In die categorie kun je de actie van deze SP'er wel plaatsen jaquote:
Jan Peter in een commandotrui met een NL vlaggetje op zijn mouwquote:Op woensdag 13 april 2005 17:16 schreef robh het volgende:
Morgen Wilders in Karl Kani?
Ik denk Hirsi Ali met hoofddoek.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:16 schreef robh het volgende:
Morgen Wilders in Karl Kani?
dat kunnen ze wel, in Nederland is de grootse groothandelaar gestopt met de verkoop... de media heeft hun de nek omgedraaid met de term ' Lonsdale jongeren"quote:Op woensdag 13 april 2005 13:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Pubers kunnen een merk niet in diskrediet brengen, 'verstandige' mensen met aanzien in welke vorm dan ook, daarentegen wel...
Lonsdale heeft net zoveel met extremisme te maken als een kaal hoofd..
tís altijd de schuld van de media, makkelijk scorenquote:Op donderdag 14 april 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel, in Nederland is de grootse groothandelaar gestopt met de verkoop... de media heeft hun de nek omgedraaid met de term ' Lonsdale jongeren"
als , Foute mensen die meteen in een hokje geplaatst worden.
dat geeft ook te denken. iedereen in een hokje, en je kunt ze aanwijzen, en veroordelen, niet goed
zo is t ook, ophitsen voor t publiek.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:35 schreef Re het volgende:
[..]
tís altijd de schuld van de media, makkelijk scoren, gelukkig maar
Zolang de meeste media zichzelf blijven zien als objectieve brengers van het nieuws blijft kritiek gerechtvaardigd...quote:Op donderdag 14 april 2005 01:35 schreef Re het volgende:
[..]
tís altijd de schuld van de media, makkelijk scoren, gelukkig maar
maar dat is niet meer, sensatie moord en doodslag , daar scoor je mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zolang de meeste media zichzelf blijven zien als objectieve brengers van het nieuws blijft kritiek gerechtvaardigd...
het is dan ook niet een heel klein beetje de schuld van de target groep natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2005 01:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zolang de meeste media zichzelf blijven zien als objectieve brengers van het nieuws blijft kritiek gerechtvaardigd...
Ze hebben al jaren last van het imago dat ze tegen wil en dank hebben gekregen. Dat was al ver voor iemand de jeukterm "Lonsdalejongeren" bedacht.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat kunnen ze wel, in Nederland is de grootse groothandelaar gestopt met de verkoop... de media heeft hun de nek omgedraaid met de term ' Lonsdale jongeren"
als , Foute mensen die meteen in een hokje geplaatst worden.
dat geeft ook te denken. iedereen in een hokje, en je kunt ze aanwijzen, en veroordelen, niet goed
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze hebben al jaren last van het imago dat ze tegen wil en dank hebben gekregen. Dat was al ver voor iemand de jeukterm "Lonsdalejongeren" bedacht.
Het is als merk het meest kutte wat je kan overkomen lijkt me. Geassocieerd worden met een groep, politieke richting waar je niks mee te maken wilt hebben. Maar als die kaalkopjes (ook een generalisatie maar goe) an masse Lonsdap gaan dragen kan zowel het merk als de media daar weinig tegen doen.
Als ze zichzelf zouden uitdossen met Albert Hein parafernalia (vanwege de afkorting) dan waren het "Appiejongeren" geweest.
Beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Toen ik de kop las dacht ik: eindelijk iemand die doorheeft dat deze discussie niet over merken moet gaan, dat niet elke Lonsdale-drager een racist etc. Goed statement dacht ik nog.
Maar ze wilde alleen maar de jongeren in verwarring brengen...![]()
Toen waren gabbers (nog) niet racistisch. Heeft hier dus weinig mee te maken.quote:Op donderdag 14 april 2005 02:23 schreef Killer_Mom het volgende:
Austrailian. ook zoiets, daar hoor je nu\ ik niks meer van.
ook een tijdperk.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |