Ik dacht dat je toch wel zo geniaal was dat je m'n naam aan m'n nick had gekoppeld. Of verander het invoer veld dan naar " naam (nick) ", you can't blame us, bitchquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:06 schreef MrAli het volgende:
Ruben Ruben toch.
Bijna goed, maar doe je naam ff zoals ik die ook had ingevoerd!!!!
Done, check http://mrali.mine.nu/~mrali/fok/topicgeschiedenis/quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je toch wel zo geniaal was dat je m'n naam aan m'n nick had gekoppeld. Of verander het invoer veld dan naar " naam (nick) ", you can't blame us, bitch.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:19 schreef errrrr het volgende:
Nouja, morgenavond de playback-oefening, had echt niemand hier een mooie abba-pruik?
*veel dvd'tjes nodig gaat hebben want het hier met grote snelheden binnen stroomt spijt heeft dat niet ook wat gekocht heeft*quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef NerdoNielso het volgende:
*100 dvd'tjes binnen heeft*
Morgen krijg ik weer 25 dvd'tjes, dan heb ik weer even genoegquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
*veel dvd'tjes nodig gaat hebben want het hier met grote snelheden binnen stroomt spijt heeft dat niet ook wat gekocht heeft*
quote:HaQDaQ | Tekent prachtige Poincaré schijven... says:
morgen voetballen?
[ T h ø m a S B.] ( ® ) says:
henk is morgen jarig
HaQDaQ | Tekent prachtige Poincaré schijven... says:
gaan jullie daar 's middags al naartoe
HaQDaQ | Tekent prachtige Poincaré schijven... says:
?
[ T h ø m a S B.] ( ® ) says:
ja
Now we're talkin'!quote:De EU heeft aangekondigd het project zelfstandig uit te gaan voeren als er voor juli geen akkoord wordt gesloten.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:52 schreef -Mzraki- het volgende:
EU wil snel verdrag over bouw kernreactor
[..]
Now we're talkin'!.
Nouja, het verdrag is er dus juli al, met of zonder Japan. Dan kunnen ze concrete plannen gaan vormen, natuurlijk duurt het dan nog jaren, maar voor zoiets als kernfusie is dat naturlijk verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Alleen zijn ze hier al een behoorlijke tijd mee bezig, dus ben ik benieuwd of er echt snel een verdrag komt.
We kunnen ook midden in de Zon gaan zitten natuurlijk, zat kernfusie daar.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nouja, het verdrag is er dus juli al, met of zonder Japan. Dan kunnen ze concrete plannen gaan vormen, natuurlijk duurt het dan nog jaren, maar voor zoiets als kernfusie is dat naturlijk verwaarloosbaar.
Één van de beste beslissingen laatst denk ik zo.
Je sais, 25 min. is ongeveer 2.5 speed. Maar nu herkent ie em helemaal niet meer, heel vaag.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:13 schreef il_mostro het volgende:
@ kees, bedankt voor het helemaal bezorgen van de dvd's![]()
alleen zoals ik op GoT las.. moet je toch nog wat doen aan je brander of bekabeling oid.. want 25 minuten fikken op 8x is best lang ... zelfs op 4x ben ik sneller klaar.. en wij hebben precies dezelfde brander
Heb je wel een 80-aderige kabel?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je sais, 25 min. is ongeveer 2.5 speed. Maar nu herkent ie em helemaal niet meer, heel vaag.
Het bios herkent de brander wel, alleen win98 doet moeilijk omdat ie op de secondary ide controller zit. Dat is heel vaag, maar ik krijg em dus niet goed werkend..quote:Op woensdag 13 april 2005 12:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb je wel een 80-aderige kabel?
Is je hdd niet compleet in gebruik?
Zitten de stekkertjes wel goed?
Heb je hem niet op 2.5 X ingesteld?
etc. etc.
done.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:41 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.stopdezeehondenmoord.nl/index_html.html
Vul hem in.
1. dat is vreemdquote:Op woensdag 13 april 2005 14:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het bios herkent de brander wel, alleen win98 doet moeilijk omdat ie op de secondary ide controller zit. Dat is heel vaag, maar ik krijg em dus niet goed werkend..
Waarom is dit pas de derde die ik lees? (Correctie: ga lezen)quote:
Ah, vertel even hoe het was, ben wel benieuwd... ik ga vanavond oefenen voor de playbackshow, word vast lachen, maar ook nog even langs Henk vanmiddag. Heb alleen geen zin weer naar buiten te gaan in deze regenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga vanavond naar "Un Long Dimanche De Fiancailles"
will do.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah, vertel even hoe het was, ben wel benieuwd... ik ga vanavond oefenen voor de playbackshow, word vast lachen, maar ook nog even langs Henk vanmiddag. Heb alleen geen zin weer naar buiten te gaan in deze regen
Lees m'n reactie ook eventjes.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:45 schreef MrAli het volgende:
Hij word momenteel binnen getrokken, Un Long Dimanche De Fiancailles.
@ Ruben: Kees heeft ook gelijk, je geeft wel heel erg af op MMORPG's, terwijl elke andere game in principe even nutteloos is.
Het probleem zit em in de secondary ide controller, systeembeheer geeft namelijk het volgende aan:quote:Op woensdag 13 april 2005 14:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
1. dat is vreemd
2. dat zou niet mogen, maar het blijft windows
3. waarom gebruik je nog win98
4. herkent ie hem wel bij configuratiescherm -> systeembeheer -> computerbeheer -> schijfbeheer ?
Als dat ook al in win98 zit iig, of anders moet je even zoeken wat daar op lijkt.
Dat je je hand-oogcoördinatie / motoriek traint lijkt mij onzin. Als je iets traint moet je er op een ander moment ook nog wat aan hebben, en ik zie niet in waarbij dat het geval zou zijn.quote:
Misschien dat je op de Microsoft site er iets mee kan, maar een brander heeft als het goed is geen (extra) drivers nodig.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het probleem zit em in de secondary ide controller, systeembeheer geeft namelijk het volgende aan:
'The device is not present not working properly or does not have all the drivers installed for it message. (code 10)'
Lijkt me logisch.quote:Weggooien en opnieuw laten herkennen werkt niet en andere drivers werken ook niet. Dan zou het nog een IRQ conflict kunnen zijn, maar dat geeft ie ook niet aan. Dan wordt het nogal lastig om op te lossen.
Upgrade? Besteld? Ik heb hier ook wel een Windows XP Professional (bedrijvenversie, incl. SP1) voor je liggen. Kan ik zo even voor je kopieëren als je wil. Of morgen meenemen.quote:Maar vandaag wel een upgrade versie van Windows Xp Pro besteld, dus dan gaat het wel werken, hopelijk.
Het begon aardig, alleen erg jammer dat je op de man gaat spelen als je door je voorraad argumenten heen bent.quote:
quote:Op 13-04-2005 @ 14:51 schreef -Mzraki-:
Dit illustreert wel weer eens hoe weinig jij wel niet buiten komt he Kees?.
De dvd-writer zelf ook niet, maar de secondary ide controller heeft wel drivers nodig, in mijn geval SiS drivers. Die zijn ook gewoon goed geinstalleerd, dus daar zou het niet aan kunnen liggen..quote:Op woensdag 13 april 2005 14:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien dat je op de Microsoft site er iets mee kan, maar een brander heeft als het goed is geen (extra) drivers nodig.Maar misschien wel met win98, al weet ik dat niet zeker.
Neuh, hoeft niet. Houd het hier liever legaal, maar bedankt voor het aanbod.quote:[..]
Lijkt me logisch.
[..]
Upgrade? Besteld? Ik heb hier ook wel een Windows XP Professional (bedrijvenversie, incl. SP1) voor je liggen. Kan ik zo even voor je kopieëren als je wil. Of morgen meenemen.
Nwe nwe nwe, het spijt me hoor Kees, ik zal het niet meer doen. Maar lees jij de volgende keer m'n column dan wat beter?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het begon aardig, alleen erg jammer dat je op de man gaat spelen als je door je voorraad argumenten heen bent.
[..]
mee eens, beetje laag.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het begon aardig, alleen erg jammer dat je op de man gaat spelen als je door je voorraad argumenten heen bent.
[..]
quote:Op 13-04-2005 @ 14:55 schreef Pizza_Shooter:
[...]
Ieder z'n eigen favoriete spel. Dat jíj MMORPG niet leuk vindt en de spelers daarom zo afmaakt, zegt meer over jou dan over MMORPG. Als je nou beweerde dat sporten o.i.d. beter was dan achter de pc zitten, zou ik het met je eens zijn. Echter, volgens jou is ieder ander computerspel beter dan een MMORPG, terwijl het allemaal even zinloos is. [...]
Bedankt dat je m'n column zo goed gelezen hebt.quote:Ze besteden hun uren liever achter hun computertje, waar ze al rondstruinend inhakken op enge monsters, dan dat ze het echte leven induiken en aan hun eigen weg gaan lopen timmeren.
Gast, het staat buiten kijf dat wanneer je veel gamed je een betere hand-oog coördinatie ontwikkeld, dat wil zeggen, dat je de impulsen die je ogen ontvangen beter kunt analyseren, verwerken, en daar op in kunt spelen. Al dan niet met de hand.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat je je hand-oogcoördinatie / motoriek traint lijkt mij onzin. Als je iets traint moet je er op een ander moment ook nog wat aan hebben, en ik zie niet in waarbij dat het geval zou zijn.
quote:En wat betreft het beter worden alleen maar door het langer te spelen, het lijkt me onwaarschijnlijk dat je alleen maar beter wordt naarmate je pc langer staat te zoemen en de desbetreffende .exe draait.
Dat was inderdaad de achterliggende gedachte.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dat je m'n column zo goed gelezen hebt.
--
Hij bedoeld dat het in het algemeen (dus ook met andere spelletjes en niet alleen die MMORPG) beter is om in het echte wereld rond te struinen, en niet alleen een bepaald type spel.
In de realiteit is het anders jongen, dat valt niet te vergelijken met een spel, dan heb je ook met 'angst', 'twijfel' en het 'onverwachtse' te maken, in een spel kun je deze allemaal negeren, omdat het toch geen echte kwalijke gevolgen heeft.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, het staat buiten kijf dat wanneer je veel gamed je een betere hand-oog coördinatie ontwikkeld, dat wil zeggen, dat je de impulsen die je ogen ontvangen beter kunt analyseren, verwerken, en daar op in kunt spelen. Al dan niet met de hand.
Ja, ik zeg ook nergens dat bij andere games het wel gerechtvaardigd is, alleen MMORPG's steken er wat nutteloosheid betreft bovenuit. Vandaar dat ik dat als voorbeeld aanhaalde. Misschien niet zo duidelijk naar voren gekomen, my bad.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:04 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
[..]
Bedankt dat je m'n column zo goed gelezen hebt.
--
Hij bedoeld dat het in het algemeen (dus ook met andere spelletjes en niet alleen die MMORPG) beter is om in het echte wereld rond te struinen, en niet alleen een bepaald type spel. (formuleer ik het zo goed Kees?)
In games heb je ook genoeg met twijfel of het onverwachtse te maken, vaak maakt dat zelfs deel uit van de hele gameplay. Angst is inderdaad een heel ander verhaal, maar bij bijvoorbeeld sporten speelt angst ook geen rol.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
In de realiteit is het anders jongen, dat valt niet te vergelijken met een spel, dan heb je ook met 'angst', 'twijfel' en het 'onverwachtse' te maken, in een spel kun je deze allemaal negeren, omdat het toch geen echte kwalijke gevolgen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |