Ik had hetzelfde ... ook ontstoken enzo... en dat geluid dat ze gingen snijden, terwijl je er niks van kunt voelen ... erg raarquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef BVO het volgende:
Uhuh.. Twas ook nog zo ontstoken, dus daarom werkte die verdoving niet helemaal.
.
Hoyquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik schrok al. BVO zou toch niet zomaar ineens smaak hebben gekregen?
LA Song is zo mooi.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef mark_03 het volgende:
Beth Hart is i.e.g. erg goed. LA Song stond afgelopen jaar hoog in m'n Fok! 100
Zie net dat er een DVD van d'r uit is ... opgenomen in Paradiso ... maarja, weet nie of het echt wat is. Andere nummers ken ik niet zo goed. Bij PaPaul laatst zong ze ook wel een mooi nummer (geen idee meer welke het was)quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
LA Song is zo mooi..
Stond ook in mijn top 100..
Otra realidad!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef Skaai het volgende:
Hay un eclipse de ti en mi luna
Hay un eclipse de ti
Ga gelijk ff kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mark: ga naar www.fabchannel.com en scroll bij Video On Demand een stukje naar beneden. Daar kun je een heel concert van Beth live zien. En echt, dat wijf rockt en heeft een strot. Niet normaal. Ze heeft ook een hele goede live reputatie, heeft vorig jaar zo'n 583x opgetreden in Nederland en opent op pinkstermaandag het hoofdpodium op Pinkpop.
Ali B staat er ook opquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mark: ga naar www.fabchannel.com en scroll bij Video On Demand een stukje naar beneden. Daar kun je een heel concert van Beth live zien. En echt, dat wijf rockt en heeft een strot. Niet normaal. Ze heeft ook een hele goede live reputatie, heeft vorig jaar zo'n 583x opgetreden in Nederland en opent op pinkstermaandag het hoofdpodium op Pinkpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |