Misschien mishandelde die vent haar wel, en is ze daarom weggegaan. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:50 schreef Bayswater het volgende:
Egoistisch kutwijf dus, labiel en hoop dat de kindjes weer bij papa terechtkomen!
Precies, dat * de vader is boven elke twijfel verheven * vind ik zo raar klinken en dat hij meteen de politie belt, geeft óók te denken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien mishandelde die vent haar wel, en is ze daarom weggegaan. Weet jij veel.
Modelgezin, rrright. Net als in Desperate Housewives zeker. Dat zijn ook allemaal van die modelgezinnetjes.quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:32 schreef -DailaLama- het volgende:
Ze hadden het over een "modelgezin" in de Telegraaf.
Lekkere bangmakerij.
"Het was een modelgezin! Het kan u ook gebeuren!"
Ja opvallend, de toon van die oproep.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Wanneer je naar deze boodschap kijkt (groetjes van ons allemaal, "niets moet alles mag, komt de rest vanzelf goed" etc.) dan spreekt hier toch uit dat de familie niet uitgaat van een misdriijf.
Mogelijk paste het bij het karakter (omstandigheden) van de moeder van dit 'modelgezin' om zomaar eens op pad te gaan, en komt dit niet geheel onverwachts ook gezien de vader (boven elke twijfel verheven immers) toen hij thuis kwam uit zijn werk en niemand aantrof gelijk aangifte deed (ieder ander zou gaan rond bellen, langs gaan bij buren/kennissen familie etc.)
[..]
Dit alsmede die "groetjes van ons allemaal" en het "hee zus" ipv een boodschap waaruit wanhoop spreekt duidt er imo op dat de moeder recentelijk misschien wat labiel was, waarom zou ze bang moeten zijn, waarom die echtgenoot gelijk alarm slaat etc.
[..]
Interessant; de oorzaak van haar verdwijnen dus mogelijk bekend bij de zus.
Ik kan het me voorstellen dat ik niets tegen (schoon)ouders zou zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef milagro het volgende:
[..]
leg nu niet ieder woord op een weegschaal ajb.
ik weet natuurlijk niet 100% zeker wat ik zou doen, maar ik kan me nu niet voorstellen dat ik glashard tegen de ouders zou kunnen liegen, zouden zij mij vragen of ik iets weet over hun dochter en kleindochters, dus ja ik zou hen geruststellen, dan maar een betweterige bemoeial
zijn dat niet de eerste dingen die in een onderzoek naar boven komen, of de band met naaste familie goed was?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef Loedertje het volgende:
Wie zegt dat zij contact heeft met haar ouders en dat daar sprake was van een goede band
Ja, maar dan lijkt het me voor de hand liggend dat je contact opneemt met je zus of ouders van hoe of wat.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Misschien mishandelde die vent haar wel, en is ze daarom weggegaan.
maar neem je dan je kids mee? als je geen geld hebt, en ook niet bij familie zit, dan zit je dus bij vrienden, vrienden die je man niet kent, want anders had hij de politie wel verteld daar te gaan informeren of te kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar dan lijkt het me voor de hand liggend dat je contact opneemt met je zus of ouders van hoe of wat.
Misschien speelden andere dingen een rol. Misschien heeft ze problemen met haar geestelijke gezondheid. En dat ze naar haar idee niet voldoende steun of begrip kreeg van haar man en familie en geen andere oplossing zag dan door te vluchten. Op die manier zou ze hen dan ook willen straffen voor het niet luisteren en steunen.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:56 schreef Gia het volgende:
De man op die foto komt op mij niet over als iemand die z'n gezin iets aan zou kunnen doen. Maar goed, het is natuurlijk wel een foto van een paar jaar terug. Ik zou hem moeten zien, bijvoorbeeld bij Vermist of zo, om een beeld te vormen van hoe hij nu is.
Nee, gewoon een gevoel wat ik krijg bij mensen. Ligt aan de blik, de oogopslag enz...quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Gia, je bedoelt dat er doorgaans een stickertje op zijn hoofd zit?
Of doel je op het feit dat een enge boef of crimineel er ook eng uitziet?)
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gevoel wat ik krijg bij mensen. Ligt aan de blik, de oogopslag enz...
Vrijwel altijd heb ik het bij het rechte eind.
Zal wel een gave zijn!![]()
Daarom zeg ik ook dat ik hem nu zou willen zien. De blik die hij nu in zijn ogen heeft, is die oprecht verdrietig, koel, ongeïnteresseerd enz... En ook de oogopslag zegt heel veel. Als hij zijn gezin iets heeft aangedaan, dan kan dat te zien zijn aan zijn gezicht. En niet door een stickertje, dat zou wel erg gemakkelijk zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat een brave huisvader ook plots kan veranderen in een moordmachine..
Hoezo? Kom je zoveel in contact met mensen die hun gezin uitmoorden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Vrijwel altijd heb ik het bij het rechte eind.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 17:16 schreef deedeetee het volgende:
Ted Bundy zag er ook zo aardig uit![]()
Foto 's zeggen niet veel......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |