 dagen to go. And counting....
Elke dag van 8:30 tot 5. En lekker aan 'verslagen' werken. Ik heb gelukkig zo nu en dan wat werkjes van een paar dagen. Op mijn vorige stage was het echt een ramp. Daar heb ik in 5 maanden gedaan wat ik ook in 1 week had kunnen doen....maja als ze niks uit handen willen geven!
Ik vind sowiezo dat mijn opleiding het klote geregeld heeft met stages. 2x een stage van 100 dagen achter elkaar is gewoon teveel!!!
![]()
ps: gelukkig wel vroeg vakantie dit jaar...
Ach ik vind het allemaal wel best hoor, ik krijg betaald om niets te doenquote:Op donderdag 14 april 2005 11:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja hier ook ongeveer hetzelfde.. een heel school jaar stage in een groot industrieel bedrijf. De eerste helft stond ik vooral in de productie en de tweede helft (nu dus) zit ik van 7 tot 15.00, 4 dagen in de week op kantoor aan m'n verslagen te werken die ik in princiepe ook in een paar weekjes af zou kunnen krijgen. Maar ja.. het houd je van de straat zeggen ze![]()
ey een lotgenoot. heb dat dus ook. van september-februari en van februari-eind juniquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind sowiezo dat mijn opleiding het klote geregeld heeft met stages. 2x een stage van 100 dagen achter elkaar is gewoon teveel!!!
Ik ook van 14 februari tot en met 30 juni.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:36 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ey een lotgenoot. heb dat dus ook. van september-februari en van februari-eind juni![]()
volgend jaar een half jaar naar school en daarna 6 maanden afstudeerstage![]()
krek hetzelfde hiero, welke studie?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:36 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ey een lotgenoot. heb dat dus ook. van september-februari en van februari-eind juni![]()
volgend jaar een half jaar naar school en daarna 6 maanden afstudeerstage![]()
damn wat een korte stages, wij moeten ons nu voorbereiden op een stage van 1150 uur, voor mij word dat 144 dagen, en dat is dan omgerekend 48 weken (3 dagen in de week, rest van de tijd vrijquote:Op donderdag 14 april 2005 10:59 schreef leolinedance het volgende:
Iedereen is ook hetzelfde he![]()
Ik ben gelukkig net over de helft van mijn stage. Nog 47,5 dagen to go. And counting....
Elke dag van 8:30 tot 5. En lekker aan 'verslagen' werken. Ik heb gelukkig zo nu en dan wat werkjes van een paar dagen. Op mijn vorige stage was het echt een ramp. Daar heb ik in 5 maanden gedaan wat ik ook in 1 week had kunnen doen....maja als ze niks uit handen willen geven!
![]()
ps: gelukkig wel vroeg vakantie dit jaar...
1 februari - 17 juniquote:Op donderdag 14 april 2005 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook van 14 februari tot en met 30 juni.
Volgend jaar weer zoiets..
Bijnaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1 februari - 17 juni
Ik ben lekker al over de helft, jij niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |