quote:Hamburger SV
Holstein Kiel
Vasco da Gama
Bellmare Hiratsuka
Dnjepr Dnjepropetrovsk
Sankt Pauli
Atlético Juniors
MVV
Bondscoach van Oostenrijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Krankl is goed.
Wat doet ie tegenwoordig ?
Dat is hem. De Oostenrijkse verslaggever werd helemaal gek. Te vergelijken met het doelpunt van van Basten in 88 tegen de moffen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:40 schreef fanneke het volgende:
de overwinning van Oostenrijk op West Duitsland tijdens het WK 1978. winnende goal van Krankl
Bernard Tapiequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:13 schreef tong80 het volgende:
Wie zei ooit over Lamptey ik heb de nieuwe Pele gezien ?
dan doe ik het maar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Who cares 2 nkeer big deal shit club.
Ik wil hewt goede antwoord niet eens posten.
Barcelona een nederlandse clubquote:Op woensdag 13 april 2005 16:14 schreef methodmich het volgende:
Of Haruna, van Barcelona.
denk dat ze het er in maastricht nog over hebben !quote:
dat waren nog de ECHTE supporters.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:49 schreef tong80 het volgende:
Ik had het verdrongen.Toen zaten er trouwens 8000 toeschouwers in de Meer. Dat kun je je nu niet meer voorstellen.
Aan het shirt te zien lijkt het me een Man Utd speler. Steve Coppell dacht ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:20 schreef tong80 het volgende:
Klopt die andere komt me bekend voor.Heb jij een idee, lijkt opPeter Arntz maar die speelde met van Rijnsoever samen.
kut ja,da's waarquote:Op donderdag 14 april 2005 23:22 schreef fanneke het volgende:
95/6 Champions League: Ajax-Panathinaikos
95/6 EC2: Feyenoord-Rapid Wien
Piet van Reenen.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
Wie ?
Meer doelpunten dan competitiewedstrijden, dat was één van de belangrijkste kenmerken van de legendarische XXXXXXXX 'Goaltjes-XXXX', dat was de enige bijnaam die hij van de Ajax-aanhang kreeg. En terecht, want hij scoorde maar liefst 272 doelpunten in 237 wedstrijden.
Les Ferdinand (QPR, Newcastle, Spurs, Leicester, Bolton)quote:Op vrijdag 15 april 2005 01:21 schreef Erasmusch het volgende:
kankerjancker
Can you name the 6 players who have scored for 5 different Premiership teams. Own goals don't count?
en Middlesbrough toch ook?quote:Op vrijdag 15 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Barmby volgens mij alleen ook maar 4 (Leeds, Everton, Liverpool en Spurs?)
Zambiaquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welk Afrikaans land verloor een paar jaar terug een groot aantal internationals bij een vliegramp?
Mariska Hulscher? Yvonne Kroonenberg? Of Hugo Borst?quote:Op zondag 17 april 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Met welke AD-columniste had Co Adriaanse een affaire?
Is goed nog een rechtsbuiten met een hard schot, een spits die gruwelijk veel gescoord heeft in z'n loopbaan, een Cor en een Guus.quote:Op zondag 17 april 2005 17:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kindvall zit rechts naast van Hanegem en op het hoekje rechts zit Moulijn. Hasil zit links op de hoek en links naast van Hanegem zit van Duivenbode. Staand rechts is Laseroms. Dit als aanvulling??
Nou deze had wel ietsje meer kwaliteiten. Net als z'n broer Cees.quote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef methodmich het volgende:
Zeg ik toch, die ouwe gezichten...
Die ene rechtszittend 2e lijkt op Kraay Sr.
Dan is het Adrie van Kraaij en Gerry Dijkers.quote:Op zondag 17 april 2005 20:26 schreef Bos81 het volgende:
Lastige Tong, de namen zullen me in dit geval meer zeggen dan de gezichten en echt helder is de foto ook niet, maar hier een poging
Poortvliet, van Beveren, Stevens, Brands, ?, Lubse
Rene vd Kerkhof,?, Willy vd Kerkhof, Willy vd Kuylen ?
TIm Janssen,quote:Op zondag 17 april 2005 21:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke Zwolle-speler heeft een vader die 1 interland speelde?
Ja, dat menen wij..quote:Op zondag 17 april 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Meen je dat ?
Willy Jansen heefty een zoon die speeelt ?
Kennen jullie het verhaal van Willy Jansernj ?
Rijvers en hij had nog geen wedstrijd bij PSC-1 gespeeldquote:Op zondag 17 april 2005 21:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Weet je ook onder welke coach?
Hij had al wel voor het eerste gespeeld, maar op het moment van de selectie speelde hij voor de reserves.quote:Op zondag 17 april 2005 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
hij had nog geen wedstrijd bij PSC-1 gespeeld
Tuurlijk.Maarhet maakt het wel leuker.quote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij had al wel voor het eerste gespeeld, maar op het moment van de selectie speelde hij voor de reserves.
Aldus Willy zelf in een interview in de PSV-Inside (Dat is zeg maar het Officiële clubblad van PSV)
Leuk. Die gaat wraak nemen op het onrechtquote:Op zondag 17 april 2005 21:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij is nog goed ook nog Tong. Heeft in nationale jeugdelftallen gespeeld en maakt regelmatig een goaltje voor Zwolle. Is eigendom van PSV en speelt volgend seizoen waarschijnlijk voor Eindhoven vanwege het hernieuwde samenwerkingsverband tussen PSV en Eindhoven.
Dat ? moet Kees Kriigh zijn. Foto is volgens mij genomen voor de UEFA Cup finale(return) tegen Bastia.quote:Op zondag 17 april 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
Jan..... Jan .....Huub.... Ernie.... ? Harry.....
Willie.... Adrie...... Rene.... Willie. Gerrey.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |