abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2005 @ 12:37:08 #1
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26192763
quote:
SP-Kamerlid in Lonsdale shirt.

SP-Kamerlid Krista van Velzen droeg gisteren in de Tweede Kamer een felgekleurd Lonsdale-shirt. Het kledingmerk is populair bij rechts-extremistische jongeren.

Van Velzen maakt zich druk over de toename van extreem rechts in Nederland. "Lonsdale wordt nu gebruikt als een soort van uniform door die jongeren. Ik wil ze met mijn actie in verwarring brengen als ze zien dat ook een Kamerlid hierin loopt."

Wat een stom wijf zeg.

Die Lonsdale types lezen volgens mij niet eens kranten, om over het kijken van een journaal nog maar te zwijgen. Ik ben benieuwd hoe mevrouw Van Velzen denkt dat ze die jongeren kan verwarren en zodoende het dragen van Lonsdale ontmoedigen.

Mensen als Van Velzen kunnen beter huisvrouw blijven en voor hun gezin zorgen, in plaats van zich belachelijk te maken in 's lands politiek. Alsjeblieft zeg...
pi_26192803
Ha ha als die lonsdalers geen kranten lezen maarwel plaatjes kijken gaat de sp op deze manier proberen om stemmen te winnen.
pi_26192825
Ach, toont maar weer eens dat niet iedereen die in lonsdale rondlooptrascist is, ook iets waar wel aandacht aan besteedt mag worden.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 13 april 2005 @ 12:40:25 #4
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26192850
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:38 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha als die lonsdalers geen kranten lezen maarwel plaatjes kijken gaat de sp op deze manier proberen om stemmen te winnen.
Inderdaad. Lonsdale jeugd zal niet eens zien dat het een Lonsdale shirt is wat ze aanheeft, omdat het in de meest belachelijke hippie kleuren gemaakt is.

Van Velzen, muts, als je iets wil doen doe het goed en trek dan kistjes met witte veters, spijkerbroek met opgerolde pijpen, Lonsdale sweater en bomberjack aan.
  woensdag 13 april 2005 @ 12:42:12 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_26192889
Toen ik de kop las dacht ik: eindelijk iemand die doorheeft dat deze discussie niet over merken moet gaan, dat niet elke Lonsdale-drager een racist etc. Goed statement dacht ik nog.

Maar ze wilde alleen maar de jongeren in verwarring brengen...
  woensdag 13 april 2005 @ 12:42:42 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_26192905
Nou ik vind het wel op zich een goede actie, maar idd wel wat flauwtjes.
Tis wel jammer dat Krista van Velzen hier mee aan komt kakken, want dat is gewoon een stom wief, maar de actie an sich is dus wel oke .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 13 april 2005 @ 12:42:56 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26192913
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef BrauN het volgende:

[..]

Wat een stom wijf zeg.

Die Lonsdale types lezen volgens mij niet eens kranten, om over het kijken van een journaal nog maar te zwijgen. Ik ben benieuwd hoe mevrouw Van Velzen denkt dat ze die jongeren kan verwarren en zodoende het dragen van Lonsdale ontmoedigen.

Mensen als Van Velzen kunnen beter huisvrouw blijven en voor hun gezin zorgen, in plaats van zich belachelijk te maken in 's lands politiek. Alsjeblieft zeg...
Ja, haha.

Je kan beter lekker achter je computertje zitten kankeren en nooit een poot uitsteken, dan ben je pas een held .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_26192917
Juist een goede actie. Rechts-radicale jongeren hebben het merk min of meer tot hun merk gemaakt, o.m. tot afgrijzen van de importeur in Nederland. Prima zaak dat een Kamerlid laat zien dat radicaal rechts niet het alleenrecht heeft op Lonsdale.

http://www.lonsdalelovesallcolours.nl/
  woensdag 13 april 2005 @ 12:43:25 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_26192927
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Toen ik de kop las dacht ik: eindelijk iemand die doorheeft dat deze discussie niet over merken moet gaan, dat niet elke Lonsdale-drager een racist etc. Goed statement dacht ik nog.
Die hoop koesterde ik ook even.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 13 april 2005 @ 12:43:41 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_26192941
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Kozzmic het volgende:
Juist een goede actie. Rechts-radicale jongeren hebben het merk min of meer tot hun merk gemaakt, o.m. tot afgrijzen van de importeur in Nederland. Prima zaak dat een Kamerlid laat zien dat radicaal rechts niet het alleenrecht heeft op Lonsdale.
Oorspronkelijk werd Lonsdale vooral gedragen door negers .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 13 april 2005 @ 12:44:43 #11
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew İ
pi_26192969
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Falco het volgende:

Die hebben ook al geen smaak

Nou ja, leuke actie
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 13 april 2005 @ 12:46:16 #12
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26193020
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, haha.

Je kan beter lekker achter je computertje zitten kankeren en nooit een poot uitsteken, dan ben je pas een held .

Heb ik gekozen voor het beroep van politicus? Neen. Lul niet dom.
  woensdag 13 april 2005 @ 12:48:23 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26193087
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef BrauN het volgende:

[..]

Okee, maak dat wijf dan maar lekker belachelijk.

De gehele politieke top maakt zich dagelijks volstrekt belachelijk met allerhande stupide oorzaak-gevolg verbanden in die hele Lonsdale-zaak en meten de hele tijd met twee maten, maar een jongedame die gewoon een statement wil maken, dat dit hele merk het probleem an sich niet is moeten we helemaal afbranden.

Netjes.
pi_26193097
Die Lonsdalers weten niet eens van welke partij ze is. Hoogstens hun ouders zullen dat snappen en nu denken: "Ach als zelfs Tweedekamerleden in Lonsdale lopen waarom mijn kind dan niet".

Wat een dom iemand
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 13 april 2005 @ 12:50:47 #15
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26193154
quote:

Dat is hetzelfde. Ze wil de jongeren in verwarring brengen door te laten zien dat niet iedereen in Lonsdale een racist is.

Volgens mij kunnen jullie er niet zo goed tegen dat het een SP'er is die dit doet.
  woensdag 13 april 2005 @ 12:50:57 #16
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_26193157
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:48 schreef Tikorev het volgende:
Die Lonsdalers weten niet eens van welke partij ze is.
Is dat relevant dan?
pi_26193190
Iedereen heeft het altijd over de extreem rechtse Lonsdale-jongeren. Lonsdale is gewoon een merk. Dus ik weet niet wat er fout aan is. Misschien komt Wouter Bos een keer in het Baco-Boy / BrEeZaH merk Von Dutch de 2e kamer binnen lopen.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 13 april 2005 @ 12:51:47 #18
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_26193194
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Falco het volgende:

[..]

hahaha dat valt me ook elke keer op als ik die kleren in de winkel zie hangen... het is hiphop/negerkleding.... dom volk dat daar een nsdap associatie mee heeft
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 13 april 2005 @ 12:53:20 #19
103968 DracoAkaIk
Goddess-fanclubvoorzitter
pi_26193234
Morge heeft ze een nike t-shirt aan... kan nie wachten om dat artikel te lezen :S
wat een heisa om een kledingmerk zeg.....

Waarom is er geen donker iemand die het kleding merk nsdap uitbrengt
kijken of het dan nog veel gedragen worden... Verzin er een leuk afkorting bij..
Volgens mij wordt da wereld wijd rete goed verkocht....
Tis maar een idee hoor
Ik geloof heilig in het Ik-isme
  woensdag 13 april 2005 @ 12:53:49 #20
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_26193242
quote:

Dat dacht ik ook. Toen ik zag dat het een SP-er was, dacht ik eindelijk iets goeds van de SP. Maar die hoop werd weer snel de grond in getrapt toen die doos haar mond open deed. Jammer, weer een politica die niet weet waar het om gaat en de bevolking misleidt.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_26193260
Onze aandachtsgeile van Velzen, die zich ook al onsterflijk belachelijk maakte in Canada windt zich nu weer op over non-items als een vergankelijk kledingmerk, wat totaal losstaat van de ideen die sommigen eraan hangen.
Chapeau!
Komt ze morgen ion Karl Kani tenue, danwel een bomber met turkse of marokkaanse vlag, of is het dan ineens stigmatisatie?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 13 april 2005 @ 12:54:41 #22
101249 Chriz2kloon
Lik mijn pilske!
pi_26193262
Kutnazi !
}:|
:{
:)
:D
  woensdag 13 april 2005 @ 12:56:25 #23
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26193298
Ok, het naïeve mensje heeft het dan misschien als ludiek statement bedoeld, maar alsjeblieft, laat ze zich bezighouden met politiek in plaats van kinderachtige acties als deze.
pi_26193351
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef BrauN het volgende:
Ok, het naïeve mensje heeft het dan misschien als ludiek statement bedoeld, maar alsjeblieft, laat ze zich bezighouden met politiek in plaats van kinderachtige acties als deze.
Jaja...

Het is duidelijk dat de extreem-rechtse gastjes hier zich danig op hun pik voelen getrapt door Van Velzen. Wat dat betreft is de actie al een dik succes!
pi_26193361
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef BrauN het volgende:

[..]

nee, daar heb je niet voor gekozen. Maar je kan WEL je eigen verantwoordelijkheid nemen. Iets wat men niet meer schijnt te kennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')