Mooi achtergrond onscherpte, brengt je onderwerp lekker naar voren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 02:40 schreef Marc H het volgende:
Inzoomen op de plant zou ook een leuk abstract effect kunnen geven.
mijn foto dan:
[[url=http://www.fotostek.nl/Artis/504_0441-550.jpg]afbeelding][/url]
klikken = 1152x864, 300 KB
Probeer 'm eens in een wat meer "gecontroleerde" omgeving; belichting en een egale ondergrond ofzoiets.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef Maikuuul het volgende:
Vond deze wel een leuk effect hebben (let niet op m'n voeten en de rotzooi eromheen) Moet hem nog eens opnieuw maken maar dan alle rotzooi weg
Wel mooi scherp, maar de compositie had imo iets spannender gekund. De bloem bijvoorbeeld niet midden op de foto te zetten, de foto vanuit een andere hoek te nemen, etc.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:27 schreef Bhuddy het volgende:
Gemaakt in onze achtertuin met Canon A60 (niet bewerkt, alleen verkleind):
[afbeelding]
Ik vind het kleurcontrast wel leuk in deze fotoquote:Op zondag 1 mei 2005 21:26 schreef oeje het volgende:
gemaakt met kodak dx 4330.
ik vond hem wel aardig is een stukje korstmos op een kei.
wat vinden jullie ervan (hou er wel rekening mee dat het een simpel cameraatje is)
[afbeelding]
Jacqueline Veermanquote:Op zondag 1 mei 2005 20:02 schreef TripleM het volgende:
Eindelijk een kans om m'n 350D en m'n Canon 70-200 2.8L USM uit te testen. Weliswaar niet donker genoeg om hem wide open te testen, maar ik heb allang gezien dat ik hier nog heel veel plezier van ga hebben. Gisteren, namens FOK! op het Museumplein in Amsterdam:
[afbeelding]
1/640, 6.3, 400 ISO, 110 mm
Ondanks dat het een simpele paardenbloem (nieuwe spellingquote:Op zondag 1 mei 2005 20:27 schreef Bhuddy het volgende:
Gemaakt in onze achtertuin met Canon A60 (niet bewerkt, alleen verkleind):
[afbeelding]
It's not the camera that makes the picture!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:26 schreef oeje het volgende:
(hou er wel rekening mee dat het een simpel cameraatje is)
Govaert.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:41 schreef portier het volgende:
Jacqueline Veerman!
Rare veeg bij dr mond, net of ze uitgeschoten is met de lippenstift.
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:49 schreef TripleM het volgende:
[..]
Govaert.![]()
Ja die veeg is een plukje haar, heel hinderlijk
Lijkt een beetje op de muur bij mij thuis als je op het balkon tegen het huis van de buren aankijkt.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
Zie hier onze muur in de tuinheeft me broer gister geschoten
[afbeelding]
Zinloze topicvervuilingquote:Op maandag 2 mei 2005 01:03 schreef Maikuuul het volgende:
Zie hier onze muur in de tuinheeft me broer gister geschoten
[afbeelding]
Wel netjes met scherptediepte, alleen de voorgrond valt hier en daar weg in de achtergrond, dat is wel jammer.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:03 schreef TripleM het volgende:
Laat ik deze dan ook even posten:
[afbeelding]
Met m'n Sigma 18-50 2.8 EX gemaakt..
TE GROOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:05 schreef UnleashMitch het volgende:
[afbeelding]
Poging gedaan met een Powershot S1 IS
Done, ik dacht dat ie precies goed was maar helaasquote:Op maandag 2 mei 2005 20:22 schreef portier het volgende:
TE GROOOOOOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
En verder een beetje leeg en statisch.
Scouterus Mobilius onder de Tweelingwilg?quote:
#1: Leuk, maar meer niet. Had wat spannender gekund denk ik door een andere hoek of een ander standpunt te kiezen, nu is het meer gewoon een snapshotje van een ven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:35 schreef Nature4Life het volgende:
1 Bodemven
2 Tweelingwilg
3 Avondlucht
4 Pantaarnlaaltje
5 Lenteglorie
6 Hollands weer
#1: Het ven is maar van één punt bereikbaar (natuurgebied in ontwikkeling)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
#1: Leuk, maar meer niet. Had wat spannender gekund denk ik door een andere hoek of een ander standpunt te kiezen, nu is het meer gewoon een snapshotje van een ven.
#2: Eigenlijk hetzelfde als bij 1; het standpunt is weinig interessant. Gewoon een boom midden op de foto. Jammergenoeg ook een paar storende elementen (scooter links en lantaarnpaal recht voor het onderwerp).
#3: Dit is al beter imoMooie lucht, kan misschien wat donkerder of met meer kleur.
#4: Snapshot van een lantaarnpaal met een lucht die weinig kleurig overkomt.
#5: Lekkere kleuren, mooie omgeving. Jammer dat een echt onderwerp mist op de foto. Ik wacht tot een bootje of fietser de hoek om komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |