Wat een stom wijf zeg.quote:SP-Kamerlid in Lonsdale shirt.
SP-Kamerlid Krista van Velzen droeg gisteren in de Tweede Kamer een felgekleurd Lonsdale-shirt. Het kledingmerk is populair bij rechts-extremistische jongeren.
Van Velzen maakt zich druk over de toename van extreem rechts in Nederland. "Lonsdale wordt nu gebruikt als een soort van uniform door die jongeren. Ik wil ze met mijn actie in verwarring brengen als ze zien dat ook een Kamerlid hierin loopt."
Inderdaad. Lonsdale jeugd zal niet eens zien dat het een Lonsdale shirt is wat ze aanheeft, omdat het in de meest belachelijke hippie kleuren gemaakt is.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:38 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha als die lonsdalers geen kranten lezen maarwel plaatjes kijken gaat de sp op deze manier proberen om stemmen te winnen.
Ja, haha.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat een stom wijf zeg.
Die Lonsdale types lezen volgens mij niet eens kranten, om over het kijken van een journaal nog maar te zwijgen. Ik ben benieuwd hoe mevrouw Van Velzen denkt dat ze die jongeren kan verwarren en zodoende het dragen van Lonsdale ontmoedigen.
Mensen als Van Velzen kunnen beter huisvrouw blijven en voor hun gezin zorgen, in plaats van zich belachelijk te maken in 's lands politiek. Alsjeblieft zeg...
Die hoop koesterde ik ook even.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Toen ik de kop las dacht ik: eindelijk iemand die doorheeft dat deze discussie niet over merken moet gaan, dat niet elke Lonsdale-drager een racist etc. Goed statement dacht ik nog.
Oorspronkelijk werd Lonsdale vooral gedragen door negersquote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Kozzmic het volgende:
Juist een goede actie. Rechts-radicale jongeren hebben het merk min of meer tot hun merk gemaakt, o.m. tot afgrijzen van de importeur in Nederland. Prima zaak dat een Kamerlid laat zien dat radicaal rechts niet het alleenrecht heeft op Lonsdale.
Die hebben ook al geen smaakquote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Falco het volgende:
Oorspronkelijk werd Lonsdale vooral gedragen door negers.
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, haha.
Je kan beter lekker achter je computertje zitten kankeren en nooit een poot uitsteken, dan ben je pas een held.
Okee, maak dat wijf dan maar lekker belachelijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
Heb ik gekozen voor het beroep van politicus? Neen. Lul niet dom.
Dat is hetzelfde. Ze wil de jongeren in verwarring brengen door te laten zien dat niet iedereen in Lonsdale een racist is.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Toen ik de kop las dacht ik: eindelijk iemand die doorheeft dat deze discussie niet over merken moet gaan, dat niet elke Lonsdale-drager een racist etc. Goed statement dacht ik nog.
Maar ze wilde alleen maar de jongeren in verwarring brengen...![]()
Is dat relevant dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:48 schreef Tikorev het volgende:Die Lonsdalers weten niet eens van welke partij ze is.
hahaha dat valt me ook elke keer op als ik die kleren in de winkel zie hangen... het is hiphop/negerkleding.... dom volk dat daar een nsdap associatie mee heeftquote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Oorspronkelijk werd Lonsdale vooral gedragen door negers.
Dat dacht ik ook. Toen ik zag dat het een SP-er was, dacht ik eindelijk iets goeds van de SP. Maar die hoop werd weer snel de grond in getrapt toen die doos haar mond open deed. Jammer, weer een politica die niet weet waar het om gaat en de bevolking misleidt.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar ze wilde alleen maar de jongeren in verwarring brengen...![]()
Jaja...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef BrauN het volgende:
Ok, het naïeve mensje heeft het dan misschien als ludiek statement bedoeld, maar alsjeblieft, laat ze zich bezighouden met politiek in plaats van kinderachtige acties als deze.
nee, daar heb je niet voor gekozen. Maar je kan WEL je eigen verantwoordelijkheid nemen. Iets wat men niet meer schijnt te kennen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
Heb ik gekozen voor het beroep van politicus? Neen. Lul niet dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |