Maar wat kan zijn 'goede verhaal' dan zijn? Wij waren een model-gezin, ik heb ze vanochtend nog gezien, niks aan de hand, ik kwam thuis iedereen weg?quote:Op donderdag 21 april 2005 01:38 schreef milagro het volgende:
dan heeft hij dus vanaf dag 1 een goed verhaal en hebben ze hem op dag 2 dat verhaal nog eens laten herhalen en op dag 3 ook en als er dan geen tegenstrijdigheden zijn, neemt men zijn verhaal voor waar aan, tot het tegendeel bewezen wordt, maar aangezien er totaal geen sporen zijn van de moeder of de kids, ze alles heeft achtergelaten, zelfs haar pasjes, kan ook niets zijn verhaal tegenspreken, geen getuigen, geen echtegenote, want die laat om wat voor reden dan ook niets van zich horen.
Ik vind het niet zo'n heel rare theorie, ik denk ook dat de familie weet dat ze zelf vertrokken is (wil niet ingaan op de oorzaak van haar verdwijning etc.), maar omdat ze verders niks laat horen kan er na het vrijwillige vertrek alsnog een misdrijf zijn gepleegd.quote:Ik blijf erbij, dat áls de familie op de hoogte is, dat ze nog leeft, dat ze dat de politie zouden hebben laten weten (zonder te verraden waar ze zit, stel dat ze uit angst weggevlucht is).
Dus of de familie weet niets, of de familie (die zus dan) weet meer en vertelt dat om andere reden dan bescherming vd verdwenen zus niet (ze is betrokken bij de verdwijning, maar zoals ik al zei, dat is een wel hele wilde theorie).
Dit viel me nog op in de openingspost:quote:Er is geen teken van leven geweest na 's mans vertrek na kantoor, geen belletje, geen mail, naar niemand niet, als dat klopt is het dus helemaal niet zeker sinds wanneer ze weggelopen is, en of ze wel weggelopen is....
daar heb je ook een punt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:43 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ze stelt dat gewoonweg:
[..]
Opmerkelijk:
[..]
Dus ze gaat dus blijkbaar uit van een vrijwillig vertrek.
mwoah in H'sum ... zij het een andere context .quote:Op donderdag 21 april 2005 01:51 schreef Barcelona het volgende:
De stelling dat hij haar en die twee dochters zou hebben vermoord en vervolgens onzichtbaar zou hebben laten verdwijnen is toch ook wel heel ongeloofwaardig hoor. Kijk dat je je vrouw vermoord, maar dan ook nog die twee dochters..
Nee, dat vind ik toch echt onwaarschijnlijk.
uuuuh ja.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Maar wat kan zijn 'goede verhaal' dan zijn? Wij waren een model-gezin, ik heb ze vanochtend nog gezien, niks aan de hand, ik kwam thuis iedereen weg?
tja, dat kan natuurlijk ook een interpretatie van de journalist zijn, maar stel dat het de letterlijk woorden vd politie zijn, dat kan ook ofwel betekenen dat ze toen er nog van overtuigd waren dat ze zelf weggegaan is, omdat niets op het tegendeel wees (geen geforceerde deur, geen sporen van een vechtpartij of iets in die aard) ofwel dat ze niet teveel weg willen geven om dat ze ms wel iemand op het oog hebben, maar die ook niet zomaar kunnen oppakken en vasthouden.quote:Ze gaan er dus gewoon vanuit dat ze vertrokken is alleen vragen ze zich af of dat vrijwillig was of niet. (en waar ze zich nu bevinden)
is die hond niet gewoon thuis?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn, de familie had een hond, misschien is ze die gaan uitlaten met haar kinderen en toen onvrijwillig meegenomen oid.
Maar over hond Jack (die dan ook niet thuis moet zijn aangetroffen) wordt ook niets germeld.
Hangt er ook vanaf hoeveel tijd zij had.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn
Anders denk je weer aan onder dwang meegenomen.quote:"maandag niet op haar werk verschenen"
hoe betrouwbaar is die zus? *baantjermode.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed, kleding, gsm whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn, de familie had een hond, misschien is ze die gaan uitlaten met haar kinderen en toen onvrijwillig meegenomen oid.
Maar over hond Jack (die dan ook niet thuis moet zijn aangetroffen) wordt ook niets germeld.
Maar ja, als je dat bericht van die zus leest denken ze toch meer aan een vrijwillig lange-termijn vertrek.
Daar is niets over bekend gemaakt, alleen dat er niemand thuis was.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
is die hond niet gewoon thuis?
was de hond niet gewoon thuis die maandag namiddag toen de man thuiskwam?
Bij een bekende in de auto gestapt?quote:ontvoering door een wildvreemde?
hmm... ik denk niet dat een vrouw met 2 kleine kids een aantrekkelijk, makkelijke prooi is, of het moet om losgeld gaan, en dat lijkt me in dit geval erg onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Bij een bekende in de auto gestapt?
Vanuit huis zonder spullen, of op een moment dat ze al buiten waren (om welke reden dan ook)?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
Denk ik aan teminste.
En die bekende vertelt de politie niet dat ze veilig is (zonder te zeggen waar?)quote:Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Daar is niets over bekend gemaakt, alleen dat er niemand thuis was.
[..]
Bij een bekende in de auto gestapt?
Ik denk niet dat er een reden is om huwelijksproblemen te verzwijgen eerlijk gezegd, dat komt vaak voor dus ik zie het probleem niet. Maar indien hij hen bv mishandelde dan is hij misschien wel huiverig.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:27 schreef milagro het volgende:
stel dat er ernstige huwelijksproblemen waren, ga je als man dat dan verzwijgen?
uuh ja, ms wel als het alleen je vrouw was die verdwenen is, maar ook als je kids weg zijn en je geen idee hebt waar ze zitten?
Het is allemaal strange, de zus ergert zich aan de berichten in de media, terwijl je als je doodsbang bent dat je zus en haar kinderen iets overkomen is je dolblij bent met alle media aandacht die je maar kunt krijgen in de hoop op een teken van leven.quote:je hebt de politie dan toch hard nodig, lijkt me, zij hebben wat meer middelen, bevoegheden dan jij om te zoeken en te onderzoeken.
in principe de hele dag toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoeveel tijd zij had.
[..]
kan best hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:36 schreef Barcelona het volgende:
Als je vlucht uit huis dan neem je spullen mee. Het is heel raar dat dat niet is gebeurd.
Wat mij ook verbaasd is hoe het mogelijk is om anderhalve week ondergedoken te zitten in nederland terwijl je foto in alle kranten staat. Dat kan bijna niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |