lui is niet hetzelfde als moe.quote:
haat jij mannen?quote:op woensdag 13 april 2005 03:16 schreef printscreen het volgende:
[..]
wees dan zo slim en ga je nest in
je voegt iig niets toe momenteel
nope, ik haat mensen die niets te zeggen hebbenquote:
dat is dus 99% van alle fokkers als ik mij niet vergis.quote:op woensdag 13 april 2005 03:19 schreef printscreen het volgende:
[..]
nope, ik haat mensen die niets te zeggen hebben
haten doe ik niet snel, medeleven tonen doe ik soms welquote:op woensdag 13 april 2005 03:19 schreef printscreen het volgende:
[..]
nope, ik haat mensen die niets te zeggen hebben
komt aardig in de richtingquote:op woensdag 13 april 2005 03:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat is dus 99% van alle fokkers als ik mij niet vergis.
voor de rest ben je dus emotioneel frigide.quote:op woensdag 13 april 2005 03:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
haten doe ik niet snel, medeleven tonen doe ik oms wel
jezelf qoutenquote:op woensdag 13 april 2005 03:20 schreef printscreen het volgende:
[..]
haten doe ik niet snel, medeleven tonen doe ik oms wel
ben je een beetje paranoide?quote:op woensdag 13 april 2005 03:21 schreef printscreen het volgende:
[..]
komt aardig in de richting
vertel me nu eens van wie je een kloon bent?
emotioneel zowel als lichamelijk voor jouquote:op woensdag 13 april 2005 03:21 schreef nickthedick het volgende:
[..]
voor de rest ben je dus emotioneel frigide.
dies goed jaquote:op woensdag 13 april 2005 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
neem een beerbitch!
http://www.ecsr.net/~spudsmck/funnies/beer%20bitch.wmv
is zoooooooooo 2004quote:
ik niet, jij wel?quote:
deze is ook wel lachwekkend, die gast slikt dat spul gewoon doorquote:
blij toe, je komt toch op mij over als iemand met een kunstgebit duuus....quote:op woensdag 13 april 2005 03:22 schreef printscreen het volgende:
[..]
emotioneel zowel als lichamelijk voor jou
plus dat ik moet wennen aan mijn nieuwe avatarquote:
ik zie niet overal klonen.quote:
een kunstgebit is altijd nog minder erg dan iemand die zijn lul niet meer hard kan krijgenquote:op woensdag 13 april 2005 03:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
blij toe, je komt toch op mij over als iemand met een kunstgebit duuus....
even mezelf quoten hoor...quote:op woensdag 13 april 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
deze is ook wel lachwekkend, die gast slikt dat spul gewoon door
http://www.thiswebsiterul(...)page.php?pic_id=5876
dus je ontkent niet?quote:op woensdag 13 april 2005 03:27 schreef printscreen het volgende:
[..]
een kunstgebit is altijd nog minder erg dan iemand die zijn lul niet meer hard kan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |