The White Stripes - The Hardest Button To Buttonquote:Op woensdag 13 april 2005 15:43 schreef rubber het volgende:
blue ft. elton john - sorry seems to be the hardest word
Bob Dylan - A Hard Rain's A-Gonna Fallquote:Op woensdag 13 april 2005 16:09 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
The White Stripes - The Hardest Button To Button
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fallquote:Op woensdag 13 april 2005 16:11 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bob Dylan - A Hard Rain's A-Gonna Fall
ha die Kees![]()
Kane - Rain On Mequote:Op woensdag 13 april 2005 16:13 schreef PPL het volgende:
[..]
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When the rain begins to fall
4 Strings - Let it Rainquote:
Greg Trooper - Straight down rainquote:
ABBA - Super Trooperquote:Op woensdag 13 april 2005 16:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Greg Trooper - Straight down rain
Joss Stone - Supa Dupa Lovequote:
Kaizers Chief - Everyday i love you less and lessquote:Op woensdag 13 april 2005 17:38 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Led Zeppelin - Whole Lotta Love
The Kinks - Till The End Of The Dayquote:Op woensdag 13 april 2005 17:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Kaizers Chief - Everyday i love you less and less
Nightwish - The End Of All Hopequote:Op woensdag 13 april 2005 17:51 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
The Kinks - Till The End Of The Day
The Kinks - All day and all of the nightquote:
Jam and Spoon - Right in the Nightquote:Op woensdag 13 april 2005 17:56 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
The Kinks - All day and all of the night
Rod Picott - Up all nightquote:Op woensdag 13 april 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jam and Spoon - Right in the Night
Vengaboys - Up and Downquote:
Van Morrisson - Down The roadquote:
Raymzter - Down Met Jouquote:
Bob Dylan - Stuck Inside of Mobile with the Memphis Blues Againquote:
John Frusciante - Going Insidequote:Op woensdag 13 april 2005 18:44 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Bob Dylan - Stuck Inside of Mobile with the Memphis Blues Again
Rod Picott - Down to the bonequote:
De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)quote:Op woensdag 13 april 2005 23:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Deacon Blue - When Will You (Make My Phone Ring)
Stevie Wonder - I just called to say I love youquote:Op woensdag 13 april 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
[..]
De La Soul - Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)
Lionel Richie - Helloquote:Op woensdag 13 april 2005 23:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Stevie Wonder - I just called to say I love you
Boudewijn de Groot - Avondquote:Op woensdag 13 april 2005 23:49 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Hot Hot Heat - Goodnight, Goodnight
GLO toch
De Nieuwe Snaar - De dynastie rap.quote:
New Order - Blue Mondayquote:Op woensdag 13 april 2005 23:52 schreef belsen het volgende:
De Nieuwe Snaar - De dynastie rap.
En de koning heet Boudewijn, badabadabadabadabada-Boudewijn...
Boudewijn de Groot - De blauwe uren.quote:
The Housemartins - Happy Hourquote:Op woensdag 13 april 2005 23:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - De blauwe uren.
Herman van Veen - Ik ben vandaag zo vrolijk.quote:
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Benquote:Op donderdag 14 april 2005 00:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Herman van Veen - Ik ben vandaag zo vrolijk.
André van Duin en Ron Brandsteder - Wie ben ik?quote:Op donderdag 14 april 2005 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
The Who - Who Are Youquote:Op donderdag 14 april 2005 00:04 schreef belsen het volgende:
[..]
André van Duin en Ron Brandsteder - Wie ben ik?
Jackie Wilson - Reet Petitequote:
Hans de Booy - Een Vrouw Zoals Jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |