abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26394500
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed, kleding, gsm whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn, de familie had een hond, misschien is ze die gaan uitlaten met haar kinderen en toen onvrijwillig meegenomen oid.

Maar over hond Jack (die dan ook niet thuis moet zijn aangetroffen) wordt ook niets germeld.

Maar ja, als je dat bericht van die zus leest denken ze toch meer aan een vrijwillig lange-termijn vertrek.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_26394551
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:16 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn, de familie had een hond, misschien is ze die gaan uitlaten met haar kinderen en toen onvrijwillig meegenomen oid.

Maar over hond Jack (die dan ook niet thuis moet zijn aangetroffen) wordt ook niets germeld.
is die hond niet gewoon thuis?
was de hond niet gewoon thuis die maandag namiddag toen de man thuiskwam?

ontvoering door een wildvreemde?
hmm... ik denk niet dat een vrouw met 2 kleine kids een aantrekkelijk, makkelijke prooi is, of het moet om losgeld gaan, en dat lijkt me in dit geval erg onwaarschijnlijk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 02:21:43 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26394575
quote:
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn
Hangt er ook vanaf hoeveel tijd zij had.
quote:
"maandag niet op haar werk verschenen"
Anders denk je weer aan onder dwang meegenomen.
  donderdag 21 april 2005 @ 02:24:45 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26394627
quote:
Zonder iets weggaan (geld, pasjes, reisdocumenten, speelgoed, kleding, gsm whatever) duidt er idd op dat ze dacht 'even'' met haar kinderen weg te gaan en zo weer terug te zijn, de familie had een hond, misschien is ze die gaan uitlaten met haar kinderen en toen onvrijwillig meegenomen oid.

Maar ja, als je dat bericht van die zus leest denken ze toch meer aan een vrijwillig lange-termijn vertrek.
hoe betrouwbaar is die zus? *baantjermode.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26394630
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:20 schreef milagro het volgende:

is die hond niet gewoon thuis?
was de hond niet gewoon thuis die maandag namiddag toen de man thuiskwam?
Daar is niets over bekend gemaakt, alleen dat er niemand thuis was.
quote:
ontvoering door een wildvreemde?
hmm... ik denk niet dat een vrouw met 2 kleine kids een aantrekkelijk, makkelijke prooi is, of het moet om losgeld gaan, en dat lijkt me in dit geval erg onwaarschijnlijk.
Bij een bekende in de auto gestapt?
  † In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 02:25:27 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26394639
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:

† In Memoriam † donderdag 21 april 2005 @ 02:26:27 #232
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26394654
Denk ik aan teminste.
pi_26394660
Overigens wanneer iemand zomaar opeens de hele dag niet op het werk verschijnt, de kinderen niet op school/creche komen opdagen dan gaat men toch bellen op gegeven moment?
(naar de echtgenoot bv)
pi_26394673
stel dat er ernstige huwelijksproblemen waren, ga je als man dat dan verzwijgen?
uuh ja, ms wel als het alleen je vrouw was die verdwenen is, maar ook als je kids weg zijn en je geen idee hebt waar ze zitten?

je hebt de politie dan toch hard nodig, lijkt me, zij hebben wat meer middelen, bevoegheden dan jij om te zoeken en te onderzoeken.
pi_26394693
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:26 schreef NorthernStar het volgende:
Denk ik aan teminste.
Vanuit huis zonder spullen, of op een moment dat ze al buiten waren (om welke reden dan ook)?
pi_26394738
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Daar is niets over bekend gemaakt, alleen dat er niemand thuis was.
[..]

En die bekende vertelt de politie niet dat ze veilig is (zonder te zeggen waar?)
Oh wacht, je bedoelt een kwaadwillende bekende, die zich als welwillend voordeed en haar een lift aanbood, zou kunnen idd.
Maar dat zou dan een bekende van haar moeten zijn, en niet van hem.
Ik neem aan dat alle bekenden ondervraagd zijn.
Dus het is dan iemand die haar man niet kent of die hij ook kent, maar die dus uitstekend kan liegen, en ergens 3 mensen verborgen houdt tegen hun zin?

Ik zou dan denken als het een bekende is die hij niet kent, aan een vader van een van haar leerlingen of zo, een (ex) minnaar?
Ik neem aan dat de collega's wel bekend zijn bij hem en die ook ondervraagd zijn.

Maar dan nog, een vrouw met 2 kids vasthouden tegen haar zin in, meenemen tegen haar zin in, dan moet het bijna een (ex) minnaar zijn of zo, toch iemand die ze dus in 1e instantie vertrouwde, maar die op de een of andere manier wrok blijkt te koesteren?
pi_26394748
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:27 schreef milagro het volgende:
stel dat er ernstige huwelijksproblemen waren, ga je als man dat dan verzwijgen?
uuh ja, ms wel als het alleen je vrouw was die verdwenen is, maar ook als je kids weg zijn en je geen idee hebt waar ze zitten?
Ik denk niet dat er een reden is om huwelijksproblemen te verzwijgen eerlijk gezegd, dat komt vaak voor dus ik zie het probleem niet. Maar indien hij hen bv mishandelde dan is hij misschien wel huiverig.
quote:
je hebt de politie dan toch hard nodig, lijkt me, zij hebben wat meer middelen, bevoegheden dan jij om te zoeken en te onderzoeken.
Het is allemaal strange, de zus ergert zich aan de berichten in de media, terwijl je als je doodsbang bent dat je zus en haar kinderen iets overkomen is je dolblij bent met alle media aandacht die je maar kunt krijgen in de hoop op een teken van leven.

Komt die Claudia jou ook niet ergens bekend voor?
Ik heb het idee dat ik die foto vaker heb gezien maar dan een paar jaar geleden.
pi_26394757
Als je vlucht uit huis dan neem je spullen mee. Het is heel raar dat dat niet is gebeurd.
Wat mij ook verbaasd is hoe het mogelijk is om anderhalve week ondergedoken te zitten in nederland terwijl je foto in alle kranten staat. Dat kan bijna niet.
pi_26394796
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:21 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hangt er ook vanaf hoeveel tijd zij had.
[..]
in principe de hele dag toch?
haar man ging naar zijn werk die dag en al zou hij met de lunch thuis komen, dan nog heb je een aantal uur, hell, 1 uur is meer dan genoeg om wat spullen bij elkaar te snaaien, zeker met kids ga je niet zonder iets de deur uit, of er moet sprake zijn van op dat moment dreigend geweld.... maar de man was op zijn werk... of de man liegt en zij is in het weekend midden in een gewelddadige ruzie al weggelopen, zonder iets dan dus, maar dan zouden buren toch ws wel iets gehoord hebben, lijkt me.. of die moeten ook toevallig niet thuis geweest zijn... maar dan nog , ik bedoel een oversture wegrennnende moeder met 2 kids, dat valt toch wel op....zijn het de buren niet, dan toch wel de overburen of iemand in de straat?

en dan is ze naar een bekende gerend, of ze zwerft nog rond, en beide lijkt me onwaarschijnlijk, omdat ze dan toch wel al gevonden zouden zijn, of tenminste gemeld zou zijn door die bekende, dat ze okay is en de kids ook.
  donderdag 21 april 2005 @ 02:41:07 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26394802
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:36 schreef Barcelona het volgende:
Als je vlucht uit huis dan neem je spullen mee. Het is heel raar dat dat niet is gebeurd.
Wat mij ook verbaasd is hoe het mogelijk is om anderhalve week ondergedoken te zitten in nederland terwijl je foto in alle kranten staat. Dat kan bijna niet.
kan best hoor.
pi_26394814
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:
de zus ergert zich aan de berichten in de media, terwijl je als je doodsbang bent dat je zus en haar kinderen iets overkomen is je dolblij bent met alle media aandacht die je maar kunt krijgen
Dat is inderdaad ook zeker vreemd.
  donderdag 21 april 2005 @ 02:43:24 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26394823
ik verdenk die zus ook, misschien is ze wel verliefd op de man van haar zus.
pi_26394832
Claudia komt me heel bekend voor, inderdaad Cosma, al weet ik niet waarvan ook.
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag "die ken ik"... maar goed, ik gooide dat op "ze lijkt op iemand die ik ken van tv of zo"
  donderdag 21 april 2005 @ 02:46:15 #244
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26394856
ik heb zo'n schier gevoel dat wij uren aan politiewerk gaan inkorten.
pi_26394879
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:42 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook zeker vreemd.
dat is heel vreemd en scherp van Cosma, je kan niet genoeg media aandacht krijgen, als je zus en je kleine nichtjes spoorloos zijn... dan maar roddels, alsof je daar mee zit op zo'n moment

ik voelde me al schuldig over mijn wilde theorie, maar ik ben niet de enige zie ik nu die die optie open houdt ook... het is zo vreemd allemaal
pi_26394880
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:34 schreef milagro het volgende:

Oh wacht, je bedoelt een kwaadwillende bekende, die zich als welwillend voordeed en haar een lift aanbood, zou kunnen idd.
Zoiets? Een weirdo bekende die het al jaren in zijn hoofd had dat de moeder met hem flirtte oid?
quote:
Maar dat zou dan een bekende van haar moeten zijn, en niet van hem.
Ik neem aan dat alle bekenden ondervraagd zijn.
Ok, maar het begrip 'bekende' is vaag hoor.

Overigens, de buren kenden het gezin nauwelijks, terwijl imo een moeder met kleine kinderen (en hond) toch al gauw contact legt vanwege die kids/hond.
Misschien mocht de moeder niet zoveel uithuizig zijn, de vader schreef op schoolsite: "uitgaan is er niet meer bij" misschien werd ze tamelijk strak gehouden en wilde vaders zelf eigenlijk zolangzamerhand wel af en toe de kroeg weer eens induiken?
quote:
Dus het is dan iemand die haar man niet kent of die hij ook kent, maar die dus uitstekend kan liegen, en ergens 3 mensen verborgen houdt tegen hun zin?

Ik zou dan denken als het een bekende is die hij niet kent, aan een vader van een van haar leerlingen of zo, een (ex) minnaar?
Ik neem aan dat de collega's wel bekend zijn bij hem en die ook ondervraagd zijn.
Ik denk niet dat een collega daar toevallig rondreed, misschien een vage bekende van haar uit een winkel of whatever, die ze na een loopje met de hond een rit naar huis aanbood?
quote:
Maar dan nog, een vrouw met 2 kids vasthouden tegen haar zin in, meenemen tegen haar zin in, dan moet het bijna een (ex) minnaar zijn of zo, toch iemand die ze dus in 1e instantie vertrouwde, maar die op de een of andere manier wrok blijkt te koesteren?
Mja, en dan moet diegene haar ook nog net op straat aantreffen, dus dat lijkt me eigenlijk uitgesloten.

Ik denk dat of die vader liegt, of zij was echt in de war (nav wat probs met vaders) en is in een opwelling vertrokken zodra de vader de straat uitreed.
  donderdag 21 april 2005 @ 02:51:10 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26394901
ik vind wel een beetje dat het een soort msn-achtig doktersromannetje gaat worden, met al die haast romantische insinuaties. beetje "de moeder is de wens van de gedachte"
pi_26394913
Een (ex) minnaar, daar kan natuurlijk mee afgesproken zijn, Cosma, dus geen toevallige ontmoeting.
Ms heeft hij aangeboden haar en de kids die ochten op te halen, naar werk/creche te brengen en is dat dus anders gelopen dan zij vermoedde...zij dacht iets uit te praten of netjes te beëindigen en hij werd kwaad, of was met voorbedachte rade die ontmoeting ingegaan.

Als zij in de war plots het huis verlaten heeft, zonder iets, zonder bij bekenden aan te kloppen, dan zou ze toch al lang opgemerkt zijn?
pi_26395004
Oh ik realiseer me net ook dat ze enkel op dinsdag en vrijdag les geeft op de school in L'dam dus die maandag hoefde ze nergens heen, behalve dan de oudste naar school brengen?

Als zo'n kindje dan niet komt opdagen op school, dan belt de school eerst naar huis, om een uur of tien, krijgen ze geen gehoor, dan bellen ze toch naar "noodnummer 2" en dat is papa of oma toch?

althans zo werkt dat bij mijn kids school, mijn nummer thuis als 1, mobiel 2, oma 3, opa 4 etc etc.
  donderdag 21 april 2005 @ 03:05:10 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26395016
quote:
Op donderdag 21 april 2005 03:03 schreef milagro het volgende:
Oh ik realiseer me net ook dat ze enkel op dinsdag en vrijdag les geeft op de school in L'dam dus die maandag hoefde ze nergens heen, behalve dan de oudste naar school brengen?

Als zo'n kindje dan niet komt opdagen op school, dan belt de school eerst naar huis, om een uur of tien, krijgen ze geen gehoor, dan bellen ze toch naar "noodnummer 2" en dat is papa of oma toch?

althans zo werkt dat bij mijn kids school, mijn nummer thuis als 1, mobiel 2, oma 3, opa 4 etc etc.
etc=papa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')