Maar die staan zonder kampioenschapquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Sporting speelt leuker bijvoorbeeld.
Niets zuur, gewoon de waarheid. José Mourinho werd hier in Nederland neergezet als een defensieve trainer, maar liet Porto met beter voetbal en meer goals kampioen worden dan "het aanvallende genie" Co. 49 doelpuntjes is een laagterecord. Hij speelt puur op de PSV-wijze.quote:
Dat ie kampioen is geworden in zijn eerste seizoen?quote:
Hij speelt 3-5-2 met defensieve vleugelspelers. Dus ook om te zetten in 5-3-2. Niet de 3-4-3 van AZ.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:58 schreef jojomen4 het volgende:
De prestatie van de Amsterdammer is des te knapper omdat Adriaanse ook in Portugal aanvallend voetbal, met een laatste linie van maar drie man, propageerde. Aanvankelijk sprak vriend en vijand van een zelfmoordtactiek, maar met nog twee duels te gaan is Porto met afstand 's lands beste.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78960/sc=133688
Zeker alleen propaganda?VI schrijft wel vaker BS.
Zegt weinig hoor, is hetzelfde als kampioen worden met PSV, Bayern München of Chelsea.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ie kampioen is geworden in zijn eerste seizoen?
Toptrainertje hoor.
Hey.. ik zei ook dat VI best vaak BS schrijft. Ik vertrouwde al op jou oordeel toen je zei dat het niet aanvallend was.quote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij speelt 3-5-2 met defensieve vleugelspelers. Dus ook om te zetten in 5-3-2. Niet de 3-4-3 van AZ.
Ik zie de link ook nog niet helemaal.quote:
en nu ?quote:
graag gedaan natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |