abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26215184
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:35 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg, gaat allemaal breulsen iteejer eens helpen met die serverts, dan hoeven die tweakjes ook niet steeds hun honk te verlaten. Er is vast nog wel wat achterstallige querieoptimalisatie ofzo.
Ik wil daar best mee helpen als dat vanuit mijn eigen luie stoel kan.
Daarvoor zouden ze src inclusief enige voorbeelddata aan mij moeten overdragen en dat zie ik ze toch niet doen.
pi_26215231
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:29 schreef RiDo78 het volgende:
Haan noemt blijkbaar alleen de meiden op waar hij intresse in had ;-) Ben je niet benieuwd of hij jouw daarbij telt?
Nou ik bedoelde er ook van die vrouwelijke personen met hoofddoekje's burka's en dekzeilen over het hoofd, tja zijn ook meiden, geen types die je Henk noemt altans,

en tuurlijk, ijs is wel beetje m'n vriendinnetje hoor
wat nou ei, ik was het eerst !
pi_26215232
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:14 schreef cazizz het volgende:
ik heb nog 2 vrouwelijke collega's op de afdeling, 1 is programmeur en de andere is me baas
Een hond heeft een baas is mij altijd vertelt. Normale mensen hebben geen "baas".
  donderdag 14 april 2005 @ 10:18:34 #254
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_26215926
Maar zijn er nou lekkere wijven in de IT of was dat niet de stelling?
[<knip Censuur op Fok!>]
  donderdag 14 april 2005 @ 11:48:20 #255
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_26218018
Oke stormloop topic zo te zien , wat kan jou het interesseren dat ze raar kijken ? doe gewoon wat je leuk vind
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_26218102
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef nossio het volgende:
Die zijn er echt niet gewoon, toen ik nog op die opleiding zat (inmiddels gelukkig klaar) zaten er ook een aantal meisjes/vrouwen bij mij in de klas en ook aan aantal in parallelklassen. Wat een sneue graftakken allemaal. Ongelofelijk, er was er zelfs 1 waarvan ik niet zeker wist dat het een meisjes was totdat ik zag dat hij/zij/whatever tieten had (Kleed je verdomme dan ook niet als een kerel!).
pi_26218115
quote:
Op donderdag 14 april 2005 10:18 schreef nossio het volgende:
Meer dan in de bouw lijkt me.

Tegenwoordig is ICT iets meer dan alleen onder het bureau kruipen
pi_26218133
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:51 schreef LSS het volgende:

[..]

Die zijn er echt niet gewoon, toen ik nog op die opleiding zat (inmiddels gelukkig klaar) zaten er ook een aantal meisjes/vrouwen bij mij in de klas en ook aan aantal in parallelklassen. Wat een sneue graftakken allemaal. Ongelofelijk, er was er zelfs 1 waarvan ik niet zeker wist dat het een meisjes was totdat ik zag dat hij/zij/whatever tieten had (Kleed je verdomme dan ook niet als een kerel!).
lol, jij zag er zeker uit als een volwassen goed gebouwde kerel.Of moesten ze bij jou ook ff checken of je toevallig geen erwten onder je shirt had.
pi_26220835
quote:

[..]

die zijn er echt niet gewoon, oh jawel hoor, zijn er niet veel, maar sommige, word je wel vrolijk van
wat nou ei, ik was het eerst !
  donderdag 14 april 2005 @ 13:48:57 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26220904
quote:

[..]

De ervaringen van je opleiding zie je nu als representatief voor de gehele it-wereld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')