I volunteer!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:12 schreef Alicey het volgende:
en dictatuur naar mijn ideen lijkt mij anders ook niet slecht. Ik houd alleen zelf niet zo van staatshoofd zijn, dus zou ik dat al moeten gaan uitbesteden.
Heb je die ook met pure chocolade?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Of ik stuur je mijn overheerlijke en knapperige boterbiscuits, rijk gevuld met melkchocolade (), op per postduif?
Mooi, dan zijn we er al bijna. We hoeven alleen nog maar even een staatsgreep en een promotie-campagne te plannen, en we zijn praktisch klaar met de revolutie.quote:
DAt weet ik, ik ben menigmaal naar het benzinestation gegaan voor precies datgene waar ik op dat moment behoefte aan had terwijl de winkels dicht waren.quote:
quote:
Benzinestations zijn inderdaad erg handig daarvoor.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
DAt weet ik, ik ben menigmaal naar het benzinestation gegaan voor precies datgene waar ik op dat moment behoefte aan had terwijl de winkels dicht waren.
Benzinestations zijn goed![]()
Schaapje is PSV-fan?quote:
Jessica Rabbitquote:
Wat zei je?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:09 schreef SingleCoil het volgende:
ik hou niet van voetballen maar om nou te zeggen dat het slecht is voor je hersenen...van masturbatie wordt je doof...
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:19 schreef SingleCoil het volgende:
idd. Anders zou je het einde van de zin niet eens meer kunnen le34tferfz-0w9ers0nds0dun fsdfc.,.sdf0w8ejrscdk00wejsdfer,,dfg,,...
En ik moet morgen om 9 uur in Apeldoorn zijn. Maar het voetbal is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen gaat maar naar bed.Terwijl ik morgen vrij heb!
van mij mag het hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef gr8w8 het volgende:
SPANNEND! Penaltys! Ow.....
Kud. Verkeerde slowchat.
quote:Op woensdag 13 april 2005 23:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga ook maar naar bed. Met die voetballiefhebbers wil ik ècht niet praten!
Hier zijn R&P zaken slechts lichamelijke stoffenquote:Op woensdag 13 april 2005 23:58 schreef gr8w8 het volgende:
Kud. Verkeerde SC. Dit is niet de SC van R&P.
Héérlijk he!quote:Op donderdag 14 april 2005 00:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hier zijn R&P zaken slechts lichamelijke stoffen![]()
Ik wil wel een partijtje tegen je zeuren hoor, eventueel.quote:Op donderdag 14 april 2005 01:27 schreef livEliveD het volgende:
Vind ik wel. Gejammer van die hormonen kwekers is niks voor mij
Ik heb wel last van mood swings trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op donderdag 14 april 2005 07:31 schreef Alicey het volgende:
Ik wil wel een partijtje tegen je zeuren hoor, eventueel.
Je weet het even niet he?quote:Op donderdag 14 april 2005 08:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Doe maar niet
Lijkt me supertof
Nee![]()
Jipie
*knuffel* *kroel* goedemorgen![]()
Grrrrrr![]()
![]()
![]()
Poehee, drukke dagen!quote:Op donderdag 14 april 2005 08:33 schreef livEliveD het volgende:
Nee idd. Straks naar de kapper. Ff naar me ouders. Pak strijken. Pak aantrekkenWeer terug naar Amsterdam. Misschien een foto maken voor in US en dan morgen een bruiloft.
Dat is mooi meegenomen!quote:Ik had nog een auto nodig en nu doe ik mee aan de 3 dagen testrit van Opel. Vandaag even bellen maar met een beetje geluk heb ik vanaf vandaag tot en met zaterdag een gratis auto tot 200 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |