De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?quote:
tuurlijk, maar houdt die vriendin dan haar mond tegen de ouders, schoonouders, die in angst moeten zitten om hun dochter, hun kleinkinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:29 schreef Loedertje het volgende:
Je weet never wat zich afspeelde achter de muren van dat gezin.
Ze kan best gevlucht zijn naar een vriend/vriendin.
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:14 schreef milagro het volgende:
Mijn hemel
Wat is er met dat mens verder gebeurd of weet je dat niet.
En? Het zou wat anders zijn als de MAN geweerd had dat hij ze op de trein gezet had. Hij heeft nooit anders beweerd dan dat ze 's morgens om half 8 thuis waren toen hij vertrok.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:23 schreef Gia het volgende:
[..]
De voorlaatste berichten waren dat ze in een trein gezien zouden zijn en dat de man boven alle verdenking was. Misschien wel daardoor?
Nu blijkt dat niet waar te zijn, hetgeen het alibi van die man geheel onderuit wordt gehaald.
Het zal wel, maar hier staan de huizen ook dicht op elkaar. Sommige buren heb ik al in geen maanden gezien.quote:Verder sluit ik me aan bij de vorige sprekers en spreeksters. Schijnbaar heeft niemand ze nog gezien wat wel heel verdacht is, zeker in een buurt waar de huizen zo dicht op elkaar staan.
Moord nietquote:Maar natuurlijk kan het ook een chatvriend zijn, komt ook wel vaker voor, maar lijkt me wel te achterhalen.
idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:02 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Geen idee maar weet wel dat ze mocht vertrekken daar, dat soort mensen zouden ze de kinderen gewoon moeten afnemen![]()
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:06 schreef Swetsenegger het volgende:
De man was al VOOR dat alibi boven alle twijfel verheven volgens eerdere berichten.
Ik zou het niet weten, dat stond in de eerste melding welke ik hierover gelezen heb.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Is er een specifieke reden waarom de man al voor betreffende alibi boven alle twijfel verheven was?
Ik zou ook denken dat ze lievelingsdingetjes van haar kinderen mee zou nemen bij zelfverkozen vertrek, kinderen zijn nogal gehecht aan bepaalde speeltjes enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
Gebaseerd op een gevoel meestal
+ het feit dat de moeder geen geld, geen papieren, geen pasjes, geen gsm, geen extra kleding, niets heeft meegenomen blijkbaar.
Als je besloten hebt je man te verlaten en je kids mee te nemen, graai je toch altijd wel wat kleding bij elkaar, hoe weinig tijd je ook hebt, hoe bang je ook bent, en je neemt geld mee, pasjes, en evt je paspoort.
Volgens de officiele berichtgeving:quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Die vrouw was nog gezien door getuigen nadat toen de man al op zijn werk was heb ik gelezen, maar wie die getuige(n) dan wel niet was....
Misschien heb ik het niet goed gelezen![]()
quote:Ze zijn voor het laatst gezien door de echtgenoot van de vrouw, en vader van de meisjes. Dat was maandagochtend om 7.30 uur in hun huis aan de Haverakker in Zoetermeer, vlak voor hij naar zijn werk ging. Sindsdien ontbreekt van de drie elk spoor.
Toen de man 's avonds thuiskwam en niemand aantrof, deed hij aangifte. Er is volgens de politie geen reden om aan te nemen dat hij iets met de vermissing van zijn vrouw en dochters te maken heeft.
Mij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Het intrigeerd me nogal dat de echtgenoot 'boven elke verdenking verheven' is.
Je weet niet wat voor tiran haar man is binnen vier veilige muren...quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ik zou als vriendin dan toch echt de politie inlichten,
Ik zou iemand die zoiets doet géén vriendin noemen....quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
ik zou als vriendin dan toch echt de politie inlichten,
Man is boven elke twijfel verheven.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:49 schreef Loedertje het volgende:
Je weet niet wat voor tiran haar man is binnen vier veilige muren...
(we weten nix)
Omdat ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Man is boven elke twijfel verheven.
lees dan wat ik schrijf : je laat je man, de man van je vriendin in het ongewisse als hij een tiran zou zijn, logisch, maar je stelt dan toch wel de (groot)ouders op de hoogte, het gaat om hun dochter en hun kleinkinderen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor tiran haar man is binnen vier veilige muren...
(we weten nix)
'quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zou iemand die zoiets doet géén vriendin noemen....![]()
Dat ligt gewoon aan de situatie ik vind niet dat je zomaar kunt zeggen dat je dat áltijd zou doen. Het ligt eraan wat het zwaarste weegt en zolang als er niets bekend is over wat er nou echt aan de hand is kun je niet zeggen dat je het wel even zou doorvertellen omdat JIJ dat nodig vind. Dat klinkt niet als het gedrag van een VRIENDIN maar als een betweterige bemoeial.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:18 schreef milagro het volgende:
[..]
'
jammer dan, maar ik zou haar ouders, de grootouders van de kids niet in het ongewisse laten, dagenlang, dus ik zou mijn vriendin overhalen om dan wél kontakt op te nemen met de (groot)ouders, en toch ook de politie.
een Blijf van mijn Lijf huis doet dat laatste ook, je kan de politie die met man en macht op zoek is, toch ook niet dagenlang voor gaan lopen liegen?
Dus veroordeel je de man maar vast.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:49 schreef deedeetee het volgende:
Zonder meer te weten ga ik die vrouw niet veroordelen. Ik zou de zgn * gelukkig getrouwde * vrouwen niet graag een euro willen geven die onder zware terreur leven zonder dat iemand er veel van af weet.....
Een moeder neemt in het geval van gepland vertrek wat kleertjes voor de kids mee, ws ook een knuffel idd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik zou ook denken dat ze lievelingsdingetjes van haar kinderen mee zou nemen bij zelfverkozen vertrek, kinderen zijn nogal gehecht aan bepaalde speeltjes enzo.
Ook vrij bizar dat onbekend is welke jassen ze droegen, indien ze niks heeft meegenomen is het imo vrij makkelijk te bezien welke kleding ontbreekt dunkt me.
Ze heeft haar fiets niet meegenomen (auto had zij blijkbaar niet) en zonder geld kom je ook niet ver met de bus/trein.
Mocht een lover haar hebben opgehaald (dan een nauwkeurige planning tussen vertrek echtgenoot en de tijd dat ze op haar werk verwacht werd) dan had ze makkelijk tevoren wat spulletjes in een tas kunnen doen en in een schuur of waar dan ook kunnen zetten.
Een verwarde vrouw met 2 kinderen zonder geld valt ook op, en zonder geld zoals gezegd zou ze worden geweigerd in de bus/hotel of waar ook.
Het intrigeerd me nogal dat de echtgenoot 'boven elke verdenking verheven' is.
leg nu niet ieder woord op een weegschaal ajb.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de situatie ik vind niet dat je zomaar kunt zeggen dat je dat áltijd zou doen. Het ligt eraan wat het zwaarste weegt en zolang als er niets bekend is over wat er nou echt aan de hand is kun je niet zeggen dat je het wel even zou doorvertellen omdat JIJ dat nodig vind. Dat klinkt niet als het gedrag van een VRIENDIN maar als een betweterige bemoeial.
Of ze heeft al maanden een tweede rekening waar man lief niets vanaf weet waar ze regelmatig geld op gestort heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Een moeder neemt in het geval van gepland vertrek wat kleertjes voor de kids mee, ws ook een knuffel idd.
Bij overhaast vertrek laat je die knuffel ms voor wat het is, maar iets van kleding toch niet, lijkt me, maar stel dat je dat ook laat dan toch niet én je geld, én je pasjes.
Geen fiets, geen auto, geen geld, geen pasjes, geen mobiel.... dan kun je bijna alleen nog naar een vriendin die vlakbij zit, of je hebt haar van te voren vanuit huis gebeld, en dat is zo na te gaan, lijkt me.
Ikke niet ik zeg juist dat er te weinig bekend is om wie of wat dan ook uit te sluiten. Ik plaats alleen vraagtekens bij de uitspraak dat de man er niets mee te maken kan hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus veroordeel je de man maar vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |