Ik vind vooral Cesar heel erg tof!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja heel tof zijn Barry, George, Rinus en Cesar
Ja, zag hetquote:
ik nog niet terwijl ik zaterdag het geld overgemaakt hebt! Hoop vandaag binnen te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 18:25 schreef Miam het volgende:
Ja, zag het
Ik heb de kaarten binnen voor Boudewijn!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Vandaag kaarten thuis gekregeneindelijk
Heb op Twitter naar Lievekamp een tweet gestuurd en een email heb ik gestuurd. Terwijl het geld afgeschreven is niet normaal eigenlijkquote:
Oh ...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb op Twitter naar Lievekamp een tweet gestuurd en een email heb ik gestuurd. Terwijl het geld afgeschreven is niet normaal eigenlijk
Heel indrukwekkendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:24 schreef Gewas het volgende:
Tijdje geleden heb ik deze video geupload:
Boudewijn die vertelt over het Jappenkamp en zijn kindertijd.
Vind het zelf een van zijn mooiste stukken (is van een Live LP).
Jaaa, tof zeg!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb de kaartjes al thuis vandaag over 3 weken
Geweldig Miamquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Miam het volgende:
Jaaa, tof zeg!
Ik heb de kaarten gekregen via mail .. ik kan niet wachten!
Ik draai Boudewijn compleet grijs op m`n nieuwe stereo set![]()
Jazeker!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig MiamWij gaan zaterdag over een week
Ja dat doe ik zeker ! Mijn man verheugd zich ook opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Miam het volgende:
Jazeker!!wat gaat dat hard zeg!
Laat wel even weten hoe het was..
Ja wij gaan met zijn tweeënquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:39 schreef Miam het volgende:
Jaa! Gaan jullie met z'n 2?ik ga met m'n moeder. Zij is van 'die generatie' en ook al vanaf jongs af aan fan
gezellig!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |