Dus als AHA had gehoorzaamd naar het ziekelijke Fascisme van jouw geloof, was er niks gebeurt.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Hirsi Ali Mohammed geen Pedofiel noemde en als Hirsi ALi geen Koran heeft gebruikt op blote meisjes kon Hirsi ALi met een gerust hart ergens anders wonen![]()
quote:Allemaal leuk en aardig, maar ik wil geld zien. 9 ton weg, met belastinggeld betaald, hoe krijg je dit terug?
Hooliganquote:Op woensdag 13 april 2005 12:40 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dus als AHA had gehoorzaamd naar het ziekelijke Fascisme van jouw geloof, was er niks gebeurt.
Dat zeg je in principe....
Achterlijke
Het gaat over AHA, dus dat is vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:40 schreef Labtech het volgende:
maw, je zeikt, en je weet niet eens waarover
Dus jij kunt aantonen, aan de hand van een presentielijst, dat ze dat niet doet? Of brul je maar wat en ben je het er niet mee eens dat ze een film maakt.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:39 schreef Meki het volgende:
[..]
ze moet haar werk doen - ze moet het werk doen als Volkstegenwoordiger en geen films maken
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Meki het volgende:
als ze geen onzin en geen zomaar dingen roept die niet kunnen was er niks aan de hand
ze moet zich gedragen als Wilders
Qua leningen heb ik idd weinig kennis. Waar het mij om gaat is dat Ayaan best mag meebetalen, en dat de belastingbetalers hier absoluut niets van merken.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:40 schreef Labtech het volgende:
[..]
1) wie zegt dat die waarde van huis niet gewoon met een hypotecaire lening is gedekt? Oftewel wie zegt er dat de schatkist daadwerkelijk 9 ton euros kwijt is ?
2) Al zou dat toch zo zou zijn, dan is er dus een pand met een huidge waarde van 9 ton in staatsbezit gekomen, als je bekijkt wat de vastgoedmarkt doet, kun je er gevoegelijk vanuit gaan dat het over, zeg, 10 jaar, bijna het dubbele waard zou zijn. Dat haal je niet met rente als je die 9 ton op de bank zet...
maw, je zeikt, en je weet niet eens waarover
Voor de laatste keer eikel: ZE HEEFT GEEN DINGEN GEZEGD DIE NIET KUNNEN.quote:als ze geen onzin en geen zomaar dingen roept die niet kunnen was er niks aan de hand
volgens jou nietquote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef Labtech het volgende:
[..]
Voor de laatste keer eikel: ZE HEEFT GEEN DINGEN GEZEGD DIE NIET KUNNEN.
Nou nou.. Wat roept ze dan wat kan?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Meki het volgende:
als ze geen onzin en geen zomaar dingen roept die niet kunnen was er niks aan de hand
neequote:
Misschien is dat ook niet de bedoeling Einstein.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:31 schreef TimmyAsd het volgende:
krijg je niet meer terug.
En die 75 procent ben jij in je uppie zeker?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:45 schreef Meki het volgende:
[..]
volgens jou niet
maar volgens 75 % van de Nederlandse bevolking wel![]()
Maar dat mohammed met een 9 jarig meisje trouwde is toch echt waar? En dat noemen ze nog altijd pedofielie... En als dat zo is. Heb je het recht dat te zeggen. Zo gaat dat in ons westen.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Hooligan
het beschermen van bedreigde volksvertegenwoordiger is iets wat we zullen moeten betalen. Als je daar problemen mee hebt moet je gaan schelden op degenen die voor de dreigementen zorgen, en niet zeiken op de bedreigden. Bovendien betaalt AHA ook belasting, en naar alle waarschijnlijkheid,ik heb nl nog geen bewijs gezien, ook gewoon huur.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:43 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Qua leningen heb ik idd weinig kennis. Waar het mij om gaat is dat Ayaan best mag meebetalen, en dat de belastingbetalers hier absoluut niets van merken.
Zolang dit niet gebeurd, heb ik recht van spreken en zeker ook recht van zeuren. Wie zijn billen brand, moet ook op de blaren zitten. Iig iets in die trend
Iemand van 40+ die een meisje jonger dan 10 neukt en z`n vrienden aanraadt om hetzelfde te doen wordt hier een pedofiel genoemt ja. Dat jij dergelijke TBS`ers niet wilt vergelijken met jouw profeet dat is jouw probleem maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:45 schreef Meki het volgende:
[..]
nee
maar Wilders noemt een profeet geen pedofiel en dat doet de Mediageile Hirsi wel
quote:olgens jou niet
maar volgens 75 % van de Nederlandse bevolking wel
Die bescherming is ook niet het punt. Beveilig het, en doe het goed. Geen enkel probleem. Imo staat huisvesting daarbuiten.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:47 schreef Labtech het volgende:
het beschermen van bedreigde volksvertegenwoordiger is iets wat we zullen moeten betalen.
Hirsi Ali neemt alleen de Koran door - en de Talmoed die neemt ze niet door en daar staan veel erge dingen op zoals Wie niet joods is is niet Menselijkquote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Vooroordeel geen bron en geen bewijs En dat noemen ze nog altijd pedofielie... En als dat zo is. Heb je het recht dat te zeggen. Zo gaat dat in ons westen.
Maar het is zo gemakkelijk te zeggen dat het onzin is. Want het tenslotte een aantoonbaar feit, dat je religie schots en scheef staat. Dat valt niet te verkroppen. Dus iemand die zoiets zegt moet dood...
Het is hetzelfde als het Incest-verhaal van Adam en Eva met Kain en Abel...
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:48 schreef robh het volgende:
Inmiddels is hij al 1640 en zij 1610 jaar oud, DaveHarris. Laat ze toch lekker hun gang gaan![]()
omdat je anders een Miljoen moslims discrimineert erbijquote:Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef clowncloon het volgende:
Meki, mag ik vragen waarom uberhaupt kritiek op de persoon mohammed niet door de beugel kan?
Hoe leg jij dan die 'relatie' uit en zijn oorlogzuchtig verleden en machthebberij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |