Ik kan wel ff zorgen voor een rel ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:35 schreef Skaai het volgende:
Niet zo zeuren, zorg er dan voor dat het niet zo saai is
Wie tegen wie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kan wel ff zorgen voor een rel ofzo
Ga je nou huilenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil denk stoppen met de interactieve Gtstclub.![]()
Nee, maar gewoon: Goedetijden is toch beter dan ons, tenminste daar komen veel meer bezoekers en al de weblogs zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:40 schreef Nano het volgende:
[..]
Ga je nou huilen![]()
Ik begrijp toch ook wel dat je het druk hebt deze week!
Nou volgens vele zijn wij beter hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon: Goedetijden is toch beter dan ons, tenminste daar komen veel meer bezoekers en al de weblogs zijn hetzelfde.![]()
Hallo,350 das superweinig vergeleken met ons.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Orginial het volgende:
Ja maar GTSTPLAATS haalt makkelijk per dag 350, terwijl hij een superlelijke site heeft.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:46 schreef Nano het volgende:
[..]
Hallo,350 das superweinig vergeleken met ons.
In het weekend hadden wij wel 1009 hoor!
Kom online!
Ja nou ik kijk altijd naar pageviews,wat kan mij hetquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:47 schreef Orginial het volgende:
[..]Dat zijn de pageviews, daarnaast staat het bezoekersaantal: 120.
![]()
'quote:
Valt mee dat je Buffy zelf nog niet hebt uitgenodigd op je verjaardagquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
'
Nee vanmiddag op stage
En nu is er geen visite,
en heb BUffy seizoen 6 gekregen
En nu eventjes 1 buffy aflvering kijken tot de visite komt
Omdat je daar te newbie voor bentquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:52 schreef bar_rel het volgende:
Waarom sta ik niet in de Fotoboek ! Fok jarige lijst
Het zal wel door de stress komen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja nou ik kijk altijd naar pageviews,wat kan mij het
Dan hebben wij er dus wel minder
Rekenen kan ik dus nog wel![]()
Dat je er geen zin meer in hebt?quote:
Apuffhquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat je daar te newbie voor bent
Ik sta er ook niet in trouwens![]()
Duh, je bent toch ook niet jarigquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat je daar te newbie voor bent
Ik sta er ook niet in trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |