Ik vind hem heel mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 20:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Nog een poging iets met 3 te vinden ...
[afbeelding]
Ik denk dat het leuker is als je het hele bakje er om heen weg laat, en dus alleen de aardbeien en de yoghurt op de foto probeert te laten komen. Alleen moet je dan proberen te vermijden dat het witte van de yoghurt iets raars wordt. Het kan namelijk op papier lijken en dan is het leuke van de foto weg.. Tja, vraag mij niet hoe het moetquote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Luckepuk het volgende:
Mijn poging:
[afbeelding]
Meningen? reacties? Feedback?
Hijs iig beter dan die 3 blokjes/3 poppetjes die ik eerst had gemaakt!
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:33 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb ik nu iedereen verwerktWillen jullie nog even checken of je foto er inderdaad instaat?
Land - water - lucht, als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 28 april 2005 22:00 schreef Luckepuk het volgende:
Call me a blontje, maar wat is nu de "3-factor" op de foto van Re?![]()
![]()
Zit het me al dagen af te vragen maar voelde me zo ongelooflijk dom als ik het zou vragen
Ergens in het begin van de wedstrijd is het ter sprake gekomen. Drie elementen: aarde, water en luchtquote:Op donderdag 28 april 2005 22:00 schreef Luckepuk het volgende:
Call me a blontje, maar wat is nu de "3-factor" op de foto van Re?![]()
![]()
Zit het me al dagen af te vragen maar voelde me zo ongelooflijk dom als ik het zou vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |