euh nee...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je nog kleurcorrectie gedaan? Ik vind je contrast met die blauwe lucht, grijze wolk en dat stukje landschap in de zon echt knap.
Moooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:54 schreef TripleM het volgende:
Tis als t goed is niet mn beste, maar wel één van de leukere die ik tot nu toe ben tegengekomen, m'n foto's van de albumpresentatie van Krezip in de Melkweg gisteren:
[afbeelding]
Met m'n 350D / Canon 70-200 2.8L USM, 1600 ISO, F4, 1/160
Nice man, nice!quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef TripleM het volgende:
Toch nog best veel bewogen foto's zie ik.. Maar bij deze bleef ik echt even stilstaan.. Ja, ik geloof dat ik hier wel trots op ben:
[afbeelding]
165 mm, 1600 ISO, F2.8, 1/160
Ik jaloers zijn isquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:20 schreef TripleM het volgende:
Daar praat ik liever niet meer over, dat deed gewoon echt pijn toen ik wegreed..Maar hij heeft me 1.119 euro gekost.. Bij DigitalStreet.nl gekocht, leuke zaak!
Ik kan op dit moment ongeveer 1/10e van dat objectief kopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef TripleM het volgende:
gewoon hobby
En terecht, mooie plaatjes hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:34 schreef TripleM het volgende:
...
Maar als ik even naar boven scroll en die foto bekijk, dan zit ik weer te lachen en ben ik mn lege bankrekening weer vergeten
Die eerste foto vond ik al mooi, maar deze is echt super; vind vooral de de licht/schaduw contrasten op haar armen mooi. Als ik 'm met wat papier op m'n monitor strak om haar heen crop lijkt het allemaal net wat "intenser" wat wel bij de sfeer zou passen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef TripleM het volgende:
Toch nog best veel bewogen foto's zie ik.. Maar bij deze bleef ik echt even stilstaan.. Ja, ik geloof dat ik hier wel trots op ben:
[afbeelding]
165 mm, 1600 ISO, F2.8, 1/160
Ik vind 'm mooi! Net zoals die van je zus, vriend en hondjequote:Op donderdag 12 mei 2005 00:21 schreef Pimpelmees het volgende:
[afbeelding]
Ik moest het hier met een 18 - 55 mm lensje doenMagoed, ik ben er ook blij mee
Wat ik vooral mooi vind aan deze foto zijn het blauw, rood en groen, en het feit dat de tractor je uitzicht een beetje blokkeert, dat maakt wel nieuwsgierig vind ik.. Ik zou zelf de kleuren nog beter uit laten komen door wat meer contrast en verzadiging..quote:
Tja, leuke vakantiefoto op zich, maar niet echt een goede foto. "Alles staat erop" en dat was het, om het zo even te zeggen. Wat al zou schelen is als de foto zou zijn gemaakt vanuit een lager gezichtspunt, zittend of - net als de luilakken - liggend op de grond.. Sowieso is de foto midden op de dag gemaakt zo te zien (aan de redelijk scherpe schaduwen), dat geeft een foto altijd al minder sfeer dan bij zonsopgang/zonsondergang..quote:
Foto 1, 9 en 10 vind ik zelf ook de mooistequote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:19 schreef Astridj0h het volgende:
Foto 1 is supa! Foto 9 en 10 vind ik ook erg mooi, de rest spreekt me niet zo heel erg aan. Maar dat is denk ik meer kwestie van smaak. met name 3 en 6 doen snapshotterig aan, de onderwerpen boeien mij iig niet.
Keep up the good working!
herken ik hoorn hierin, of zie ik gewoon overal mijn lievelings haven in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |