quote:Heeft Fok games geen eindredactie die controleert of het stukje tekst wel ergens over gaat en uberhaupt wel genoeg waarde heeft om als column bestempeld te worden? Hoef je als lid van een gamescrew geen brede kennis te hebben van de diverse gamesstromingen? Jongens en meisjes van de Fok. Controleer even wat je in huis haalt. Dit figuur heeft het namelijk niet in zich.
Nogal ja.quote:
Congratulations.quote:Ach, het was echt heel leuk in de HEMA. Wist m'n tekst niet meer, voelde dus niet zo best, maar we hadden wel gewonnen![]()
In een taxi naar de Koog? Voelde je je wel helemaal lekker, fietsen man!quote:Nouja, ik dacht daarna dus nog even naar Esmé te gaan, maar aangezien ik zo ongeveer werd meegesleurd de taxi in toch maar naar de koog.
Jaja, nu wij er allemaal niet bij zijn zuipt Heinz zich nog een keertje klem, dat gaat dus zomaar niet he. Volgende week kom je dat nog maar even demonstreren!quote:Was wel leuk, ik had uiteindelijk (voor mijn doen) iets teveel op, voelde me niet zo topfit meer laten we maar zeggen![]()
No comment!quote:Op zondag 17 april 2005 12:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Een reactie van de user Everkwest (speelt dus de MMORPG Everquest):
[..].
bedanktquote:
Tsjah, als iedereen lui met een taxi gaat. Vandaar dat ik dus eigenlijk van plan was naar Esmé te gaan, maar ze smeekten of ik meewildequote:[..]
In een taxi naar de Koog? Voelde je je wel helemaal lekker, fietsen man!![]()
quote:[..]
Jaja, nu wij er allemaal niet bij zijn zuipt Heinz zich nog een keertje klem, dat gaat dus zomaar niet he. Volgende week kom je dat nog maar even demonstreren!
Wat?!?quote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap zie ik niet...
Nouja, de meerwaarde is dat wij gezellig met elkaar kunnen babbelen zonder voor ons oninteressante posts door te gaan lezen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap zie ik niet...
Nou, die meerwaarde zie ik wel, wij kennen elkaar allemaal, en we weten dus waar we het allemaal over hebben. Als je een grote slowchat maakt is dat gigantische onoverzichterlijk en heb je met het gros van de posts helemaal niets te maken en heb je geen enkel idee waar het over gaat. Het is een stuk minder overzichterlijk, iets als een slowchat moet je niet te groot maken, zeker niet iedereen bij elkaar gooien!quote:Op zondag 17 april 2005 12:40 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Wat voor zin heeft een Slowchat nu eigenlijk met mensen die je niet eens kent? De hele essentie van een slowchat is dat je gezellig een kliekje kunt vormen. Elkaar met enige regelmaat spreekt, het is een uitermate geschikt communicatiemedium voor afspraken en dergelijke, waarom dit wegdoen?quote:Op zondag 17 april 2005 12:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou, die meerwaarde zie ik wel, wij kennen elkaar allemaal, en we weten dus waar we het allemaal over hebben. Als je een grote slowchat maakt is dat gigantische onoverzichterlijk en heb je met het gros van de posts helemaal niets te maken en heb je geen enkel idee waar het over gaat. Het is een stuk minder overzichterlijk, iets als een slowchat moet je niet te groot maken, zeker niet iedereen bij elkaar gooien!
Ik hoop dus dat dit dat je snapt en dat het niet door hoeft te gaan, maar wanneer is 'binnenkort' precies?
Waarom ga je dan niet gezellig op msn zitten?? In de vele slowchats die je nu ziet, zie je maar een paar mensen posten... Je kunt als je alle SC's toelaat SES beter gaan renamen naar SC...quote:Op zondag 17 april 2005 12:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou, die meerwaarde zie ik wel, wij kennen elkaar allemaal, en we weten dus waar we het allemaal over hebben. Als je een grote slowchat maakt is dat gigantische onoverzichterlijk en heb je met het gros van de posts helemaal niets te maken en heb je geen enkel idee waar het over gaat. Het is een stuk minder overzichterlijk, iets als een slowchat moet je niet te groot maken, zeker niet iedereen bij elkaar gooien!
Ik hoop dus dat dit dat je snapt en dat het niet door hoeft te gaan, maar wanneer is 'binnenkort' precies?
*Note: Fok!Eiland is al een jaar weg ofzo.quote:Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat het de toch al zo druk bezette server zou overbelasten is natuurlijk onzin, dan kun je beter heel onzin en fok!eiland wegmieteren, daar wordt toch niets zinnigs gedaan.
SES is een serieus forum, en door de vele SC's raken andere topics ondergesneeuwd... Afspraken enzo kun je ook via msn maken...quote:Op zondag 17 april 2005 12:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft een Slowchat nu eigenlijk met mensen die je niet eens kent? De hele essentie van een slowchat is dat je gezellig een kliekje kunt vormen. Elkaar met enige regelmaat spreekt, het is een uitermate geschikt communicatiemedium voor afspraken en dergelijke, waarom dit wegdoen?
Verder, wie heeft er nou last van ons? Ja, we staan in de topiclist van SES, en mensen mogen gerust meelezen en als ze iets nuttigs toe te voegen hebben iets posten, vinden we alleen maar gezellig. Waarom zou je dit willen vernietigen? Dat het de toch al zo druk bezette server zou overbelasten is natuurlijk onzin, dan kun je beter heel onzin en fok!eiland wegmieteren, daar wordt toch niets zinnigs gedaan.
Dus, waarom?
Ik begrijp ook wel dat je niet wilt dat hier voor iedere scholengemeenschap een apart SC topic wordt geopend, dat is uiteraard de bedoeling niet, maar kunnen wij ons bestaansrecht niet ontlenen aan het feit dat dit onderhand al #83 is?quote:Op zondag 17 april 2005 13:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
SES is een serieus forum, en door de vele SC's raken andere topics ondergesneeuwd... Afspraken enzo kun je ook via msn maken...
Oh, fok!eiland bestaat al een hele tijd niet meer...
Er is wel een heel groot verschil met msn natuurlijk, aan msn heb je alleen maar wat als je allebei gelijktijdig online bent, en dat is lang niet altijd het geval. Hier post je iets en dat kan door iedereen gelezen word op elk moment, een algemene mededeling zou je op msn dus een heel aantal keer moeten doen en hier maar een keertje, en is dus iedereen niet gelijktijdig online en ben je er tijden mee bezig.quote:Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gezellig op msn zitten?? In de vele slowchats die je nu ziet, zie je maar een paar mensen posten... Je kunt als je alle SC's toelaat SES beter gaan renamen naar SC...
En hoe snel binnenkort is, dat weet ik nog niet...
Ik heb daar ook aan gedacht... Maar dan zit je weer met het probleem: waar trek je de grens?? ik zal gaan overleggen wat we hiermee gaan doen...quote:Op zondag 17 april 2005 13:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel dat je niet wilt dat hier voor iedere scholengemeenschap een apart SC topic wordt geopend, dat is uiteraard de bedoeling niet, maar kunnen wij ons bestaansrecht niet ontlenen aan het feit dat dit onderhand al #83 is?
Dan mail je...quote:Op zondag 17 april 2005 13:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er is wel een heel groot verschil met msn natuurlijk, aan msn heb je alleen maar wat als je allebei gelijktijdig online bent, en dat is lang niet altijd het geval. Hier post je iets en dat kan door iedereen gelezen word op elk moment, een algemene mededeling zou je op msn dus een heel aantal keer moeten doen en hier maar een keertje, en is dus iedereen niet gelijktijdig online en ben je er tijden mee bezig.
En buiten ditalles heeft Pizza_Shooter ook een heel goed punt. En de servers worden uiteraard niet noemenswaardig extra belast, dat is zo weinig dat het compleet verwaarloosbaar is, dat mag dus absoluut geen reden zijn.
MSN is natuurlijk niet vergelijkbaar met een forum, dat begrijp jij ook wel. Daarbij zijn we hier al een hele tijd en hebben we sinds kort bijvoorbeeld al een automatische topictracker, waar alle deeltjes nauwkeurig worden bijgehouden (met dank aan mrAli). Het is niet de bedoeling dat 3 mensen een SC topic voor hun school openen, maar dat is hier ook zeker niet aan de hand. We hebben zo'n 8 tot 10 regular posters, met dan nog de vele mede texelaars, die hier af en toe ook eventjes komen kijken.quote:Op zondag 17 april 2005 12:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gezellig op msn zitten?? In de vele slowchats die je nu ziet, zie je maar een paar mensen posten... Je kunt als je alle SC's toelaat SES beter gaan renamen naar SC...
En hoe snel binnenkort is, dat weet ik nog niet...
Oh, dat lijkt me heel eenvoudig, alle andere SC topics weg, en wij blijven over. Fok was een dictatuur, dus dat kun je makkelijk makenquote:Op zondag 17 april 2005 13:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook aan gedacht... Maar dan zit je weer met het probleem: waar trek je de grens?? ik zal gaan overleggen wat we hiermee gaan doen...
Ik hoop dat we tot een goede oplossing kunnen komen.quote:Op zondag 17 april 2005 13:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb daar ook aan gedacht... Maar dan zit je weer met het probleem: waar trek je de grens?? ik zal gaan overleggen wat we hiermee gaan doen...
Mailen is een puur zakelijk een optie, maar dan heb je de gezelligheid niet.quote:Op zondag 17 april 2005 13:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan mail je...
En ik heb ook nergens iets over de serverbelasting gezegd, want dat is geen reden...
Welk onderwerp zit je nu? Als je iets niet helemaal begrijpt wil ik je het wel proberen uit te leggen, heb natuurlijk nog lang niet alles gehad, maar wat betreft zuur/base, redoxreacties en alles daarvoor, daar kan ik je wel mee helpen.quote:
Het is meer het probleem dat ik me compleet niet kan herinneren dat ik dit hoofdstuk ooit gehad heb.quote:Op zondag 17 april 2005 14:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Welk onderwerp zit je nu? Als je iets niet helemaal begrijpt wil ik je het wel proberen uit te leggen, heb natuurlijk nog lang niet alles gehad, maar wat betreft zuur/base, redoxreacties en alles daarvoor, daar kan ik je wel mee helpen.
Dat is nou weer typisch Alwinquote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het is meer het probleem dat ik me compleet niet kan herinneren dat ik dit hoofdstuk ooit gehad heb.
En dat het zo ontiegelijk veel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |