abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26265576
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 02:50 schreef Bayswater het volgende:
Egoistisch kutwijf dus, labiel en hoop dat de kindjes weer bij papa terechtkomen!
Misschien mishandelde die vent haar wel, en is ze daarom weggegaan. Weet jij veel.
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:28:31 #102
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26265979
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef Toeps het volgende:

[..]

Misschien mishandelde die vent haar wel, en is ze daarom weggegaan. Weet jij veel.
Precies, dat * de vader is boven elke twijfel verheven * vind ik zo raar klinken en dat hij meteen de politie belt, geeft óók te denken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:32:54 #103
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26266015
Ze hadden het over een "modelgezin" in de Telegraaf.

Lekkere bangmakerij.
"Het was een modelgezin! Het kan u ook gebeuren!"
pi_26266024
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 10:32 schreef -DailaLama- het volgende:
Ze hadden het over een "modelgezin" in de Telegraaf.

Lekkere bangmakerij.
"Het was een modelgezin! Het kan u ook gebeuren!"
Modelgezin, rrright. Net als in Desperate Housewives zeker. Dat zijn ook allemaal van die modelgezinnetjes.
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:36:38 #105
78780 deedeetee
pi_26266057
Modelgezinnen bestaan niet dat vind ik wel zo'n grote onzin

Overal is wel wat en je kunt nooit weten wat zich nou écht binnen een gezin afspeelt. Naar buiten toe lijkt het vaak héél anders.
  zaterdag 16 april 2005 @ 10:39:30 #106
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26266086
Ja dat begreep ik ook niet zo goed hoor Cosma, meteen aangifte doen als je vrouw weg is...
Zelf zou ik daar dan toch minstens tot 0.00 mee wachten als ook de kinderen er niet zijn.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26266204
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 01:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wanneer je naar deze boodschap kijkt (groetjes van ons allemaal , "niets moet alles mag, komt de rest vanzelf goed" etc.) dan spreekt hier toch uit dat de familie niet uitgaat van een misdriijf.

Mogelijk paste het bij het karakter (omstandigheden) van de moeder van dit 'modelgezin' om zomaar eens op pad te gaan, en komt dit niet geheel onverwachts ook gezien de vader (boven elke twijfel verheven immers) toen hij thuis kwam uit zijn werk en niemand aantrof gelijk aangifte deed (ieder ander zou gaan rond bellen, langs gaan bij buren/kennissen familie etc.)
[..]

Dit alsmede die "groetjes van ons allemaal" en het "hee zus" ipv een boodschap waaruit wanhoop spreekt duidt er imo op dat de moeder recentelijk misschien wat labiel was, waarom zou ze bang moeten zijn, waarom die echtgenoot gelijk alarm slaat etc.
[..]

Interessant; de oorzaak van haar verdwijnen dus mogelijk bekend bij de zus.
Ja opvallend, de toon van die oproep.
Wel vreemd dat de man dan niets loslaat aan de politie over een evt labiele toestand van zijn vrouw of een evt eerder plotselinge verdwijning (waar jij aan denkt omdat hij meteen aangifte doet en niet gaat zoeken, rondbellen)
Lijkt mij toch wel relevante informatie, die je niet gaat achterhouden, ondanks de schaamte die je ms hebt erover (privé situatie uit de doeken doen aan vreemden, de politie dus)

Dat niet meteen gaan zoeken en bellen kan betekenen dat hij weet dat ze nog leeft, omdat ze dit al eerder gedaan heeft, maar het kan natuurlijk ook het tegendeel betekenen, dat hij weet dat ze níet meer leeft, al zou dat wel een domme zet zijn, om die schijn niet op te houden en zoeken en bellen achterwege te laten.

Vreemd ook dat er bericht werd dat de politie volledig in het duister tast, terwijl het nu toch lijkt of die zus meer weet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_26268126
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 20:28 schreef milagro het volgende:

[..]

leg nu niet ieder woord op een weegschaal ajb.
ik weet natuurlijk niet 100% zeker wat ik zou doen, maar ik kan me nu niet voorstellen dat ik glashard tegen de ouders zou kunnen liegen, zouden zij mij vragen of ik iets weet over hun dochter en kleindochters, dus ja ik zou hen geruststellen, dan maar een betweterige bemoeial
Ik kan het me voorstellen dat ik niets tegen (schoon)ouders zou zeggen.
Er spelen namelijk twee dingen in zo'n geval
- De grootouders weten hoe het met hun kleinkind is
- De achterblijvende ouder kan bij een goede band met die (schoon)ouders als eerste in kennis gesteld worden door die grootouders, want kun je van hen verlangen dat ze dat geheim voor zich houden?

En dan moet je als vriend/vriendin een afweging maken, komt die partner het via via te weten omdat de zekerheid voor die grootouders belangrijker is, of is de geheimhouding voor die partner zo belangrijk dat je zorgt dat jouw geheim geen andermans geheim wordt . En dan denk ik dat velen kiezen voor de onzekerheid voor de "tegenpartij"
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 13:02:47 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26268578
Wie zegt dat zij contact heeft met haar ouders en dat daar sprake was van een goede band
pi_26268822
Ik zeg ook niet dat ze contact heeft, of dat er een goede band bestaat, het was meer een reaktie in de algemeenheid. De posting van Milagro kwam me ook als algemeenheid over, dus niet specifiek voor dit geval van toepassing.
Probleem wat ik zie bij vertellen is dat je daarmee de kans loopt dat anderen het ook te weten komen, en dan juist anderen waarvan je niet wilt dat ze het weten
pi_26268983
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef Loedertje het volgende:
Wie zegt dat zij contact heeft met haar ouders en dat daar sprake was van een goede band
zijn dat niet de eerste dingen die in een onderzoek naar boven komen, of de band met naaste familie goed was?
de politie zal toch ook met ouders en schoonouders, zussen etc gesproken hebben of er sprake was van ruzie, of anderszins lastige of verwaterde familieverhoudingen.
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:55:30 #112
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_26270045
Toch vreemd dat ze zomaar, met zijn 3en kunnen verdwijnen, en dan nog helemaal in het niets ook. Mochten ze met de trein zijn gegaan moeten er haast wel beelden zijn van beveiligingscamera's of op zijn minst moeten ze dan gezien zijn. Hoop voor iedereen dat er snel bekend wordt waar ze zijn.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:01:26 #113
16715 Mylene
*schatje*
pi_26270202
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef Toeps het volgende:

[..]

Misschien mishandelde die vent haar wel, en is ze daarom weggegaan.
Ja, maar dan lijkt het me voor de hand liggend dat je contact opneemt met je zus of ouders van hoe of wat.

Misschien speelden andere dingen een rol. Misschien heeft ze problemen met haar geestelijke gezondheid. En dat ze naar haar idee niet voldoende steun of begrip kreeg van haar man en familie en geen andere oplossing zag dan door te vluchten. Op die manier zou ze hen dan ook willen straffen voor het niet luisteren en steunen.
pi_26270404
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, maar dan lijkt het me voor de hand liggend dat je contact opneemt met je zus of ouders van hoe of wat.

Misschien speelden andere dingen een rol. Misschien heeft ze problemen met haar geestelijke gezondheid. En dat ze naar haar idee niet voldoende steun of begrip kreeg van haar man en familie en geen andere oplossing zag dan door te vluchten. Op die manier zou ze hen dan ook willen straffen voor het niet luisteren en steunen.
maar neem je dan je kids mee? als je geen geld hebt, en ook niet bij familie zit, dan zit je dus bij vrienden, vrienden die je man niet kent, want anders had hij de politie wel verteld daar te gaan informeren of te kijken.

als ze uit angst voor haar man weggegaan is, dan liegt dus iedereen over hun thuissituatie tegen de politie nu.
of ze wisten er niets van af, en kwam degene bij wie ze nu schuilt er pas achter dat dat huwelijk hommeles was, toen ze ineens met de 2 kids voor de deur stond em haar verhaal deed, en liegen ze nu tegen de politie dat ze geen idee hebben waarom ze weggegaan is en waar naar toe.

het lijkt me zo vreemd dat haar familie op de hoogte is maar de politie ondertussen gewoon laat zoeken.
ik snap wel dat je ms je zus of dochter in bescherming wilt nemen, maar dat kan je toch kwalijk zo wekenlang volhouden, eens moet je toch de politie inlichten en ws kunnen zij juist veel betekenen voor die vrouw, opvang regelen, de man aanpakken, indien nodig.
pi_26270578
Het feit dat ze geen pasjes of extra kleding etc heeft meegenomen, kan betekenen dat als het niet om een ontvoering draait dat ze in ieder geval in gezelschap is van een ander buiten haar kinderen om, en dat er blijkbaar genoeg voorzieningen voor haar zijn in de zin van voedsel en onderdak.

Ander iets is dat ze misschien eerder dat weekend haar rekening al op 0 heeft gezet en alles cash heeft, en zo niet getraceerd kan worden als ze haar pinpas zou gebruiken.

Ontvoering....mwah, persoonlijk denk ik niet echt een optie. Er zijn geen eisen binnengekomen voor losgeld, plus een vrouw met kids ontvoeren is niet bepaald makkelijk. Dan zijn er betere alternatieven.

Hoop overigens dat allen in goede gezondheid zijn.
  zaterdag 16 april 2005 @ 14:32:08 #116
111260 Charmian
a little joy
pi_26271022
Ik lees net op teletekst van TVwest dat er vrijdagavond op een Haags politiebureau een brief over de vermiste moeder is afgegeven door een vrouw gekleed in het zwart.
De brief is onderzocht door de resercheurs maar er stond niets bruikbaars is.

Vraag me af waarom ze bijna in detail de afgifte van de brief vertellen en daarna zeggen dat ze er niets mee kunnen. Wat zou er dan in die brief gestaan hebben? Nou ja, in ieder geval komt de vermissing volgende week in 'Opsporing verzocht'.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 16 april 2005 @ 16:56:22 #117
3542 Gia
User under construction
pi_26274477
De man op die foto komt op mij niet over als iemand die z'n gezin iets aan zou kunnen doen. Maar goed, het is natuurlijk wel een foto van een paar jaar terug. Ik zou hem moeten zien, bijvoorbeeld bij Vermist of zo, om een beeld te vormen van hoe hij nu is.

Vind het verder nog steeds raar, mocht de vrouw met haar kinderen vertrokken zijn, dat er nog geen knuffeltje van de kinderen mee is genomen. Ze staan wel op foto's met knuffels.
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:08:49 #118
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26274756
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 16:56 schreef Gia het volgende:
De man op die foto komt op mij niet over als iemand die z'n gezin iets aan zou kunnen doen. Maar goed, het is natuurlijk wel een foto van een paar jaar terug. Ik zou hem moeten zien, bijvoorbeeld bij Vermist of zo, om een beeld te vormen van hoe hij nu is.

Gia, je bedoelt dat er doorgaans een stickertje op zijn hoofd zit?
Of doel je op het feit dat een enge boef of crimineel er ook eng uitziet?)
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:10:54 #119
3542 Gia
User under construction
pi_26274812
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Gia, je bedoelt dat er doorgaans een stickertje op zijn hoofd zit?
Of doel je op het feit dat een enge boef of crimineel er ook eng uitziet?)
Nee, gewoon een gevoel wat ik krijg bij mensen. Ligt aan de blik, de oogopslag enz...

Vrijwel altijd heb ik het bij het rechte eind.

Zal wel een gave zijn!
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:13:02 #120
3542 Gia
User under construction
pi_26274849
Misschien was het bij haar wel The seven years itch!
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2005 @ 17:14:02 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26274872
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, gewoon een gevoel wat ik krijg bij mensen. Ligt aan de blik, de oogopslag enz...

Zal wel een gave zijn!

Neem maar van mij aan dat een brave huisvader ook plots kan veranderen in een moordmachine..
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:16:24 #122
78780 deedeetee
pi_26274919
Ted Bundy zag er ook zo aardig uit
Foto 's zeggen niet veel......
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:18:37 #123
3542 Gia
User under construction
pi_26274972
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Neem maar van mij aan dat een brave huisvader ook plots kan veranderen in een moordmachine..
Daarom zeg ik ook dat ik hem nu zou willen zien. De blik die hij nu in zijn ogen heeft, is die oprecht verdrietig, koel, ongeïnteresseerd enz... En ook de oogopslag zegt heel veel. Als hij zijn gezin iets heeft aangedaan, dan kan dat te zien zijn aan zijn gezicht. En niet door een stickertje, dat zou wel erg gemakkelijk zijn, natuurlijk.
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:22:02 #124
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26275048
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Kom je zoveel in contact met mensen die hun gezin uitmoorden?
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:25:24 #125
3542 Gia
User under construction
pi_26275138
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 17:16 schreef deedeetee het volgende:
Ted Bundy zag er ook zo aardig uit
Foto 's zeggen niet veel......

Vind de blik in Ted's ogen op allevier deze foto's iets achterbaks hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')