Ja dat is dan niet veel per cd..maar om een keer 45 euro betalen voor een euvre box is wel prijzig ..Het lijkt veel zal ik zeggen..quote:Op donderdag 24 september 2009 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor 12 cd's dat is 3,75 per cd
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik had nog niks alleen een best of dubbel LP dus ik dacht laat ik die box doen. En inderdaad erg jammer van het ontbrekende materiaal.
Die extra's cd zijn volngens mij andere versies en live versie van de reguliere nummers maar die heb ik nog niet geluisterd.
Wij hadden kaartjes gereserveerd voor 6 oktober in Oss. dat had ik in juni al gedaan dan heb je kans dat je door loting heen komt ..Omdat ik lid ben van het theater in Oss. Maar helaas wij kwamen niet door de loting heenquote:
Jammer zeg..quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wij hadden kaartjes gereserveerd voor 6 oktober in Oss. dat had ik in juni al gedaan dan heb je kans dat je door loting heen komt ..Omdat ik lid ben van het theater in Oss. Maar helaas wij kwamen niet door de loting heen![]()
Veel plezier Miam..
Ik ben in Amsterdam (Meervaart) geweest en vond het ook geweldig. Ik vond de uitvoering van Berlijn geweldig.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
Schop!
Gisteravond heen geweest! Ik heb echt een super avond gehad kan ik wel zeggen!
We zaten op het balkon dus konden alles goed volgen,
Het zat uiteraard bommetje vol, maar dat was te verwachtenwel gezellig druk overigens..
De zang was geweldig (hij lijkt met de jaren alleen maar mooier te zingen?!)
En wat een band, vooral de violiste... kippevel all-over!
Hij zong verschillende nummers waaronder;
Vondeling van Ameland, Verdronken vlinder, Het land van Koning Jan,
Spaarne, Berlijn, Malle Babbe, Moeder
Stuk voor stuk pareltjes. het was echt fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!
Jammer van die slechte recentie in de Leeuwarder Courant, vond dit volledig onterecht...
Boudewijn
Berlijn was fantastisch! licht was hier ook erg goed overigens..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam (Meervaart) geweest en vond het ook geweldig. Ik vond de uitvoering van Berlijn geweldig.![]()
Ook complimenten voor het licht trouwens. Dat zat ontzettend goed in elkaar.
Dat is niet vertaald.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef Miam het volgende:
Het land van Koning Jan zowieso.. hier vertelde hij ook over bij het concert.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |