idd.... succesquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hij heeft de sprong naar een sociaal leven gewaagd!
Succes mên!
Misschien heeft ie genoeg van het kliekje waar ie in zat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:01 schreef Christine het volgende:
Ja, hij lurkt nog wel op fok... of iemand met een cookie...
En een sociaal leven... zou kunnen, maar dan zou hij iig antwoord geven op zijn emails.
Dat zou kunnen, maar dan zou hij toch wel antwoorden op zijn emails. En ook in andere topics post hij niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:04 schreef Stranger het volgende:
Misschien heeft ie genoeg van het kliekje waar ie in zat?
Misschien is er een kans dat iemand iets weet... you never know.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, ik weet niet of dit opschiet.
Volgens mij heeft hij geen real life-vrienden hier op Fok!.
En hij kwam niet buiten SHO ( SHO-SC)
quote:Dada zei :
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen. Ben in ieder geval weer beter, ik had deze week de griepJij ook las ik ben jij alweer beter?
Sinds 20 februari, en hij werkt op een school... vakantie zou hij ook wel gemeld hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Hoe lang is hij weg dan?
Misschien is hij wel op vakantie
Hmm, dat is een beetje érg lang voor een vakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
Laatste post is geloof ik op 20 februari? In mijn fotoboek wel iig...
Ik word er niet goed van! Ik weet het dat het internet is en dat het een forum is en weet ik veel, maar alsnog, ik maak me gewoon zorgen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Sinds 20 februari, en hij werkt op een school... vakantie zou hij ook wel gemeld hebben.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van! Ik weet het dat het internet is en dat het een forum is en weet ik veel, maar alsnog, ik maak me gewoon zorgen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is!
Als ik dit zo lees, denk dat het enige dat over hem heen gekomen is, de intercity naar Utrecht is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef Dizer het volgende:
Dada zei:
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen
Nou, wij maken ons wel druk dus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:41 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik zou me er niet druk om maken hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:41 schreef Stuart het volgende:
Nou, ik zou me er niet druk om maken hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:44 schreef jpzegthallo het volgende:
hij antwoord mijn telefoontjes niet meer'
Inderdaad, en dat is dus echt het ergste van allemaal! Zo is hij niet! Hij heeft ook niet op mijn e-mails gereageerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
[..].
Dada kennende is het niet mogelijk dat 'ie 2 maanden lang niet terugmailt, iets wat 'ie normaal binnen een dag deed.
Cookies? Iemand anders thuis die achter zijn pc zit?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:53 schreef Barcelona het volgende:
Als in zn profiel staat dat 'ie 3 dagen geleden heeft ingelogd, heeft 'ie 3 dagen geleden ingelogd.
Dus ja dan heeft hij misschien geen zin meer? Nog steeds raar maargoed.
naar de politie gaanquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Christine het volgende:
*schopje*
Weet iemand anders nog iets wat ons kan helpen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:21 schreef haagse_elfje het volgende:
naar de politie gaan
ff serieus ik zou me niet al teveel zorgen gaan maken..
Misschien omdat ze een goed (mail)contact met hem had?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:28 schreef Pr0nXXX het volgende:
Waarom interesseer jij voor Dada?
weet je wel een woon locatie?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij kent Dada duidelijk niet... en we maken ons wel zorgen.
De politie kan waarschijnlijk ook niet veel doen, omdat we geen achternaam en locatie hebben (ik heb maandag aan een bevriende agent gevraagd wat ik zou kunnen doen).
Omgeving Utrechtquote:Op woensdag 13 april 2005 12:57 schreef Christine het volgende:
Zij IP leidt trouwens naar Amsterdam.
Zo laatste redmiddel ofzo? Is wel heftig als je dat moet faken om ergens vanaf te komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:04 schreef Stranger het volgende:
*heeft ooit gefaket dat ie opgenomen werd in een inrichting om van een chatkanaal af te komen*
Ik heb dat niet zelf bedachtquote:Op woensdag 13 april 2005 13:02 schreef Christine het volgende:
Ja, dat zei Tania... ik weet niet wat ik moet geloven
Volgens mij weet niemand het.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:09 schreef Zhenar het volgende:
Wat was het vehaal hierachter nou uiteindelijk?
Dada?![]()
Wordt het dan niet tijd om zelf radicale verhalen te gaan bedenken?!?!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand het.
Dada heeft het in ieder geval op het forum nooit verteld.
EERST DE WAARHEID!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |