abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26292692
Een reactie van de user Everkwest (speelt dus de MMORPG Everquest):
quote:
Heeft Fok games geen eindredactie die controleert of het stukje tekst wel ergens over gaat en uberhaupt wel genoeg waarde heeft om als column bestempeld te worden? Hoef je als lid van een gamescrew geen brede kennis te hebben van de diverse gamesstromingen? Jongens en meisjes van de Fok. Controleer even wat je in huis haalt. Dit figuur heeft het namelijk niet in zich.
.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 12:24:20 #252
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26292694
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef errrrr het volgende:

[..]

Hmm, dus wel wat gemist zo te horen
Nogal ja.
quote:
Ach, het was echt heel leuk in de HEMA. Wist m'n tekst niet meer, voelde dus niet zo best, maar we hadden wel gewonnen
Congratulations.
quote:
Nouja, ik dacht daarna dus nog even naar Esmé te gaan, maar aangezien ik zo ongeveer werd meegesleurd de taxi in toch maar naar de koog.
In een taxi naar de Koog? Voelde je je wel helemaal lekker, fietsen man!
quote:
Was wel leuk, ik had uiteindelijk (voor mijn doen) iets teveel op, voelde me niet zo topfit meer laten we maar zeggen
Jaja, nu wij er allemaal niet bij zijn zuipt Heinz zich nog een keertje klem, dat gaat dus zomaar niet he. Volgende week kom je dat nog maar even demonstreren!
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  zondag 17 april 2005 @ 12:26:01 #253
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26292726
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Een reactie van de user Everkwest (speelt dus de MMORPG Everquest):
[..]

.
No comment!

(Maar toch sportief dat je het even post. )
  zondag 17 april 2005 @ 12:29:24 #254
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26292792
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:24 schreef MrAli het volgende:

[..]

Congratulations.
bedankt
quote:
[..]

In een taxi naar de Koog? Voelde je je wel helemaal lekker, fietsen man!
Tsjah, als iedereen lui met een taxi gaat. Vandaar dat ik dus eigenlijk van plan was naar Esmé te gaan, maar ze smeekten of ik meewilde
quote:
[..]

Jaja, nu wij er allemaal niet bij zijn zuipt Heinz zich nog een keertje klem, dat gaat dus zomaar niet he. Volgende week kom je dat nog maar even demonstreren!
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_26293066
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap zie ik niet...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_26293165
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap zie ik niet...
Wat?!?

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 12:47:30 #257
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26293214
quote:
Goeiemiddag allemaal...
Nouja, de meerwaarde is dat wij gezellig met elkaar kunnen babbelen zonder voor ons oninteressante posts door te gaan lezen.
  zondag 17 april 2005 @ 12:48:48 #258
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26293241
quote:
Goeiemiddag allemaal...
Nou, die meerwaarde zie ik wel, wij kennen elkaar allemaal, en we weten dus waar we het allemaal over hebben. Als je een grote slowchat maakt is dat gigantische onoverzichterlijk en heb je met het gros van de posts helemaal niets te maken en heb je geen enkel idee waar het over gaat. Het is een stuk minder overzichterlijk, iets als een slowchat moet je niet te groot maken, zeker niet iedereen bij elkaar gooien!

Ik hoop dus dat dit dat je snapt en dat het niet door hoeft te gaan, maar wanneer is 'binnenkort' precies?
pi_26293328
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:48 schreef MrAli het volgende:

[..]

Nou, die meerwaarde zie ik wel, wij kennen elkaar allemaal, en we weten dus waar we het allemaal over hebben. Als je een grote slowchat maakt is dat gigantische onoverzichterlijk en heb je met het gros van de posts helemaal niets te maken en heb je geen enkel idee waar het over gaat. Het is een stuk minder overzichterlijk, iets als een slowchat moet je niet te groot maken, zeker niet iedereen bij elkaar gooien!

Ik hoop dus dat dit dat je snapt en dat het niet door hoeft te gaan, maar wanneer is 'binnenkort' precies?
Wat voor zin heeft een Slowchat nu eigenlijk met mensen die je niet eens kent? De hele essentie van een slowchat is dat je gezellig een kliekje kunt vormen. Elkaar met enige regelmaat spreekt, het is een uitermate geschikt communicatiemedium voor afspraken en dergelijke, waarom dit wegdoen?

Verder, wie heeft er nou last van ons? Ja, we staan in de topiclist van SES, en mensen mogen gerust meelezen en als ze iets nuttigs toe te voegen hebben iets posten, vinden we alleen maar gezellig. Waarom zou je dit willen vernietigen? Dat het de toch al zo druk bezette server zou overbelasten is natuurlijk onzin, dan kun je beter heel onzin en fok!eiland wegmieteren, daar wordt toch niets zinnigs gedaan.

Dus, waarom?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26293488
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:48 schreef MrAli het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet gezellig op msn zitten?? In de vele slowchats die je nu ziet, zie je maar een paar mensen posten... Je kunt als je alle SC's toelaat SES beter gaan renamen naar SC...

En hoe snel binnenkort is, dat weet ik nog niet...
<gr8w8>bitch
pi_26293562
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]
Dat het de toch al zo druk bezette server zou overbelasten is natuurlijk onzin, dan kun je beter heel onzin en fok!eiland wegmieteren, daar wordt toch niets zinnigs gedaan.
*Note: Fok!Eiland is al een jaar weg ofzo.

Maar ik vind het zelf een beetje raar dat je een goedlopende reeks (deel 83 al ondertussen) zomaar even kunt stoppen, terwijl het in feite niemand kwaad doet. Dit is zo'n beetje de enige reeks die hier succesvol loopt.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_26293576
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft een Slowchat nu eigenlijk met mensen die je niet eens kent? De hele essentie van een slowchat is dat je gezellig een kliekje kunt vormen. Elkaar met enige regelmaat spreekt, het is een uitermate geschikt communicatiemedium voor afspraken en dergelijke, waarom dit wegdoen?

Verder, wie heeft er nou last van ons? Ja, we staan in de topiclist van SES, en mensen mogen gerust meelezen en als ze iets nuttigs toe te voegen hebben iets posten, vinden we alleen maar gezellig. Waarom zou je dit willen vernietigen? Dat het de toch al zo druk bezette server zou overbelasten is natuurlijk onzin, dan kun je beter heel onzin en fok!eiland wegmieteren, daar wordt toch niets zinnigs gedaan.

Dus, waarom?
SES is een serieus forum, en door de vele SC's raken andere topics ondergesneeuwd... Afspraken enzo kun je ook via msn maken...

Oh, fok!eiland bestaat al een hele tijd niet meer...
<gr8w8>bitch
pi_26293768
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:02 schreef MutZ het volgende:

[..]

SES is een serieus forum, en door de vele SC's raken andere topics ondergesneeuwd... Afspraken enzo kun je ook via msn maken...

Oh, fok!eiland bestaat al een hele tijd niet meer...
Ik begrijp ook wel dat je niet wilt dat hier voor iedere scholengemeenschap een apart SC topic wordt geopend, dat is uiteraard de bedoeling niet, maar kunnen wij ons bestaansrecht niet ontlenen aan het feit dat dit onderhand al #83 is?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 13:13:52 #264
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26293881
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef MutZ het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet gezellig op msn zitten?? In de vele slowchats die je nu ziet, zie je maar een paar mensen posten... Je kunt als je alle SC's toelaat SES beter gaan renamen naar SC...

Er is wel een heel groot verschil met msn natuurlijk, aan msn heb je alleen maar wat als je allebei gelijktijdig online bent, en dat is lang niet altijd het geval. Hier post je iets en dat kan door iedereen gelezen word op elk moment, een algemene mededeling zou je op msn dus een heel aantal keer moeten doen en hier maar een keertje, en is dus iedereen niet gelijktijdig online en ben je er tijden mee bezig.

En buiten ditalles heeft Pizza_Shooter ook een heel goed punt. En de servers worden uiteraard niet noemenswaardig extra belast, dat is zo weinig dat het compleet verwaarloosbaar is, dat mag dus absoluut geen reden zijn.
pi_26293912
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik begrijp ook wel dat je niet wilt dat hier voor iedere scholengemeenschap een apart SC topic wordt geopend, dat is uiteraard de bedoeling niet, maar kunnen wij ons bestaansrecht niet ontlenen aan het feit dat dit onderhand al #83 is?
Ik heb daar ook aan gedacht... Maar dan zit je weer met het probleem: waar trek je de grens?? ik zal gaan overleggen wat we hiermee gaan doen...
<gr8w8>bitch
pi_26293950
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:13 schreef MrAli het volgende:

[..]

Er is wel een heel groot verschil met msn natuurlijk, aan msn heb je alleen maar wat als je allebei gelijktijdig online bent, en dat is lang niet altijd het geval. Hier post je iets en dat kan door iedereen gelezen word op elk moment, een algemene mededeling zou je op msn dus een heel aantal keer moeten doen en hier maar een keertje, en is dus iedereen niet gelijktijdig online en ben je er tijden mee bezig.

En buiten ditalles heeft Pizza_Shooter ook een heel goed punt. En de servers worden uiteraard niet noemenswaardig extra belast, dat is zo weinig dat het compleet verwaarloosbaar is, dat mag dus absoluut geen reden zijn.
Dan mail je...

En ik heb ook nergens iets over de serverbelasting gezegd, want dat is geen reden...
<gr8w8>bitch
pi_26293997
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef MutZ het volgende:

[..]

MSN is natuurlijk niet vergelijkbaar met een forum, dat begrijp jij ook wel. Daarbij zijn we hier al een hele tijd en hebben we sinds kort bijvoorbeeld al een automatische topictracker, waar alle deeltjes nauwkeurig worden bijgehouden (met dank aan mrAli). Het is niet de bedoeling dat 3 mensen een SC topic voor hun school openen, maar dat is hier ook zeker niet aan de hand. We hebben zo'n 8 tot 10 regular posters, met dan nog de vele mede texelaars, die hier af en toe ook eventjes komen kijken.

Ik heb net eventjes snel geteld: Er zijn op het moment 5 slowchattopics. Maastricht (2e deel), St. Odulphus Lyceum (1e deel), WO Rechten (4e deel), RU (18e deel) en wij, met het 83e deel.

Waarom zouden wij dan ook opgedoekt moeten worden? In die andere SC topics zit simpelweg geen vaart, zo stampt het lopende Maastricht topic bijvoorbeeld al uit 19 januari. Dat je daar geen zin in hebt kan ik begrijpen. Die mensen hebben ook niets werkelijk nuttigs aan elkaar te melden.

Wij gebruiken dit topic wel voor verschillende, nuttige dingen. Zoals al eerder gezegd; afspraken maken, wat gezellig praten, overleggen over verschillende dingen. Over MSN oid zou zoiets nooit kunnen aangezien een reactie zo weer weg is, hier op Fok blijft alles tot in de eeuwigheid (of iig de volgende servercrash) bewaard.

Please, we zijn heel lief .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26294105
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:14 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik heb daar ook aan gedacht... Maar dan zit je weer met het probleem: waar trek je de grens?? ik zal gaan overleggen wat we hiermee gaan doen...
Oh, dat lijkt me heel eenvoudig, alle andere SC topics weg, en wij blijven over. Fok was een dictatuur, dus dat kun je makkelijk maken .

Kijk bijvoorbeeld naar ONZ, daar heb je HOMOS, Gijs, Enschede en Eindhoven. Ze hebben daar toen een streep getrokken en nu mag er geen enkele nieuwe reeks meer geopend worden.

Kill Maastricht en St. Odulphus Lyceum, geef als reden dat ze te traag posten, en laat de rest vredig voortbestaan.

Ik zou ook oppassen met WO Rechten trouwens, voor je het weet klagen ze je aan .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 13:23:30 #269
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26294134
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:14 schreef MutZ het volgende:

[..]

Ik hoop dat we tot een goede oplossing kunnen komen.
quote:
Op zondag 17 april 2005 13:15 schreef MutZ het volgende:

[..]

Dan mail je...

En ik heb ook nergens iets over de serverbelasting gezegd, want dat is geen reden...
Mailen is een puur zakelijk een optie, maar dan heb je de gezelligheid niet.
We hebben hier bijv. ook heel veel intressante en hevige discussie gehad, dat is heel erg leerzaam en je gaat ergens over nadenken. Die zal je op geen enkele manier kunnen vervangen, dat is ook een onderdeel van de gezelligheid.

En de serverbelasting werd een stukje terug als mogelijk argument genoemd, ik heb niet gezegt dat jij dat als argument gaf.
pi_26294451
Een leuk statestiekje om eventjes in je achterhoofd te houden: Onze reeks alleen al is zo'n beetje verantwoordelijk voor 12,5% van alle posts in SES.

Duidelijk mag zijn dat wij niet zomaar just another reeksje zijn dus .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 14:05:30 #271
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26295264
Scheikunde zuigt echt retehard.
pi_26295298
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:05 schreef MrAli het volgende:
Scheikunde zuigt echt retehard.
Welk onderwerp zit je nu? Als je iets niet helemaal begrijpt wil ik je het wel proberen uit te leggen, heb natuurlijk nog lang niet alles gehad, maar wat betreft zuur/base, redoxreacties en alles daarvoor, daar kan ik je wel mee helpen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 17 april 2005 @ 14:08:10 #273
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26295318
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Welk onderwerp zit je nu? Als je iets niet helemaal begrijpt wil ik je het wel proberen uit te leggen, heb natuurlijk nog lang niet alles gehad, maar wat betreft zuur/base, redoxreacties en alles daarvoor, daar kan ik je wel mee helpen.
Het is meer het probleem dat ik me compleet niet kan herinneren dat ik dit hoofdstuk ooit gehad heb.
En dat het zo ontiegelijk veel is.
  zondag 17 april 2005 @ 14:19:23 #274
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_26295599
quote:
Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:

[..]

Het is meer het probleem dat ik me compleet niet kan herinneren dat ik dit hoofdstuk ooit gehad heb.
En dat het zo ontiegelijk veel is.
Dat is nou weer typisch Alwin Word lekker, morgen had je toch proefwerk?
  zondag 17 april 2005 @ 14:36:23 #275
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_26296153
Feyenoord 2-3 AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo