Nou, als ik niet thuis ben en de school in mijn geval dus mijn moeder belt waar mijn kids blijven dan gaat mijn moeder naar mijn huis, hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 03:37 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, of de school heeft wel geprobeerd te bellen naar huis (geen gehoor) en misschien naar die vader (die weer naar huis belde en geen gehoor kreeg) en dan houdt het toch op, of sturen ze dan gelijk de politie eropaf?
Mocht de moeder voor 08:00 die school hebben gebeld dan kan dat het alibi voor de vader zijn, zo'n telefoontje is wel te checken.
[..]
Misschien wist de vader idd rond die tijd dat er iets niet in orde was en heeft hij daarom gelijk alarm geslagen toen hij thuis kwam, maar misschien heeft ze wel naar die school gebeld maar daarmee is gelijk de mogelijkheid van iemand die compleet in de war vertrekt van de baan.
Ik las overigens in 1 van de berichten dat de vrouw niet op haar werk was verschenen, en in een ander dat ze idd op di en do ergens werkte, had ze op ma ook nog een job misschien of was dat een foutje in de berichtgeving?
man en zus dus.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, als ik niet thuis ben en de school in mijn geval dus mijn moeder belt waar mijn kids blijven dan gaat mijn moeder naar mijn huis, hoor
Dat ik niet thuis ben, okay, maar dat en mijn kids niet op school zijn, en ik nergens te bekennen ben, mijn mobiel niet opneem, niet bij mijn de buren, mijn vriendin zit, dat is natuurlijk zorgelijk genoeg om meteen polshoogte te nemen en niet te wachten tot na werktijd.
Als de man door de school gebeld is, dan wist hij dus al vroeg dat er iets mis was, en niet pas bij thuiskomst om 5 uur of zo.
En als hij dan toch de hele dag op kantoor blijft en niet even gaat checken thuis vind ik dat erg vreemd.
De moeder kan gevallen zijn thuis en de kids, zo klein nog, niet in staat iemand te waarschuwen.
Wie heeft in hemelsnaam deze foto de media ingeslingerd en met welke reden?quote:
Het gezin Harteveld, met aan het hoofd vader Richard (33), is een smetteloze modelfamilie.
dat gezicht van die man ziet er wel uit of ie een verslaving heeft, misschien heeft dat wel iets te maken met 'de verdwijning'.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:53 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik vind dat de nadruk een beetje teveel wordt gelegd op dat model-gezin verhaal.
[..]
Wie heeft in hemelsnaam deze foto de media ingeslingerd en met welke reden?
tja, man, zus, (schoon)ouders?quote:Op donderdag 21 april 2005 03:53 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik vind dat de nadruk een beetje teveel wordt gelegd op dat model-gezin verhaal.
[..]
Wie heeft in hemelsnaam deze foto de media ingeslingerd en met welke reden?
Misschien heeft ze toch wel naar die school gebeld dan. (maar dan klopt de berichtgeving niet, niets meer van hen vernomen na 07:30)quote:Op donderdag 21 april 2005 03:46 schreef milagro het volgende:
Nou, als ik niet thuis ben en de school in mijn geval dus mijn moeder belt waar mijn kids blijven dan gaat mijn moeder naar mijn huis, hoor
Dat ik niet thuis ben, okay, maar dat en mijn kids niet op school zijn, en ik nergens te bekennen ben, mijn mobiel niet opneem, niet bij mijn de buren, mijn vriendin zit, dat is natuurlijk zorgelijk genoeg om meteen polshoogte te nemen en niet te wachten tot na werktijd.
Als de man door de school gebeld is, dan wist hij dus al vroeg dat er iets mis was, en niet pas bij thuiskomst om 5 uur of zo.
En als hij dan toch de hele dag op kantoor blijft en niet even gaat checken thuis vind ik dat erg vreemd.
De moeder kan gevallen zijn thuis en de kids, zo klein nog, niet in staat iemand te waarschuwen.
De sleutels hebben, ja het is zijn eigen huisquote:Op donderdag 21 april 2005 04:00 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Misschien heeft ze toch wel naar die school gebeld dan. (maar dan klopt de berichtgeving niet, niets meer van hen vernomen na 07:30)
Overigens las ik dat op di en do de vader van Richard op de kinderen past (naar/van school creche enzo), dus hadden ze hem ook kunnen bellen en zal hij ook de sleutels hebben denk ik zo.
Het blijft een vreemd verhaal.
Waarom een foto van hen beiden, de man wordt niet vermist.quote:Op donderdag 21 april 2005 03:57 schreef milagro het volgende:
tja, man, zus, (schoon)ouders?
en idd een vreemde keuze dan die foto , beetje nadrukkelijk idd
maar goed, journalisten zullen een foto gevraagd hebben waar ze beide op staan of zo, denk ik dan en dat was ms de enige die ze snel konden vinden.
ze hebben al een recente foto van de moeder, maar ze wilde ws óók een foto waar ze beide op stonden om bij hun verhaal van modelgezin te plakken, en als de familie dan met die foto op de proppen komt .... als haar man die foto gekozen heeft, zou dat bij mij allerlei alarmbellen doen rinkelen, zoals jij zegt, te nadrukkelijk, maar goed, ms stond die foto op de schoorsteenmantel en vroeg de journalist er zelf naar, toen hij hem zag staan..quote:Op donderdag 21 april 2005 04:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Waarom een foto van hen beiden, de man wordt niet vermist.
Een recenter foto van de moeder is ook handiger (om niet te zeggen van erg groot belang) qua opsporing dan een vaag romantisch huwelijksportret van 5 jaar geleden.
Nee de vader van Richard past op di en do op de kids (dus die zou de school ook kunnen hebben opgebeld gezien hij mogelijk in het bezit is van de sleutels).quote:Op donderdag 21 april 2005 04:06 schreef milagro het volgende:
De sleutels hebben, ja het is zijn eigen huis
Richard sloeg maandag alarm toen hij uit zijn werk kwam en zijn gezin niet thuis aantrof. Hij is tot dusver de laatste die Claudia en de kinderen heeft gezien: ’s morgens om half acht trok hij de voordeur achter zich dicht.quote:Wat stond er nu, dat hij na zijn werk thuiskwam en toen een leeg huis aantrof?
Of dat hij bij thuiskomst (en dat kan dan dus ook eerder die dag zijn nav een telefoontje van school) een leeg huis aantrof en eerst zelf ms is gaan bellen en zoeken, en pas tegen het einde vd middag de politie gebeld heeft?
Oh okay opa, ik las daar over heenquote:Op donderdag 21 april 2005 04:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Nee de vader van Richard past op di en do op de kids (dus die zou de school ook kunnen hebben opgebeld gezien hij mogelijk in het bezit is van de sleutels).
[..]
Richard sloeg maandag alarm toen hij uit zijn werk kwam en zijn gezin niet thuis aantrof. Hij is tot dusver de laatste die Claudia en de kinderen heeft gezien: ’s morgens om half acht trok hij de voordeur achter zich dicht.
Ik denk dat ze toch wel even permissie vragen aan Richard of hij wel met zijn hoofd in de krant wil, of hem om een recente foto vragen in het belang van het onderzoek.quote:Op donderdag 21 april 2005 04:12 schreef milagro het volgende:
ze hebben al een recente foto van de moeder, maar ze wilde ws óók een foto waar ze beide op stonden om bij hun verhaal van modelgezin te plakken, en als de familie dan met die foto op de proppen komt ....
Ik weet niet of Richard een journalist heeft binnengelaten, ze laten niks los ivm het onderzoek, dus waarom zou hij.quote:als haar man die foto gekozen heeft, zou dat bij mij allerlei alarmbellen doen rinkelen, zoals jij zegt, te nadrukkelijk, maar goed, ms stond die foto op de schoorsteenmantel en vroeg de journalist er zelf naar, toen hij hem zag staan..
Ik kan me voorstellen dat in de commotie en emotie bepaalde dingen langs je heen gaan en dat Richard ze de eerste beste foto in de handen gedouwd heeft (de trouwfoto op de schoorsteenmantel).quote:Op donderdag 21 april 2005 04:23 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch wel even permissie vragen aan Richard of hij wel met zijn hoofd in de krant wil, of hem om een recente foto vragen in het belang van het onderzoek.
(stel je voor zeg dat ze die familie vragen om een romantisch portret voor bij hun model-gezin verhaal).
[..]
Ik weet niet of Richard een journalist heeft binnengelaten, ze laten niks los ivm het onderzoek, dus waarom zou hij.
Een foto geven van hun beiden (met als doel een artikel in de hoop je vrouw en kinderen op te sporen) okay, maar dan een duidelijk en recent portret denk ik zo.
(een foto waarop iemand lacht (recente foto Claudia) is vaak ook niet gewenst, geeft vaak een heel ander image)
Die pagina is al een jaar niet meer bijgehouden.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:18 schreef Tokay het volgende:
Op de website van de school waar Claudia Harteveld als leerkracht werkt, wordt met geen woord gerept over de zaak.
http://www.marberna.nl/
Er staan verschillende foto's van haar op die site, trouwens.
Als moeder naar school heeft gebeld om haar kind ziek te melden, zal de politie daar toch wel van op de hoogte zijn, neem ik aan.quote:Op donderdag 21 april 2005 04:19 schreef milagro het volgende:
oh ja of de moeder heeft het kind ziek gemeld, om zo tijd te winnen (de hele dag tot papa thuis komt) maar waarom dan niets meenemen als je zoveel tijd hebt
dat zei ik toch ook hier boven ergensquote:Op donderdag 21 april 2005 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Als moeder naar school heeft gebeld om haar kind ziek te melden, zal de politie daar toch wel van op de hoogte zijn, neem ik aan.
Nu pas , dus, en blijkbaar nu pas reden toe omdat te doen .quote:Politie doorzoekt huis vermiste Zoetermeerse
Uitgegeven: 21 april 2005 13:13
Laatst gewijzigd: 21 april 2005 13:14
DEN HAAG - De politie doorzoekt donderdag de woning van de Zoetermeerse vrouw die sinds vorige week maandag met haar twee dochtertjes vermist is.
Volgens een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag gaat het om sporenonderzoek, dat onder meer is bedoeld om aanwijzingen te krijgen over de huidige verblijfplaats van Claudia Hartevelt (31) en haar kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |